Bed and Breakfast Hoeve De Witte Gans

Meer bedandbreakfast info

29 reviews over Bed and Breakfast Hoeve De Witte Gans

• 2019
    10Jessica20-03-2019

18 t/m 20 maart heerlijk mogen vertoeven in de droomsuite ter ere van onze 3 jarig huwelijk! Wat een mooie romantische kamer! Volop details wat het persoonlijk maakt. Heerlijk wakker kunnen worden met een goed verzorgt ontbijt met de diertjes op de achtergrond. Zeker een aanrader en we komen absoluut een keer terug. Bedankt voor de goede zorgen!

Gereisd met partner in maart 2019

• Oude reviews

9Jannie & Piet22-10-2017

Raymond en Pauline ….. Bedankt.

Wij hebben een midweek doorgebracht in Hoeve de Witte Gans. Het Bakhuisje is een fantastisch onderkomen voor samen ,en compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. Het begon al bij de aankomst op Maandagmiddag , complimenten voor de vriendelijke ontvangst. Raymond en Pauline waren er zelf niet maar er was voor prima vervanging gezorgd ,inclusief een heerlijke bakkie koffie op het zon overgoten terras. Wij hebben een heerlijke wandeling gemaakt in de mooie (Herfst) omgeving. Ook hebben we een heerlijke Relax dag genomen, Lekker gebruik maken van de privé Hottub die pal naast het Bakhuisje staat, dit was heerlijke genieten in de Herfst zon. De “grote” steden zijn ook niet ver weg. Goede restaurants zijn er ook voldoende in de buurt. Kort samen gevat : Wat een heerlijk rust gevende omgeving. Wij hebben een fantastische tijd gehad in Hoeve de Witte Gans. Raymond en Pauline ….. Bedankt.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Joris en Monique13-04-2017

Wauw!!

Het is echt wel een paradijsje. Alle kleine details maken dit tot een mooi geheel. We hebben hier van alles genoten.

Alles klopt. Mooie inrichting en ontspannen sfeer. Het voelde alsof we echt thuis kwamen. Raymond en Pauline hebben alles zo voorzien om je echt in de watten te leggen. We hadden rust nodig en we hebben rust gekregen. In de hottub kwamen we echt tot rust. Daarna lekker film kijken op het grote scherm.

Ook de locatie van de boerderij is prachtig. Het was voor ons een uniek verblijf.

Wij kunnen er weer even tegenaan in de drukke hectische wereld. En als we weer rust nodig hebben, komen we zeker terug!

Groetjes, Joris en Monique

Gereisd met partner in april 2017

• 9Natasja Kampshoff28-09-2016

Geweldig

Een prachtige hoeve gelegen in de Voerstreek.Mooie en luxe accommodatie met een hele fijne sfeer.Lieve mensen die je gastvrij ontvangen, tijd maken voor een praatje als je dat wilt, maar waar je ook heerlijk helemaal op jezelf kan zijn.Waar gaan we vandaag ons ontbijt eten,op een terrasje in de zon of lekker onder een boom in de schaduw?Gaan we na een wandeling relaxen in de bedstee of buiten op een van de zonnebedden of misschien op het lavendelterras?Lekker de ruimte en de rust om te doen wat je wilt......kop koffie mee of toch maar dat flesje rose op het terras?Poes komt er gezellig bij liggen en ook de kipjes scharrelen lekker rond.En vergeet vooral dat overheerlijke ontbijt niet,elke morgen weer gebracht in een mooie mand door Raymond.Leuke uitstapjes te maken in de omgeving,prachtige wandelingen en vooral goed eten.

• 10Peter en Petra23-09-2016

Een geweldig ontlaad en oplaadplekje!

Tot in de kleinste details prachtig ingericht. Rustiek uiterlijk, maar wel voorzien van alle gemakken. De rust, de ruimte, de omgeving, de natuur. Het is allemaal even fijn. En de eigenaars Raymond en Pauline zijn ontzettend gastvrije, vriendelijke mensen die moeite doen om het naar je zin te maken. De ontbijtjes (roomservice!) zijn zo ruim dat je er ook een lunchpakketje van kan maken, de kipjes scharrelen over het erf, de katten komen bij je op schoot als je op één van de heerlijke plekjes in de tuin gaat zitten. De kamer (droomkamer) was heerlijk koel, met een fijn bed (met donsen dekbed) en keuze uit verschillende hoofdkussens. Een ruime badkamer, een keukentje met koffie,-en thee mogelijkheden. En tv met een ruime keuze aan films voor in de avond: lekker lui vanuit bed nog ff tv kijken. Kortom: een geweldig ontlaad en oplaadplekje!

• 9Rob en Anna van Benthem21-09-2016

Heerlijke plek!

Wat een geweldige plek! Pauline en Raymond runnen een B&B met 4 accommodaties, Wij logeerden 4 nachten in de Droomkamer, de meest eenvoudige kamer maar wel van alle gemakken voorzien. Logeeradressen voorzien van comfort en luxe zijn genoeg te vinden. Wat maakt deze B&B dan zo bijzonder? het is een gevoel wat je overkomt vanaf het moment dat de poort opengaat. Rust, aandacht, hartelijkheid, gastvrijheid, kippetjes, poezen, de kraaiende haan om 08.30 uur, overal plekjes waar je heerlijk kunt zitten met vrolijke en gezellige accenten (je kijkt je ogen uit :-) We hadden een lekker bed, prima douche, alles ruikt fris en is schoon. Bedankt hardwerkende lieve mensen, We komen zeker nog een keer terug want ook in de omgeving zijn we nog lang niet uitgekeken! Ps. Kindvriendelijkheid krijgt een 1 maar wij vonden het prima dat kinderen niet welkom zijn! Lekker rustig.

• 6Claeys g.20-07-2016

Een beetje overdreven hoge cijfer voor deze B&B

Zeer goed: rust (stilte) Goed: droomsite was best ok, met een paar mankementjes (geen shampoo voorzien of badschuim voor het mooie bad. Ook was er niks in de frigo aanwezig of een fles water. Minder goed: geen airco aanwezig, vooral omdat de droomsuite onder dak zit (meer dan 30graden). Ontbijt was ok, maar een cakeje, een pistolletje en croissant met schelleke kaas, is veel te weinig voor een B&B Voor een 160euro per nacht vinden we dit toch vrij veel.

Hoeve de witte Gans, -, 06-08-2016

Jammer dat jullie niet content waren met het 'goede' weer en het feit dat bij ons geen kinderen zijn. Ter plaatse gaven jullie aan dat alles naar wens was.

Jullie hadden de pech om tijdens een heel warme zomerse dag (+37 graden) bij ons te gast te zijn. Onze boerderij is super goed geïsoleerd, maar open je op het heetst van de dag de ramen, dan komt de warmte toch naar binnen...

Kinderen kunnen niet verblijven. Spijtig dat jullie dit heel negatief beoordelen, terwijl jullie de rust en stilte bij ons wel waardeerden.

Shampoo/bad/doucheschuim met een lekker geurtje is aanwezig (dispenser).

We bieden verschillende ontbijten aan. Jullie kozen voor een ontbijt met warme speltbroodjes, heerlijke croissants, verse muffins, etc. Uiteraard hadden jullie van ons ook een nog uitgebreider ontbijt mogen bestellen :-)

Gekoelde drankjes en bronwater hebben we bij aankomst aangeboden, echter de koelkast in de keuken van de Droomsuite laten we bewust leeg voor jullie eigen spulletjes.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Sandra14-04-2016

Heerlijk romantisch verblijf in een droomsuite

Al bij aankomst zie je de romantiek er vanaf spatten .. een mooie rustieke boerderij met allerlei beesten erbij.. ganzen, schapen , kippen em wat poezen. Wij hadden de Droomsuite XXL geboekt en deze maakt zijn naam waar! Een heerlijke kamer met een goed bed, romantische hart-vormige douche en vrijstaand bad in de kamer. Het XXL gedeelte geeft enorm veel extra ruimte , een snoepkast en een heerlijke bioscoop kamer waar je op groot scherm tv, films en zelf netflix kan kijken in twee heerlijk luie stoelen. Het luxe ontbijt wat we besteld hadden kwam in een grote pick-nick mand aan in de kamer en was heerlijk ( en meer dan voldoende). Al met al was het een heerlijke accomodatie waar je echt even helemaal weg bent..

Gereisd met partner in april 2016

• 10Krista24-10-2015

Prachtig stekkie

Wat hebben wij genoten de afgelopen dagen. Uniek plekje waarin aandacht is gegeven aan de kleinste details. Wij zaten in de Droomkamer. Kleine kamer, maar compleet (met keukentje en badkamer met toilet en douche) en ontzettend sfeervol. Genoten van de rust en omgeving rond de hoeve, de steden en heerlijke restaurantjes in de omgeving. Wij willen zeker terug. Ik geef bij kindvriendelijkheid een 10, omdat ik vind dat de accomodatie die 10 verdient. Maar zoals op de website is aangegeven, is dit een kindvrije accomodatie. Als je zonder je kinderen weg gaat om tot rust te komen en Niets te moeten, is het prettig dat je gedurende die paar dagen ook niet geconfronteerd wordt met de dynamiek van de kinderen van een ander, hoe lief ze ook zijn ;-) Wil je met kinderen op pad, zijn er genoeg locaties in de omgeving waar je terecht kunt. Even weg uit de drukte: dit is de plek!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Christina17-08-2015

Knus en heerlijk rustig

Mooi historisch pand, schoon, verzorgd, super ontbijt in picknickmand aan de deur gebracht, sauna erg leuk, schoon en rustig, voldoende privacy. Heerlijke badjassen. Jammer dat bad- en toiletmuren aan bovenkant open zijn in Bakhuis en wenteltrap doet een beetje af aan het prachtig historische huisje. Veel privacy. Gastheer vriendelijk, maar beetje nors. Hele leuke en goede restaurants in nabije omgeving.

Gereisd met partner in december 2014

Bed and Breakfast Hoeve De Witte Gans info