Hostel De Veurs

HostelWeer vandaag19°16°
Hostel De Veurs

3 reviews over Hostel De Veurs in het Nederlands

Toffe hostel en prachtige omgeving

Ann
18-8-2011

Na iets meer dan een jaar breng ik opnieuw een bezoek aan deze toffe hostel.

Alle kamers hebben douche en WC op de kamer, en je kan er 's avonds genieten van gewoon maar lekker eten.

De omgeving is schitterend om wandelingen of fietstochten (beiden via knooppuntennetwerken) te maken en te genieten van de prachtige natuur, de uitzichten vanop de heuvels en de vakwerkhuizen die her en der staan. Vooral in Veurs staat nog een hele collectie.

Valt het weer dan toch eens tegen, dan zijn Luik en Maastricht niet ver af.

prijs- kwaliteit top !

giuseppi
15-6-2011

Een topper in zijn soort !

Fantastisch om te fietsen of te wandelen.

Om terug te gaan

Ann
14-4-2011

In mei 2010 verbleek ik enkele dagen in deze hostel.

Heel netjes, verzorgd, goed eten (gewoon maar lekker klaargemaakt), en een mooie streek om te wandelen.

Het weer viel wel wat tegen (regen en fris), maar gelukkig is het niet ver naar Maastricht of Luik.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel De Veurs in St. Martens Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel De Veurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel De Veurs scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.