Vakantiehuis De Pensool

4 reviews over Vakantiehuis De Pensool in het Nederlands

Fijne lokatie voor familiereuni

Richtje,
29-5-2018

Heel fijn dat de tuin kon afgesloten worden zodat de kinderen niet zomaar op straat konden gaan. De trampoline was een groot succes. Wel zelf speelgoed meenemen, zeker bij slecht weer.

De kamers waren compact (met stapelbed en tafeltje met stoel) maar proper en met eigen douche en lavabo.

Er was gelegenheid om buiten te eten. Ook binnen voldoende ruimte om te spelen en te eten, een fijne keuken en prima voorzieningen.

Voor een uitstap te doen wel even zoeken naar iets wat de moeite waard was, maar er is een leuke speeltuin op wandelafstand en we hebben daar ook een kort wandeltochtje kunnen doen.

zeer goed verblijf gehad in de pensool!!

anja,
21-5-2018

de accommodatie is schitterend gelegen:heel rustig.

ook centraal gelegen voor bezoeken , wandelingen in voeren als net over de grens in nederland zoals Maastricht.

De Oklahoma BBQ is een tof ding en biedt de mogelijkheid om lekkere dingen te bereiden

de afspraken met de gastheer zijn zeer correct en heel veel uitleg over de accommodatie.

bedankt fred!

Heerlijk weekend op een toplocatie!

Dennis,
27-4-2018

Prachtige groepsaccomodatie in een zeer mooie rustige omgeving. Goed uitgeruste keuken, mooie grote ruimte om gezamenlijk te eten en gezellige ruimte met bar en openhaard! Kleine maar prima slaapkamers met stapelbed en voorzien van douche en wastafel. Zeer geschikt als vertrekpunt voor mooie fietstochten met onze triathlonvereniging. Naderhand gezellig op het zonnige terras in de tuin gezeten! Het was een heerlijk weekend!

Uitnodigende en correcte verblijfplaats!

Johan Quatacker,
17-3-2018

De contacten en de afspraken met Fred, de eigenaar van de Pensool liepen zeer vlot en duidelijk. Zeer concrete en correcte afspraken kunnen maken. Fred was bij aankomst aanwezig en gaf ons nuttige en uitgebreide uitleg.

De Pensool is een ruim vakantiehuis met verschillende afgescheiden ruimtes waardoor de drukte kan gespreid worden.

Alles was zeer netjes en proper.

De tweepersoonskamers zijn groot en licht, de andere kamers zijn eerder klein, maar correct. Badkamers aan de kamers zijn ok, de douche is lekker warm, maar wel een spaarzame waterstraal.

Gezamenlijke ruimtes zijn aangenaam, keuken is efficiënt en werkzaam, ruimtes zijn minder licht dan je vanuit de website zou vermoeden.

Zeer mooie omgeving van waaruit je schitterende wandelingen kan maken.

Het gebruik van de Oklahoma barbecue geeft een meerwaarde, maar enige ervaring in het gebruik er van is wel nodig.

Kortom: wij hebben een geweldig familieweekend gehad in de Pensool.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Pensool in St. Martens Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Pensool zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.