Vakantiehuis De Pensool

8.3Fantastisch

België, Limburg (België), St. Martens Voeren

Op vakantie geweest naar De Pensool?

8.3Fantastisch

4 reviews over Vakantiehuis De Pensool

• 2018
      9Richtje29-05-2018

Fijne lokatie voor familiereuni

Heel fijn dat de tuin kon afgesloten worden zodat de kinderen niet zomaar op straat konden gaan. De trampoline was een groot succes. Wel zelf speelgoed meenemen, zeker bij slecht weer. De kamers waren compact (met stapelbed en tafeltje met stoel) maar proper en met eigen douche en lavabo. Er was gelegenheid om buiten te eten. Ook binnen voldoende ruimte om te spelen en te eten, een fijne keuken en prima voorzieningen. Voor een uitstap te doen wel even zoeken naar iets wat de moeite waard was, maar er is een leuke speeltuin op wandelafstand en we hebben daar ook een kort wandeltochtje kunnen doen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8anja21-05-2018

zeer goed verblijf gehad in de pensool!!

de accommodatie is schitterend gelegen:heel rustig. ook centraal gelegen voor bezoeken , wandelingen in voeren als net over de grens in nederland zoals Maastricht. De Oklahoma BBQ is een tof ding en biedt de mogelijkheid om lekkere dingen te bereiden de afspraken met de gastheer zijn zeer correct en heel veel uitleg over de accommodatie. bedankt fred!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 8Dennis27-04-2018

Heerlijk weekend op een toplocatie!

Prachtige groepsaccomodatie in een zeer mooie rustige omgeving. Goed uitgeruste keuken, mooie grote ruimte om gezamenlijk te eten en gezellige ruimte met bar en openhaard! Kleine maar prima slaapkamers met stapelbed en voorzien van douche en wastafel. Zeer geschikt als vertrekpunt voor mooie fietstochten met onze triathlonvereniging. Naderhand gezellig op het zonnige terras in de tuin gezeten! Het was een heerlijk weekend!

Gereisd met vrienden in april 2018

• 8Johan Quatacker17-03-2018

Uitnodigende en correcte verblijfplaats!

De contacten en de afspraken met Fred, de eigenaar van de Pensool liepen zeer vlot en duidelijk. Zeer concrete en correcte afspraken kunnen maken. Fred was bij aankomst aanwezig en gaf ons nuttige en uitgebreide uitleg. De Pensool is een ruim vakantiehuis met verschillende afgescheiden ruimtes waardoor de drukte kan gespreid worden. Alles was zeer netjes en proper. De tweepersoonskamers zijn groot en licht, de andere kamers zijn eerder klein, maar correct. Badkamers aan de kamers zijn ok, de douche is lekker warm, maar wel een spaarzame waterstraal. Gezamenlijke ruimtes zijn aangenaam, keuken is efficiënt en werkzaam, ruimtes zijn minder licht dan je vanuit de website zou vermoeden. Zeer mooie omgeving van waaruit je schitterende wandelingen kan maken. Het gebruik van de Oklahoma barbecue geeft een meerwaarde, maar enige ervaring in het gebruik er van is wel nodig. Kortom: wij hebben een geweldig familieweekend gehad in de Pensool.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

0 tips over Vakantiehuis De Pensool