Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

Contact

36 Reviews over De Cantarel

• 9Römgens13-02-2018

Super locatie om je van de stress te ontdoen ...

Landelijk en bourgondisch. Super gastvrouw en chefkok.

• 9Verschueren A en C06-07-2016

Genoten van een fantastisch weekend in de Cantarel

Eten , drinken en verblijf waren prima ! De service was uitstekend en de behulpzaamheid bij ons ongelukje was gewoonweg schitterend ! Dank voor alles ! Annie en Cyriel.

• 10J.D.09-11-2015

Zeer goed.

Ik had een gastronomisch weekend gererveerd op 30/10/2015 en het verblijf is fantastisch geweest, ontbijtbuffet zeer uitgebreid en ruim voldoende en de 5 gangen menu waren zeer lekker alsook de afsluiting van het weekend zondag middag met de forel was prima. De badkamer eerder aan de kleine kant maar wel netjes verzorgd, en het ontaal en bediening waren zeer korrekt, dus zeker voor herhaling vatbaar!

• 9florent06-11-2015

Prachtig gelegen klein hotel

Als je boekt tracht dan een comfort kamer te nemen. De andere kamers zijn vrij klein, basic. Neem gastronomie want de kok is werkelijk zeer goed. Ook een goede selectie aan wijnen, probeer de witte chardonnay van de streek zelf eens.

• 9Anita27-08-2014

Absolute aanrader

De algemene indruk van hostellerie de Cantarel is, wanneer wij de omgeving van de Cantarel bereiken, meteen hoog. Een schitterende omgeving, veel mooie natuur en een geweldig aanzicht wanneer wij de Cantarel bereiken. Bij aankomst werden wij vriendelijk begroet door gastvrouw Marij en werd ons een prettig verblijf gewenst, nadat zij ons over het hotel, ontbijt, diner, zwembad, omgeving etc.. duidelijke uitleg gaf. Wij hebben ons hier prima vermaakt en hebben al geboekt voor ons volgend verblijf.

• 10vermote marc30-07-2014

Zeker voor herhaling vatbaar

De Cantarel heeft een rustige ligging met zwembad, zonnig terras en veranda.Het uitzicht is geweldig,veel groen en een mooie bloementuin met vijver.De gastvrouw ontvangt u vriendelijk en heeft tijd voor een leuke babbel.Ze staat klaar met een woordje uitleg rond dagtrips en wandeling-kaart.Het personeel is vriendelijk en vlot.Zeker kwaliteit voor zijn prijs.Dit hotel heeft een restaurant met aanzien, oog voor detail en voor ieder wat wils.Zowel vlees als vis wordt door de kok fantastisch bereid.Zelfs een kleine hap behoort tot de mogelijkheden.Bij de desserts is de coupe Cantarel met veel fruit een aanrader.Op de netheid van de kamers is er niets op aan te merken.Iedere dag komt het personeel het bed opmaken en nette handdoeken leggen.Enig minpuntje zijn de kleine douches maar de kwaliteit maakt alles goed.Het is reeds de vierde keer dat wij gaan dit jaar en plannen om dit jaar nogmaals terug te keren.EEN PLUIM VOOR DEZE ACCOMODATIE EN GASTVROUW.

• 8René Wellens03-07-2014

Voeren boven

5-daags verblijf met 3 koppels. Wij kwamen om te wandelen en te genieten en dat is wonderwel gelukt. Wandelen doe je in de natuur, in de velden en over de koeienvlaaien. Dan zeur je niet over vliegen en een waterige saus. Anders ga je naar een 5-sterren-resort in Dubai. Is absoluut voor herhaling vatbaar.

• 6MissClover11-06-2014

Eten lijkt heel wat, maar helaas

Dit hotel-restaurant op deze mooie plek belooft wat. Wij hebben hier gegeten en namen als avondeten voor twee personen forel met basilicum saus en krieltjes. We kregen 1 grote ovenschaal met twee vissen, op zich prima. Echter de saus leek regelrecht uit een maggi pakje te komen, leek niet op basilicum en was gewoon instant! Dit verpeste de smaak van het hele gerecht. Ook de krieltjes waren van die glazige die je kant en klaar uit de koeling van de supermarkt haalt. Geen salade erbij. En voor water naast je karaf wijn moesten we nota been zes euro afrekenen, dat hoort er toch gewoon bij! Geen broodje vooraf of zo. Dus nee absoluut geen Franse keuken hier! Jammer, want het is wel aan de prijs.

• 8P Godrie08-06-2014

Fijn weekend met vrienden gehad in de Cantharel

Mooi en landelijk gelegen accomodatie. Vriendelijk en hartelijk onthaal. Personeel doet veel moeite om het je naar de zin te maken. Was perfect voor ons weekendje met vriendinnen.

• 4spinnewyn30-05-2014

dit nooit meer

Geen aanrader, vergane glorie, badkamer beneden alle niveau

Hotel De Cantarel info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar