Hotel Stayen

5Matig

29 reviews over Hotel Stayen

• 2019
    6Ing. PDB te H.24-12-2019

Koud, geen lounge, zeer slechte service.

Laat ik nou als niet-Belg niet beginnen zeuren over de prijs. Hotel Stayen is een hotel dat veel meer kan bereiken, de kamers zijn mooi en schoon, enne ja, het hotel is heel groot, zeer koud (niet op de kamers), zeer grote en open en lege en koude entree ZONDER lounge. Enfin, superlatieven schieten tekort :( Dat geldt ook voor de Dames die achter de Receptie staan, Dames en Receptie met Hoofdletters want dat is hun Koninkrijk. En dan ben ik nog zeer vriendelijk want zij verpesten, naast de koude en het ontbreken van een gezellige warme lounge eigenlijk Alles. Zij zijn niet gastvrij, niet vriendelijk, niet empathisch, niet attent en niet charmant. Ik zou zeggen: voor 3 van die arrogante mutsen 10 andere. Hoppa. Over de prijs/kwaliteit: ik denk een vijfje, de kamers zijn super maar de koude, het ontbreken van een gezellige lounge en die mutsen, en vooral die laatste, verpesten alles.

Gereisd met partner in december 2019

• 6Jill Willems22-12-2019

Teleurstellend

1 nacht gereserveerd na ons trouwfeest (5 kamers). Bij aankomst, in trouwkleed en kostuum, werd er niet eens proficiat gewenst; mevrouw aan de balie was zeer sec. Kamer was een teleurstelling: geen zicht op het veld (wat je voor 120 euro toch verwacht..) Ontbijt: lekker gegeten maar vanaf 10u werd er verschillende dingen niet meer bij aangevuld

Gereisd met partner in december 2019

• 2Chiel Verduijn14-10-2019

Slechte ervaring.

Complete nachtmerrie. Kamer van 140 euro geboekt met bad. Helaas geen bad. Andere kamer gekregen, wilde net gebruik maken van het bad en er stapte vreemde mensen binnen. Weer andere kamer gekregen. Wel met bad maar de helft kleiner en geen faciliteiten waar ik wel flink voor betaald heb. Oja twee mails gestuurd naar stayen om te klagen. Na 4 weken nog steeds geen respons gekregen op de klachten. Zo gaat men dus met klachten om in belgie.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Nicoline Nooteboom01-01-2019

Super!!

Fijn verblijf, gezellige stad Mooi en schoon hotel Familie kamer is ideaal met twee kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• Oude reviews

8De Laat06-05-2017

Mooi hotel vlakbij fiets- en wandelknooppunten.

Het hotel ligt vlakbij fiets- en wandelknooppunten, in het complex Stayen waar zich ook het voetbalveld bevindt van STVV. Wij kregen een rondleiding in het complex - heel interessant. Het ontbijt en avondeten was lekker en uitgebreid. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

• punten: De kamers liggen ver van de incheckbalie en de ramen in de kamers kunnen niet open.

Tip: Het tapijt in de gang van niveau 4 vervangen door tegels.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 8Filip F.27-06-2016

Een aanrader!!!

Vriendelijk personeel, heeft ons prima geholpen, deden hun uiterste best (bv toen een knoop van kledij gevallen was). Het (inbegrepen) driegangendiner was heel verzorgd en lekker. Mooie verzorgde kamers met ruime badkamer. Een heel uitgebreid ontbijtbuffet dat de hele tijd wordt aangevuld. Mooie welness, ligt aan de andere kant van het hotel (andere tribune) Als je dan toch minpuntjes dient op te noemen: om de kamers te bereiken, dien je een lange gang door te gang... maar je kan dit oplossen door onmiddellijk naar buiten te gaan op de benedenverdieping. Het zicht uit de kamer was iets minder: je kijkt uit op het dak van de tribune. Aparte bedden.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Eliane De Troch22-04-2016

Goede uitvalsbasis Sint-Truiden en omgeving!

Normaal gezien kies ik meer voor een charmehotel. Voor de eerste keer kozen wij dit meer zakelijke en moderne hotel, maar dat viel erg mee. Mede dank zij de vriendelijkheid van het personeel en het lekkere eten, de luxueuze kamers. Uitzicht, dat moest even wennen (voetbalplein). Maar ja, je bent een ganse dag op wandel of op verkenning.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 8Dirk15-04-2016

Aangenaam hotel, niet te ver van het centrum.

Wij hebben het weekend van 9 - 11april in het hotel verbleven.De kamer was tamelijk groot, met het nodige aanwezig, maar wel sober. Het uitzicht op het voetbalveld, vind ik niet zo vervelend als sommige beweren, heeft iets speciaals. Wel moet men voor frisse lucht de airco aanzetten, omdat de ramen "bewust" niet open kunnen, dit geeft dan wel een koude tocht die niet aangenaam is. Wat de zuiverheid van de kamer betreft, heb ik zo de indruk dat de kuisploeg niet of te weinig wordt opgevolgd. De kamer was net gekuist, maar de badkamer, zeker het toilet liet de wensen over. Deze was enkel "op zicht" proper gemaakt, toch een voornaam punt! Wat het eten betreft, het ontbijt was goed en uitgebreid, zeker wat de broodjes betreft de zondagmorgen, het eten in het "Grant Café" was ook lekker, men moet zeker niet gaan zoeken buiten het hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, ook een proficiat voor het informatiepakket, zeer interessant om u in de streek wegwijs te maken. Het hotel is wel meer naar de zakenmens gericht, alleen heb ik nog een pijnpuntje, namelijk ik vind het spijtig dat het zwembad in het weekend maar tot 13 uur open is, ge komt terug van een mooie fietstocht, dan is het wel aangenaam als ge nog een duik in het water kunt maken, niettemin hebben we van ons verblijf genoten.

Gereisd met partner in april 2016

• 3werner25-12-2015

Incapabel management.

Onfrisse geur (vooral in de gang, maar ook) in de kamers. Brandalarm gaat 's nachts om onduidelijke redenen af (en maakt half uur lang hels lawaai): ondanks het feit dat ik er 2 weken verbleef, nam niemand de moeite om wat uitleg te geven of zich te verontschuldigen. Onwaarschijnlijk.

Gereisd met partner in december 2015

• 5Canarias1231-05-2015

Modern hotel met vraagtekens bij de veiligheid

Hotel Stayen leek een goed uitgangspunt om te fietsen in de prachtige fruitstreek Haspengouw. Helaas zetten wij grote vraagtekens bij de veiligheid in het complex. De receptie bevond zich op grote afstand van de kamers. Het hotel zelf was zowel vanuit de onbewaakte (openbare) parkeergarage als vanaf de openbare weg zonder receptie en zonder enige zichtbare controle toegankelijk voor iedereen. De beveiliging d.m.v. de kamersleutel -zoals op de borden vermeld- bleek hier in het geheel niet te werken. Voor het veilig plaatsen van de fietsen die we bij ons hadden was geen ruimte, zodat we op de derde dag moesten constateren dat onze fietsen, die achter onze auto op slot in de parkeergarage stonden half gesloopt waren. We hebben e.e.a. gemeld bij de receptie, maar die konden ons alleen de dichtstbijzijnde fietsenmaker aanwijzen. Bij thuiskomst hebben wij een uitgebreide e-mail gezonden met onze bevindingen. Helaas vond de directie het niet noodzakelijk om daarop enige reactie te geven.

Gereisd met partner in april 2015

Hotel Stayen info