Bed and Breakfast Rikkeshoeve

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Rikkeshoeve
9,6

24 reviews over Bed and Breakfast Rikkeshoeve in het Nederlands

Hier komen wij nog terug.

Anita vercammen
28-6-2017

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Lekker eten'mooie kamers. Vooral niet vergeten de aangename en heel vriendelijke gastheer en gastvrouw.Wij gaan zeker nog terug

Oude reviews (archief)

Super verblijf in the middle of nowhere !

Ellie Gauchez
25-10-2015

Alles is heel persoonlijk en op maat van de gasten ...Vriendelijkheid en gastvrijheid staat hoog in het vaandel van de uitbaters..Er is geen vraag te moeilijk. De gastheer is een hobbykok die zijn werk alle eer aan doet !

Vriendelijke ontvangst, mooie kamer.

Mooie omgeving.

Diner en ontbijt zijn top!

het was zeer in orde niets tekort

Francis Kindt sylvie depypere
26-1-2014

Zeker een aanrader waard we gaan zekere nog terug moet je echt eens doen

Zalig thuiskomen!!!

JP Labyn
15-11-2013

Het super vriendelijk onthaal, verblijf en tafelen is ongeëvenaard, nog nergens tegen gekomen. Hier voelt men zich thuis!

Prijs/kwaliteit : TOP !!!

Els
14-7-2013

We hebben er 1 maal overnacht met ontbijt (uitgebreid met zelfgemaakte confituur, ...) en 's avonds hebben de eigenaars een menu klaargemaakt, wat heel erg lekker was, voor een heel redelijke prijs hebben we een aperitief met hap, een voor- en hoofdgerecht, een dessert gekregen, alles voorzien van wijn en water en achteraf koffie en thee. De kamers waren netjes en gezellig, met eigen frigo gevuld met frisdrank en bier. De eigenaars waren heel vriendelijk en de B&B is een goede uitvalbasis om zowel Haspengouw te verkennen als grotere steden, zoals Genk, Hasselt...

Kortom, prijs/kwaliteit : een dikke 10 !!!

We merkten dat de eigenaars dit met hart en ziel doen en dat ze hun gasten erg graag in de watten leggen !!!

echte aanrader !

vigske
26-4-2013

Wij verbleven 1 nachtje in deze B&B als uitvalsbasis voor een dagje bloesemtoeren in Haspengouw. De locatie van deze B&B is idyllisch gelegen op het einde van een doodlopende straat met uitzicht over de eindeloze velden. De ‘loungy’ buitenkamer aan het zwembad leent zich uitstekend voor een gezellige aperitief. We besloten om ’s avonds mee te dineren met de andere gasten en waren echt versteld van de kookkunsten van de eigenaar. Een 4-gangen menu incl. wijn/water met restaurantkwaliteit voor een zeer eerlijke prijs om je vingers af te likken ! Kamers zijn zeer verzorgd en de authentieke hoevestijl werd zoveel mogelijk bewaard, afgewerkt met hedendaags comfort. Dze B&B wordt gerund door twee mensen die passioneel bezig zijn met hun zaak. Zeer vriendelijk onthaal en service, je voelt je direct thuis. Volgend jaar zal er ook een wellnessruimte zijn, dus reden te meer om zeker nog eens terug te komen !

fantastische plek,super vriendelijk.

lepomme eddy
28-3-2013

B&B rikkeshoeve is goed gelegen om mooie wandelingen te maken alsook voor mensen die aan geocaching doen Ook mooie zoektocht in de omgeving. Vooral de supervriendelijke ontvangst, de zeer propere grote kamer en het zeer verzorgd uitgebreid ontbijt doet ons zeker terugkeren !volgend jaar komt er een welness bij, dus weer een pluspunt.

TOPPEN!

Fam Blaauboer
15-2-2013

Wat hebben wij genoten van ons verblijf. Een dikke aanrader.

Ideale plek in Haspengaouw.

Vanderkerken Marijke
12-9-2012

Rikkeshoeve is een ideale plek om eens tot rust te komen !

Een heel mooie locatie en de uitbaters zijn enorm gastvrij en vriendelijk. Ze nemen de tijd om met hun klanten bezig te zijn.

Het eten is er ECHT voortreffelijk, restaurantwaardig !

Een aanrader voor mensen die van B&B houden.

Prijzen vallen ook héél goed mee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Rikkeshoeve in Sint-Truiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Rikkeshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Rikkeshoeve scoort een 9.64 uit 10 op basis van 24 reviews.