Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Rikkeshoeve

BelgiëLimburg (België)Sint-Truiden

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Rikkeshoeve voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 27 reviews

9.9FenomenaalScore uit 27 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

27 Reviews over Rikkeshoeve

• 10Yvette en Frank24-02-2021

Komen zeker terug.

Beste B en B ooit bezocht. Subliem qua vriendelijke ontvangst, mooie kamers en culinaireverwennerij.

• 10Trees Gheysen27-01-2020

B&B Rikkeshoeve is een topadresje!

B&B Rikkeshoeve is een absolute aanrader. Wij hadden de kamer in het nieuw aangebouwde gedeelte. Een smaakvol ingerichte ruime kamer met een grote mooie badkamer. Heel vriendelijke eigenaren! Heel lekker ontbijt. In deze periode was er geen avondeten mogelijk. We hebben 2 keer heerlijk gegeten in Sint-Truiden, nl. in Bisto11 en Le boucque Garni. De omgeving van de B&B is heel mooi, vlakbij de uitgestrekte velden met boomgaarden. Zelfs in de winter de moeite om een mooie wandeling te maken. Hier komen wij zeker nog eens terug!

• 10Petra17-10-2019

Fantastische B&B

Rikkeshoeve is een echte aanrader! Was op zaken reis en mocht hier 2 dagen genieten! Fantastisch mooie kamer met badkamer, schoon, rustig...fijne sfeer. Het avond eten was heerlijk bereid! Complimenten!

• 10Anita vercammen28-06-2017

Hier komen wij nog terug.

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Lekker eten'mooie kamers. Vooral niet vergeten de aangename en heel vriendelijke gastheer en gastvrouw.Wij gaan zeker nog terug

• 9Ellie Gauchez25-10-2015

Super verblijf in the middle of nowhere !

Alles is heel persoonlijk en op maat van de gasten ...Vriendelijkheid en gastvrijheid staat hoog in het vaandel van de uitbaters..Er is geen vraag te moeilijk. De gastheer is een hobbykok die zijn werk alle eer aan doet !

• 10Hans22-08-2015

Beste B&B tot heden Beste B&B tot heden.

Vriendelijke ontvangst, mooie kamer. Mooie omgeving. Diner en ontbijt zijn top!

• 9Francis Kindt sylvie depypere26-01-2014

het was zeer in orde niets tekort

Zeker een aanrader waard we gaan zekere nog terug moet je echt eens doen

• 10JP Labyn15-11-2013

Zalig thuiskomen!!!

Het super vriendelijk onthaal, verblijf en tafelen is ongeëvenaard, nog nergens tegen gekomen. Hier voelt men zich thuis!

• 10Els14-07-2013

Prijs/kwaliteit : TOP !!!

We hebben er 1 maal overnacht met ontbijt (uitgebreid met zelfgemaakte confituur, ...) en 's avonds hebben de eigenaars een menu klaargemaakt, wat heel erg lekker was, voor een heel redelijke prijs hebben we een aperitief met hap, een voor- en hoofdgerecht, een dessert gekregen, alles voorzien van wijn en water en achteraf koffie en thee. De kamers waren netjes en gezellig, met eigen frigo gevuld met frisdrank en bier. De eigenaars waren heel vriendelijk en de B&B is een goede uitvalbasis om zowel Haspengouw te verkennen als grotere steden, zoals Genk, Hasselt... Kortom, prijs/kwaliteit : een dikke 10 !!! We merkten dat de eigenaars dit met hart en ziel doen en dat ze hun gasten erg graag in de watten leggen !!!

• 10vigske26-04-2013

echte aanrader !

Wij verbleven 1 nachtje in deze B&B als uitvalsbasis voor een dagje bloesemtoeren in Haspengouw. De locatie van deze B&B is idyllisch gelegen op het einde van een doodlopende straat met uitzicht over de eindeloze velden. De ‘loungy’ buitenkamer aan het zwembad leent zich uitstekend voor een gezellige aperitief. We besloten om ’s avonds mee te dineren met de andere gasten en waren echt versteld van de kookkunsten van de eigenaar. Een 4-gangen menu incl. wijn/water met restaurantkwaliteit voor een zeer eerlijke prijs om je vingers af te likken ! Kamers zijn zeer verzorgd en de authentieke hoevestijl werd zoveel mogelijk bewaard, afgewerkt met hedendaags comfort. Dze B&B wordt gerund door twee mensen die passioneel bezig zijn met hun zaak. Zeer vriendelijk onthaal en service, je voelt je direct thuis. Volgend jaar zal er ook een wellnessruimte zijn, dus reden te meer om zeker nog eens terug te komen !

Bed & Breakfast Rikkeshoeve info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar