Géén boekingskosten

Pension info

Meer pension info

5 Reviews over Gasthof De Statie

• 7Marijke17-05-2016

Hotelgevoel door het triestig ontvangen

+Om te fietsen is de ligging uitstekend,ook de maaltijden waren met zorg bereid en lekker -Een welkomstdrankje,de sleutel maar geen woordje uitleg,het was misschien wat druk maar dat mag niet beletten je gasten op een voortreffelijke wijze te ontvangen,voor ons dus meer een hotelgevoel Door de manier van ontvangen was dat voor ons een grote afknapper en zullen we er niet meer terugkomen

• 8MadMax24-09-2014

Leuk verblijf maar geen wow gevoel

Blijkbaar was er personeelstekort door vakantie, waardoor we niet van een warme ontvangst kunnen praten zoals in andere beoordelingen stond. Een welkomstdrankje, de sleutel en dat was het. De kamer is in orde en proper. Wel een smalle stijle trap. Degelijke matras, maar hoofdkussen was wat dunnetjes voor mij. Spijtig dat er 's nachts wat zwaar verkeer passeerde en 's ochtends de boeren aan de appeloogst begonnen. Al bij al toch goed geslapen. Het ontbijt was tiptop in orde. Alles was voorzien en zoveel je wou.De gastvrouw was ook zeer behulpzaam om fietsroutes toe te lichten, waarvoor we ten slotte dit arrangement gekozen hadden. Het avondeten was voorzien in onze Vivabox. De vaste kok was er niet, maar de hobbykok van dienst (vader van gastvrouw) toverde een heerlijke maaltijd op tafel. Ipv de aangepaste wijnen van de vivabox mochten we een fles van de kaart kiezen. Een leuk en ontspannend verblijf, maar van een echt 'wow" gevoel kunnen we niet spreken.

• 10eddy02-04-2013

Super gezellig

Wij verblijven hier altijd met een grote vriendengroep. De eigenaar is heel vriendelijk net als de bediening. De kamers zijn super schoon en dit is echt een aanrader. Prijs kwaliteit verhouding ligt positief scheef, normaal betaal je meer voor een verblijf in een soortgelijke accommodatie.

• 8jos mingelinckx16-12-2011

gezellige plaats

Gedurende meer dan 4 jaar gaan we iedere Zondag met de familie s'avonds een hapje eten in de statie en het is er steeds even lekker .Er heerst een faniliaire sfeer , en het eten is er steeds even lekker

• 9Maurits 05-01-2010

Geweldige locatie voor een weekende weg

Wat is dit een origineel gastvrij huis. In een oud stationnetje. Perfecte keuken, leuke ambiance en geweldige gastvrijheid. De eigenaar zelve bediende de barbeque en serveerde perfecte bijpassende wijnen. Dit is echt een plek om bourgondisch en vlaams te genieten. Temidden van een weergaloos fruitgebied. Wij waren daar in de oogstijd. Wat een peren! Zulke... Wat een pruimen! Ontelbare... Wat een kersen! Teveel om te oogsten, de bomen hingen nog vol.

Pension Gasthof De Statie info

Het complex