Hotel De Beek anno 1410

9Fenomenaal

België, Limburg (België), Sint-Truiden

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor De Beek anno 1410 voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel De Beek anno 1410

• 10eddy26-06-2015

Perfect

prachtig gebouw in de binnenstad - zeer mooi gerestaureerde kamer - een perfecte gastvrouw . voor mijn 10 op 10

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Elly13-03-2015

Aanrader

Dit hotel is een absolute aanrader. Ik heb er genoten van een zeer aangenaam verblijf in de suite. Mooi ingericht, netjes, rustig en ruim. Ik werd ontvangen door een zeer klantvriendelijke gastheer. De ligging is ook zeer praktisch, vlak bij het centrum en toch rustig. Ik heb alvast mijn volgende verblijf vastgelegd.

Gereisd met partner in februari 2015

• 9Gunst pol21-09-2014

Perfecte locatie

Vriendelijk onthaal,heel propere en mooie kamer,ontbijt op de kamer is eens wat anders,gezellig,ideaal gelegen,dicht bij de grote markt,jammer dat deze niet verkeersvrij is.

Gereisd met partner in september 2014

• 8chris schollaert28-07-2014

Zeer rsustig

Het hotel is gelegen in een rustig straatje op enkele stappen van de grote plaats van St Truiden en haar uitgangsleven. Achter een verouderde gevel is en prachtig ingericht en gerenoveerd hotel, met rustig kamers, vriendelijke en dienstige mensen. Aan te raden...

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Willemijn Brouwer06-05-2014

ontspannen uitvalbasis

Hotel de beek is een heerlijke plek om terug te komen na een dag rondneuzen in St Truiden en omgeving. Het plaatsje heeft veel horeca en de gastvrouw weet precies waar je zijn moet om echt culinair te genieten. Tot in Brussel aan toe! Wij hebben de omgeving vooral per fiets verkend. Prachtige fietspaden en routes en goede fietsen te huur bij het station. Ga ook eens naar de bioscoop in St Truiden waar je die film kan gaan zien waar je thuis niet voor in de rij wilde gaan staan. Kortom, als je een lang weekend weg wilt is Op de Beek in St Truiden een aanrader. Er wordt goed voor je gezorgd!

Gereisd met partner in januari 2014

• 9bas en sandra04-07-2010

Uitstekend hotel om de omving te verkennen.

Wij hebben een paar dagen in Hotel De Beek gelogeerd en dit was ons uitstekend bevallen. We werden persoonlijk ontvangen door de gast vrouw en gastheer en werden rond geleid in het mooie zeer oude hotel. Het hotel is helemaal gemoderniseerd in combinatie met het oude karakter van het hotel. Wij sliepen in een kamer die bestond uit twee verdiepingen. Boven was een slaapkamer met badkamer voor de kinderen en beneden een slaapkamer met badkamer voor de ouders. De zitkamer met televisie liep over in een gedeelte waar de eettafel stond aangrenzend aan de eenvoudige maar zeer nette keuken. Het ontbijt was uitstekend verzorgd met diverse soorten heerlijke broodjes en beleg. Informatie over de omgeving werd uitvoerig worden toegelicht en zodoende kwamen we ook op andere ideeen om te gaan doen tijdens ons verblijf. Kortom een uitstekend hotel om deze omgeving van Belgie te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Bas en Sandra04-07-2010

Prachtige plek voor een paar dagen

Wij hebben een paar dagen in Hotel De Beek anno 1410 in Sint-Truiden gelogeerd en dit was ons uitstekend bevallen. We werden persoonlijk ontvangen door de gast vrouw en gastheer en werden rond geleid in het mooie zeer oude hotel. Het hotel is helemaal gemoderniseerd in combinatie met het oude karakter van het hotel. Wij sliepen in een kamer die bestond uit twee verdiepingen. Boven was een slaapkamer met badkamer voor de kinderen en beneden een slaapkamer met badkamer voor de ouders. De zitkamer met televisie liep over in een gedeelte waar de eettafel stond aangrenzend aan de eenvoudige maar zeer nette keuken. Het ontbijt was uitstekend verzorgd met diverse soorten heerlijke broodjes en beleg. Informatie over de omgeving werd uitvoerig worden toegelicht en zodoende kwamen we ook op andere ideeen om te gaan doen tijdens ons verblijf. Kortom een uitstekend hotel om deze omgeving van Belgie te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 9S. Gallmann22-06-2010

Fantastisch hotel met ongelooflijke service!

Sint Truiden bezoeken en overnachten in dit mooi opgeknapte hotel is fantastisch. Het appartement waar wij verbleven was van alle gemakken voorzien. Geen overbodige luxe maar gezellig ingericht waarbij de service van de gastvrouw niet te overtreffen is. Ze helpt met het tillen van de tassen, wijst de weg in Sint Truiden en geeft vele persoonlijke tips voor uitjes in de wijde omgeving. Het heerlijke ontbijt staat 's ochtends voor je deur waardoor je niet naar een eetzaal moet voor je ontbijt maar gewoon op bed kan genieten van de heerlijke verse broodjes. Al met al een fantastisch hotel wat zeker de moeite waard is voor een lang weekend weg

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 9S. Gallmann22-06-2010

Fantastisch hotel met zeer persoonlijke service!

Al met al een fantastisch hotel wat zeker de moeite waard is voor een lang weekend weg!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Hotel De Beek anno 1410 info