Hotel Belle-Vie

8 reviews over Hotel Belle-Vie

• 2018
    9Roland01-05-2018

Zeer aangenaam verblijf

Zeer aangenaam hotel met ruime kamers op wandelafstand van zowel station als stadscentrum. Eenvoudig, maar volledig en heerlijk ontbijt.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Erwin&Jacqueline28-07-2016

Fantastisch!

De persoonlijke ontvangst en de verzorging van het uitgebreide ontbijt was ontzettend goed. De inrichting straalt een warme en stijlvolle sfeer uit. Zeker een aanrader, wij komen beslist nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9John01-05-2016

fantastisch

Het hotel was erg goed. De kamers zijn mooi en ruim. Bij de inrichting is op de details gelet. De eigenaren Chris en Jan zijn heel vriendelijk. Het ontbijt is uitstekend. Verder ligt het hotel kort bij het station en niet ver van het centrum. De afstand tot het centrum is gemakkelijk te lopen.

Gereisd met partner in april 2016

• 9erik31-01-2015

Heerlijk dineren

Wil je met vrienden lekker tafelen dan ben je hier aan het juiste adres. Geen grootschalig hotel restaurant, maar in een aangenaam en rustige omgeving genieten van de kookkunsten van de kok. We kwamen hier enkel om te eten, dus doe ik over het hotel geen uitspraken

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Gerhard Janssens26-07-2013

ABSOLUUT GENIETEN!!!

Vorig weekendje Limburg, er effe tussenuit en de streek verkennen, maar vooral relaxen en genieten. Verrassend is hotel "Belle Vie" zo'n plaatsje dat we niet snel gaan vergeten. Prachtige en verzorgde kamers, een uitmuntend ontbijt, afgestemd op je eigen hotelritme, niets is teveel gevraagd... alles draait om de klant. Je voelt je direct ontspannen en welkom. Toen we besloten om ook 's avonds op het prachtige tuinterras iets te eten, stonden we helemaal versteld: Geraffineerde gerechten, smaakvolle en originele bordschikkingen, lekkere wijn, fantastische bediening en dit voor een zeer economische prijs. Wij hebben een fantastische tijd doorgebracht in dit hotel, een meer dan geslaagd weekend in een prachtige streek. Een aanrader voor wie wil profiteren van de goeie dingen....

Gereisd met partner in juli 2013

• 5Nico Opstaele03-12-2012

om niet meer terug te keren

dit hotel wordt aangekondigd als "beste hotel van belgië" ... ik hou hier een compleet andere mening op na. het onthaal bij aankomst was al een complete afknapper. die man had er blijkbaar geen zin meer in. zijn kompaan daarentegen deed dan weer heel goed zijn best om het weer goed te maken. de gang ruikt muf, op de kamer was een luchtverfrisser in het stopcontact gestoken, gelukkig maar ? de kamer was wel netjes. de badkamer was ineengebricoleerd doch wel proper. het ontbijt is ok maar ook niet meer dan dat. geen buffet, dus geen keuze, je eet wat je krijgt. koffie uit een espresso apparaat, meer iets voor een holiday inn of zo. alles uit pakjes, met als gevolg dat de kaas "opgesloten" rook en tevens slecht smaakte. 's zondags kregen we sandwiches ! joepie ! tot je er eentje vastpakte, zo hard als een kei ! als men vraagt "goed geslapen ?" en je antwoordt met "niet zo best, veel straatlawaai" dan verwacht je geen antwoord als "dat is 't stad". Dubbele beglazing zou meer helpen

Gereisd met partner in november 2012

• 9Angeliki11-04-2011

Gezelligheid in mooi knus hotel

Het hotel ligt prima gelegen op loopafstand van het station en het centrum van Sint Truiden. De Belgische gastbrijheid staat hier hoog in het vaandel. Prachtige kamers en een goed restaurant. Geen grote kaart, maar genoeg variatie. Chapeau!

Gereisd met partner in april 2011

• 10Steuckers Davy22-10-2008

Geweldig gezellig en mooi charmehotel

Hele mooie grote kamers. Hoge plafonds. Grote luxe op de badkamer ( regendouche, ligbad, enz...). wij vonden het fantastisch omdat het centraal gelegen is, kleinschalig en persoonlijk.

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Belle-Vie info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats