Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

8 Reviews over 't Maelhof

• 8Geert08-02-2020

toch enkele bemerkingen

Mooi huisje (met hier en daar toch al enkele mankementjes), wel net iets te kleine living voor 8 personen; wifi liet het regelmatig afweten; onmogelijk om én een douche én een bad te nemen, zelfs na een uur nog geen warm water, bijzonder vervelend als je met een groep bent...; toen we met de kleine kinderen de tuin (aangeduid met het bordje 'garden') wouden betreden, werden we door de eigenaar op een uitermate onvriendelijke manier terecht gewezen, hang dan liever een bordje 'privé'... de vuilniszakken zijn op een zodanige manier opgehangen dat ze nauwelijks gewicht kunnen dragen, niet optimaal... De ontvangst was koel en summier, waar bleef die typische Limburgse gastvrijheid ? De omgeving en de wandelingen maakten veel goed...

• 10Maria cremers31-10-2018

Super verblijf

Heerlijke buurt om te relaxen, mooie verzorgde woning! Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen bij de aankomst. We raden dit zeker aan

• 10Maggie Cremers31-10-2018

Super verblijf

Heerlijke buurt om te relaxen, vriendelijke ontvangst, proper verblijf gehad.

• 9Erwin Vranken08-06-2015

Super vakantiewoning

Voor een korte trip in de Voerstreek is deze vakantiewoning een goede uitvalsbasis al moet je wel rekening houden met het heuvelachtig parcours mits je je met de fiets wil verplaatsen. De opmerking van de eerdere beoordeling klopt inderdaad. Van de eigenaars geen spoor bij aankomst op vrijdag. Zaterdagavond dan maar zelf op zoektocht gegaan. Voor het overige een zeer net huis met voldoende voorzieningen. Er is een vijfpersoonswoning en 2 achtpersoonswoningen.

• 10Pascal29-10-2011

Een aanrader!

We kwamen er voor de 2e maal terug en het is er nog steeds even verzorgd en proper! Het is charmant en met oog voor detail afgewerkt. Alles is voorzien: zeer uitgeruste keuken (zelfs de blokjes voor de vaatwasser zijn voorzien), speelgoed voor de kinderen, enz. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader! De ideale plek voor een rustig weekend in de Voerstreek of om een uitstap te maken naar Maastricht! We komen zeker terug!!

• 9Pascal23-08-2011

Ruim en modern met alle comfort!

Dit vakantiehuis heeft langs buiten veel charme (vakwerkstijl) en is binnenin modern en gezellig ingericht. Het is licht, ruim en erg proper! De ideale uitvalsbasis voor een rustig weekend of om de Voerstreek te verkennen! Een echte aanrader!!

• 9vansteenkiste marc20-03-2011

een mooi ruim vankantie huis

we waren uitgenodigt door onze vrienden eens daar aangekomen was er geen van de eigenaars te bespeuren wat rond gekeken zagen we een briefje hangen aan een deur met de naam van onze vrienden we hebben ons instaleerd met gedacht dat een van de eigenaars zich zou komen voorstellen of te vragen als alles in orde is of als er vragen zijn maar nee het welkoms pakketje zoals beschreven staat in het boek vlaanderen vakantieland was niet te zien of te ware een mandje met wat folders van vorig jaar dit vankantiehuis ligt langs de hoofdweg met redelijk wat verkeer!!! dit vankantie huis is heel mooi en zeer proper en ruim daar zijn zeker geen opmerkingen op. daar is het wandelnetwerk vlak dicht bij

• 8Johan21-06-2010

Mooi, ruim en goed ingericht vakantiehuis

We brachten hier met vrienden (7 pers.) een heel mooie vakantie door. Het huis is ruim, met nette praktisch ingerichte slaapkamers, mooie moderne badkamers (op elke verdieping één) en een vrij compleet ingerichte moderne keuken. Ook voor gezinnen met kinderen is het een leuk vakantiehuis. Er is een binnentuin die helemaal van de straat kan worden afgesloten met allerhande spelmogelijkheden voor zowel jonge als wat oudere kinderen.

Vakantiehuis 't Maelhof info

• CafeNiet beschikbaar