Tijdelijk €25 aanbetaling

Landgoed Altembrouck

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Landgoed Altembrouck voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 34 reviews
+32

7.3GoedScore uit 34 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over Landgoed Altembrouck

• 5Anja28-09-2019

Werk aan de klachten, en maak het gezelliger.

Problemen op je kamer die je Meld worden niet opgelost. Jammer een prachtige omgeving, maar kwaliteit niet naar behoren.

• 4Anthony Ketelaars01-07-2019

Nieuwe eigenaar heeft veel te doen!

Verblijf geboekt via touroperator het arrangement bestond uit: 1 x Overnachting in een Landelijke Superior kamer, Uitgebreid ontbijt, Culinair 4-gangendiner, Fles bubbels op de kamer. Mooie foto’s van kamers, terrassen en kasteeltuinen met vijvers. Werkelijkheid is heel anders nl. achterstallig onderhoud van gebouw hout rot tot gevolg, schilderwerk is in slechte staat. Alle ruimtes die nu buiten gebruik staan zijn gebruikt als opslag van oude koelkasten en meubilair. Open stallen staan vol gepakt met oude troep allemaal zichtbaar voor de gasten. De kamer zou voorzien zijn van airco maar was niet aanwezig. Het uitgebreid ontbijt buffet was de grootste teleurstelling. Lauwe pot koffie op de tafel (niet vers), melk zuur (gemeld en direct weg gepakt), yoghurt lag een dode vlieg in werd er even uitgeschept (zo weer schoon, opmerking van de bediening) sowieso veel vliegen in de ontbijtzaal. Overall prijs/kwaliteit is het geld Niet waard.

• 9Christien den Uil27-05-2019

Heerlijk om uit te rusten en lekker te eten!

Een lang weekend doorgebracht op landgoed/kasteel Altembrouck. Geweldig leuke locatie. Ingericht met boeren antiek. Leuke sfeer, hartelijke bediening en een heerlijke keuken. Buiten de kaart elke dag wisselende 3-5 gangen menu's. Heerlijke wandelingen gemaakt en heerlijk geslapen. Leuke uitvalsbasis om naar Maastricht. Luik Tongen e.d. te gaan. Zeker een aanrader.

• 9Hermien20-05-2019

Geweldig!

Samen met mijn zusje heb ik 4 nachten in dit hotel doorgebracht. Van tevoren heb ik op Zoover gekeken hoe de recenties waren en die waren niet zo best. Naar ons bleek volledig onterecht. Maar dit hotel is vorig jaar oktober overgenomen door een nieuwe eigenaar die veel achterstallig onderhoud aangetroffen heeft. Er wordt echter hard gewerkt om hier zo snel mogelijk verandering in te brengen en met succes. Wij vonden de kamer erg leuk, ruim, schoon en met prima bedden. Het personeel verdient zeker een dikke pluim, want ze zijn weliswaar jong, maar doen erg hun best om het je naar de zin te maken. Het eten in het restaurant is ook erg goed. Wij zouden hier zo weer heen willen.

• 6Martin27-04-2019

Dat wordt geen tweede keer.

Als je hecht aan prijs kwaliteit verhouding lees dan de zover kwalificaties goed door. Ontvangst was oké. Van de op zich mooie kamers had ik meer verwacht. Door storingen lawaai en een tv die niet werkte. Medewerkers waren zeker bereidwillig om problemen op te lossen. Door de droogte en wind was het buiten maar ook binnen erg stoffig. Helaas werd daar binnen nauwelijks iets aan gedaan. De vloer in het restaurant zou beter mogen worden bijgehouden. Krakende houten vloer. Beugel in de douche zouhandig zijn. Kortom, ik had r meer van verwacht.

• 5Dirk De Beule05-03-2019

Meer verwacht van hotel "Kasteel Altembrouck".

Gereserveerd via een gewonnen veiling. Vriendelijke ontvangst. Nette kamer, maar piepkleine badkamer,op passen dat ge uw hoofd niet stoot tegen "wasbakje" als ge het toilet gebruikt. Geen diner genomen, wel ontbijt. Dit vond ik wel ondermaats voor €18. Voorgebakken broodjes en brood,verwacht toch dat ze van een "warme bakker" komen, niet dus. In de gemeente is een warme bakker gevestigd, die aangeboden heeft om de omliggende hotels te bevoorraden. Het beleg was wel lekker, spijtig geen boter enkel margarine. S'nachts rond 4 uur viel over gans het gebouwencomplex de elektriciteit uit. Een tijd afgewacht,op de kamer lag een blad, met een telefoonnummer, te gebruiken bij onverwachte situaties. 5 maal opgebeld (Luik), telkens de voicemail. De panne was veroorzaakt door het noodweer. Vind niet verantwoordelijk, dat er geen opvolging is voor noodsituaties. Onze indrukken over dit hotel, zijn wel wat teleurstellend, hadden meer verwacht.

• 5Christa22-10-2018

Zijn geld totaal niet waard!!

De locatie is fantastisch maar het landgoed zelf is niet goed onderhouden en het eten is wel lekker maar de porties zijn minimaal. Zeker geen aanrader op deze moment !??

• 4Ilse12-12-2017

Total respectloos, nooit meegemaakt!

Totaal geen klassepersoneel, onprofessioneel, een bende amateurs. Zowel voor apertief als dîner door een bende studenten bediend die niet echt toegewijd waren. Niemand was op de hoogte van het Wagyu arrangement, we moesten tussen de gangen heel lang wachten zonder iets van drinken. Niemand te bespeuren voor minstens een uur. Om 23u30 nog niet aan het dessert. Winkeltje nooit opengegaan, terwijl iemand van het personeel ons zei dat het open zou gaan. Golfsimulator stuk. Ontbijtruimte vuil en rommelig, we konden niet aan tafeltje voor twee gaan zitten omdat de twee diensters liever bleven praten met mekaar dan op te ruimen. Cappuccino hadden ze hier nog nooit van gehoord. Ik kreeg er apart gewone melk bij. Na een review hierover bood de heer van Kampen ons een overnachting aan met diner om het goed te maken. Dit apprécieerden we ten zeerste. Echter...na twee maanden nog geen antwoord op mijn mail met de gevraagde datum. Herinnering gestuurd. Uiteindelijk kwam er zonder begeleidend woordje een reservatie voor nu 16 december. Echter, zonder het beloofde diner. Toen ik de heer van Kampen hierover contacteerde, stuurde hij ons dat het hotel ondertussen volboekt was! En dat we maar een nieuwe datum in januari moesten zoeken? Het is duidelijk dat ze nog steeds niets kennen van klantenservice. Eveneens was zijn mail uiterst arrogant, beneden alle peil en een schande om zijn klanten zo aan te schrijven en probeerde hij deze fout nog bij ons te leggen, dit terwijl hij zijn mails niet goed heeft opgevolgd. Dit is te absurd voor woorden! Wat meer is: omdat we die slechte review nog niet hadden weggehaald, trekt hij zijn voorstel in, omdat er voor hen “geen eer meer te halen valt bij ons”. Wij zijn wereldreizigers, dergelijke arrogante behandeling hebben we nog nooit meegemaakt.

• 9DUPON WERNER27-09-2016

Bijzondere Plek!

De negatieve kritieken die ik op uw site gelezen heb komt ongetwijfeld van mensen zonder enige ervaring. Wij hebben 9 kamers gehuurd voor gans onze familie, kleine kinderen inbegrepen en Alles was top! Wijzelf kwamen net van Relais Chateaux Engelenburg en weten dus waarover we praten.

• 4Mevr. Marchand02-09-2016

vergane glorie, veel achterstallig onderhoud

Het landgoed hotel is kort geleden failliet verklaard. Nu is er een nieuwe eigenaar die geen prioriteit legt bij de schoonmaak van het hotel en achterstallig onderhoud van de tuin. Pand moet grondig geschilderd worden en vijvers schoongemaakt. Ontbijt en ontbijtruimte is te vies om te zitten. Overlast van vliegen en overal vliegenstront.

Hotel Landgoed Altembrouck info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    4 Altembrouck 360, 3798