Hotel Landgoed Altembrouckstersterster

6.2Voldoende

België, Limburg (België), 's-Gravenvoeren

6.2Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Altembrouck voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

34 reviews over Hotel Landgoed Altembrouck

• 2019
    5Anja28-09-2019

Werk aan de klachten, en maak het gezelliger.

Problemen op je kamer die je Meld worden niet opgelost. Jammer een prachtige omgeving, maar kwaliteit niet naar behoren.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Anthony Ketelaars01-07-2019

Nieuwe eigenaar heeft veel te doen!

Verblijf geboekt via touroperator het arrangement bestond uit: 1 x Overnachting in een Landelijke Superior kamer, Uitgebreid ontbijt, Culinair 4-gangendiner, Fles bubbels op de kamer. Mooie foto’s van kamers, terrassen en kasteeltuinen met vijvers. Werkelijkheid is heel anders nl. achterstallig onderhoud van gebouw hout rot tot gevolg, schilderwerk is in slechte staat. Alle ruimtes die nu buiten gebruik staan zijn gebruikt als opslag van oude koelkasten en meubilair. Open stallen staan vol gepakt met oude troep allemaal zichtbaar voor de gasten. De kamer zou voorzien zijn van airco maar was niet aanwezig. Het uitgebreid ontbijt buffet was de grootste teleurstelling. Lauwe pot koffie op de tafel (niet vers), melk zuur (gemeld en direct weg gepakt), yoghurt lag een dode vlieg in werd er even uitgeschept (zo weer schoon, opmerking van de bediening) sowieso veel vliegen in de ontbijtzaal. Overall prijs/kwaliteit is het geld Niet waard.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Christien den Uil27-05-2019

Heerlijk om uit te rusten en lekker te eten!

Een lang weekend doorgebracht op landgoed/kasteel Altembrouck. Geweldig leuke locatie. Ingericht met boeren antiek. Leuke sfeer, hartelijke bediening en een heerlijke keuken. Buiten de kaart elke dag wisselende 3-5 gangen menu's. Heerlijke wandelingen gemaakt en heerlijk geslapen. Leuke uitvalsbasis om naar Maastricht. Luik Tongen e.d. te gaan. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Hermien20-05-2019

Geweldig!

Samen met mijn zusje heb ik 4 nachten in dit hotel doorgebracht. Van tevoren heb ik op Zoover gekeken hoe de recenties waren en die waren niet zo best. Naar ons bleek volledig onterecht. Maar dit hotel is vorig jaar oktober overgenomen door een nieuwe eigenaar die veel achterstallig onderhoud aangetroffen heeft. Er wordt echter hard gewerkt om hier zo snel mogelijk verandering in te brengen en met succes. Wij vonden de kamer erg leuk, ruim, schoon en met prima bedden. Het personeel verdient zeker een dikke pluim, want ze zijn weliswaar jong, maar doen erg hun best om het je naar de zin te maken. Het eten in het restaurant is ook erg goed. Wij zouden hier zo weer heen willen.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 6Martin27-04-2019

Dat wordt geen tweede keer.

Als je hecht aan prijs kwaliteit verhouding lees dan de zover kwalificaties goed door. Ontvangst was oké. Van de op zich mooie kamers had ik meer verwacht. Door storingen lawaai en een tv die niet werkte. Medewerkers waren zeker bereidwillig om problemen op te lossen. Door de droogte en wind was het buiten maar ook binnen erg stoffig. Helaas werd daar binnen nauwelijks iets aan gedaan. De vloer in het restaurant zou beter mogen worden bijgehouden. Krakende houten vloer. Beugel in de douche zouhandig zijn. Kortom, ik had r meer van verwacht.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 5Dirk De Beule05-03-2019

Meer verwacht van hotel "Kasteel Altembrouck".

Gereserveerd via een gewonnen veiling. Vriendelijke ontvangst. Nette kamer, maar piepkleine badkamer,op passen dat ge uw hoofd niet stoot tegen "wasbakje" als ge het toilet gebruikt. Geen diner genomen, wel ontbijt. Dit vond ik wel ondermaats voor €18. Voorgebakken broodjes en brood,verwacht toch dat ze van een "warme bakker" komen, niet dus. In de gemeente is een warme bakker gevestigd, die aangeboden heeft om de omliggende hotels te bevoorraden. Het beleg was wel lekker, spijtig geen boter enkel margarine. S'nachts rond 4 uur viel over gans het gebouwencomplex de elektriciteit uit. Een tijd afgewacht,op de kamer lag een blad, met een telefoonnummer, te gebruiken bij onverwachte situaties. 5 maal opgebeld (Luik), telkens de voicemail. De panne was veroorzaakt door het noodweer. Vind niet verantwoordelijk, dat er geen opvolging is voor noodsituaties. Onze indrukken over dit hotel, zijn wel wat teleurstellend, hadden meer verwacht.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    5Christa22-10-2018

Zijn geld totaal niet waard!!

De locatie is fantastisch maar het landgoed zelf is niet goed onderhouden en het eten is wel lekker maar de porties zijn minimaal. Zeker geen aanrader op deze moment !??

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Oude reviews

4Ilse12-12-2017

Total respectloos, nooit meegemaakt!

Totaal geen klassepersoneel, onprofessioneel, een bende amateurs. Zowel voor apertief als dîner door een bende studenten bediend die niet echt toegewijd waren. Niemand was op de hoogte van het Wagyu arrangement, we moesten tussen de gangen heel lang wachten zonder iets van drinken. Niemand te bespeuren voor minstens een uur. Om 23u30 nog niet aan het dessert. Winkeltje nooit opengegaan, terwijl iemand van het personeel ons zei dat het open zou gaan. Golfsimulator stuk. Ontbijtruimte vuil en rommelig, we konden niet aan tafeltje voor twee gaan zitten omdat de twee diensters liever bleven praten met mekaar dan op te ruimen. Cappuccino hadden ze hier nog nooit van gehoord. Ik kreeg er apart gewone melk bij. Na een review hierover bood de heer van Kampen ons een overnachting aan met diner om het goed te maken. Dit apprécieerden we ten zeerste. Echter...na twee maanden nog geen antwoord op mijn mail met de gevraagde datum. Herinnering gestuurd. Uiteindelijk kwam er zonder begeleidend woordje een reservatie voor nu 16 december. Echter, zonder het beloofde diner. Toen ik de heer van Kampen hierover contacteerde, stuurde hij ons dat het hotel ondertussen volboekt was! En dat we maar een nieuwe datum in januari moesten zoeken? Het is duidelijk dat ze nog steeds niets kennen van klantenservice. Eveneens was zijn mail uiterst arrogant, beneden alle peil en een schande om zijn klanten zo aan te schrijven en probeerde hij deze fout nog bij ons te leggen, dit terwijl hij zijn mails niet goed heeft opgevolgd. Dit is te absurd voor woorden! Wat meer is: omdat we die slechte review nog niet hadden weggehaald, trekt hij zijn voorstel in, omdat er voor hen “geen eer meer te halen valt bij ons”. Wij zijn wereldreizigers, dergelijke arrogante behandeling hebben we nog nooit meegemaakt.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9DUPON WERNER27-09-2016

Bijzondere Plek!

De negatieve kritieken die ik op uw site gelezen heb komt ongetwijfeld van mensen zonder enige ervaring. Wij hebben 9 kamers gehuurd voor gans onze familie, kleine kinderen inbegrepen en Alles was top! Wijzelf kwamen net van Relais Chateaux Engelenburg en weten dus waarover we praten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 4Mevr. Marchand02-09-2016

vergane glorie, veel achterstallig onderhoud

Het landgoed hotel is kort geleden failliet verklaard. Nu is er een nieuwe eigenaar die geen prioriteit legt bij de schoonmaak van het hotel en achterstallig onderhoud van de tuin. Pand moet grondig geschilderd worden en vijvers schoongemaakt. Ontbijt en ontbijtruimte is te vies om te zitten. Overlast van vliegen en overal vliegenstront.

Gereisd met partner in augustus 2016

1 tip over Hotel Landgoed Altembrouck

• Pascal, 30-08-2012

Maastricht ligt op een paar kilometer en biedt de ultieme shopping ervaring.

2 vragen over Hotel Landgoed Altembrouck

• wandelaar, 27-11-2017

Geen aandacht?

Geen aandacht voor de gast! Personeel had niet eens in de gaten dat wij nieuwe gasten waren! Na een half uur aan tafel gezeten te hebben, aandacht gevraagd of er een bestelling opgenomen mocht worden. Gebak werd bezorgd zonder koffie. Na 10 minuten kwam de koffie voor 2 personen. Na 5 minuten de koffie voor de andere personen. Echt slechte bediening. Tafels worden niet afgeruimd. Totaal geen aandacht voor de gast!

• hoeden, 24-02-2015

Tefaf

Hebt u nog 1 of 2 kamers beschikbaar in het weekend dat er TEFAF is?

Hotel Landgoed Altembrouck info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats