Vakantiehuis De Brouwershof

8Fantastisch

België, Limburg (België), 's-Gravenvoeren

Op vakantie geweest naar De Brouwershof?

8Fantastisch

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis De Brouwershof

• 8Luk, Petra, Lyssa en Charlotte12-06-2007

Wij zijn met ons twee dochters van 8 en 15 in mei geweest, de appartementen zijn zeer netjes, alles is aanwezig. Iedereen heeft een apart terras met tuinmeubels en in de tuin staat een trampoline, kinderspeeltuigen en een BBQ die iedereen kan gebruiken. De omgeving is voor echte natuurliefhebbers en wandelaars, in de buurt kan je ook gaan boerengolf spelen, ideaal met kinderen (min 6 pers.).

Gereisd met familie in mei 2007

0 tips over Vakantiehuis De Brouwershof