Géén boekingskosten

Hotel Blanckthys

BelgiëLimburg (België)'s-Gravenvoeren

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Blanckthys voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 47 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 47 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

50 Reviews over Blanckthys

• 9FRANCOIS CORVERS18-08-2020

gewoon goed

onthaal was een beetje chaotisch tweemaal onder onze vrienden hun naam geboekt bijgevolg onze naam nergens te vinden tot een van de meisjes blijkbaar beter op de hoogte was dan de baas.Kamer zeer warm,geen airco waarschijnlijk door corona.eerste dag mosselen,deze waren gewoon afgekookt zonder enige kruiding.Tweede dag lekker geten.ontbijt prima .Spijtig dat de baas niet zo vriendelijk was maar het personeel heeft dit ruimschoots goedgemaakt.

• 10Daniel Claeys18-11-2019

Opnieuw voor herhaling vatbaar !!

Voor de derde keer al naar dit hotel gekomen, formule half pension gedurende 3 dagen. Ook ik las hier en daar wat minder goede kritieken maar daar kan ik echt niet inkomen. Opnieuw was onze kamer sober maar ruim en kraaknet. De ontvangst en vooral de bediening aan tafel en in de brasserie was uitstekend. Zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was zeer goed verzorgd en er werd constant aangevuld Het avondeten was dan wel geen haute-cuisine (dat verwacht je ook niet voor die prijs) maar was toch zeer gevarieerd, lekker en ruim voldoende. Ik raadde Hotel Blanckthys eerder al aan en zal dat nu ook nog doen. Wij waren zeer tevreden !!!

• 8Marina22-08-2019

Leuk hotel !

Voor de eerste keer in dit hotel : Leuk en eenvoudig hotel, rustige ligging Zekers aangenaam is de binnenkoer, buiten eten en drinken bij mooi weer ! Ontbijt eenvoudig maar toch een ruime keuze

• 6T03-11-2018

Geen derde keer

Vorig jaar eerste keer in dit hotel in een comfort room. Prima kamer en fijn gegeten toen. Nu tweede keer, maar in een standaard kamer. Her prijsverschil is klein, maar het verschil is enorm. Kamer erg verouderd, versleten matras, schimmel in de badkamer. Restaurant draait op jobstudenten. Op de bediening niets aan te merken maar in de keuken scheelt er toch iets. Eerste dag meer dan 2 uren gewacht op hoofdgerecht en geen vriendelijk antwoord toen we dan toch een vroegen of men ons vergeten was. Tweede dag echt een ondermaatse hoofdchotel, wel koffie gekregen ter compensatie. Al bij al zijn we teleurgesteld omdat het verschil tegenover vorig jaar groot is.

• 6Jantje22-09-2018

Nooit meer!

Je krijg duidelijk te merken vooral bij het diner als je een arrangement geboekt hebt via touroperator ofzo iets dergelijks. Het pijnpunt hier zit ook daar. Het eten is erg goed. Maar je moet steeds minimaal 45 voor elke gang. 1e dag om 18:55 binnengekomen om 19:35 voorgerecht om 20:10 hoofdgerecht om 21:00 nog niks . Afgerekend drankjes en boos weggegaan.( bij andere gasten duurde het ook heel lang) Serveerster buiten gesproken en zou het goed maken.(deed echt haar best) 2edag ging het stukken beter duurde veel minder lang en de seveerster bood ons nog een drankje aan. 3e dag duurde zolang voor we drinken kregen en voor het voorgerecht zijn we op de serveerster afgestapt dat WEER zolang aan het wachten zijn op het voorgerecht. Een serveerster kwam sorry etc en ik zal het hoofdgerecht meteen doorgeven aan de keuken. Dit kwam wel op tijd en daarna weer ruim een uur moeten wachten en boos opgestapt. Nooit en nooit meer hier!!!!

• 7marleen david01-03-2017

oke voor 1 overnachting

De kamers zijn erg gehorig. Elk geluid uit neven- of bovenliggende kamers is te horen. Wel proper. Het ontbijt is beperkt, maar alles is wel vers en wordt regelmatig bijgevuld. Het diner ter plaatse is goed. Goede keuze op het menu en vriendelijk personeel. De privéparking is gratis. Pluspunt : oplaadpunt elektrische auto's voorzien.

• 10Fam. De Schepper16-09-2016

Genieten

Fantastisch lekker eten, wij hadden een appartement met 3 slaapkamers, dat was allemaal echt in orde. Vriendelijk en behulpzaam personeel, en ook heel proper.

• 8Norbert en Chris09-09-2016

een aanrader

Het hotel is centraal gelegen in de Voerstreek. Verschillende wandelingen zijn beschikbaar aan de receptie. Onze kamer (klassieke) was aan de kleine kant, maar alles was aanwezig. Goeie douche en bedden. Ontbijt zeer lekker en uitgebreid. Vriendelijke personeel zowel receptie als restaurant. De forel is zeker een aanrader.

• 4jansens13-06-2016

nooit meer

Wij gaan reeds meerdere jaren naar Blanckthys , het eten bij het avondmaal gaat er met de jaren op achteruit,de frietjes zijn diepvries voerse forel werd opgediend zonder dressing zelfs nog geen schijfje citroen. Het.nagerecht dame blanche dit werd opgediend zonder chocolade saus. De mensen aan de tafel naast ons zaten meer dan een uur te wachten op hun bestelde menu bij navraag bleek men hun vergeten.op de vraag of het mogelijk was voor kroketjes bleek dit niet te kunnen.de parking is goed om uw auto kapot te rijden putten tot 40 cm diep.men krijgt weinig voor zijn geld,dit was voor ons de laatste keer.

• 9S.Ernst.17-01-2016

Prima hotel, ook voor gezinnen.

Kamer was prima, ook voor mij die gebruik maakt van een rolstoel.. Service eveneens prima.

Hotel Blanckthys info

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar