Hotel Auberge 's Gravenhof

6.7Voldoende

België, Limburg (België), 's-Gravenvoeren

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge 's Gravenhof voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Auberge 's Gravenhof

• 2019
    8Nena15-08-2019

Mooie Voerstreek, goed hotel

Ondanks de wegenwerken was het fijn om te vertoeven in deze streek. Het is een mooie, groene parel. En toch op enkele kilometers dicht bij de gezellige steden, Maastricht en Luik voor wie wat gezellige drukte wilt opzoeken.

Het hotel was prima. Netjes, de authentieke elementen van het gebouw die het extra gezellig maken en een goede ontvangst. Dit is een huiselijk hotel met de nodige charmes waar je door middel van reservatie lekker kunt dineren.

Meer is niet nodig aangezien je terecht komt in een mooi stukje groen. Rondtrekken is hier de boodschap!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Pronk11-08-2019

Niet doen, kies andere logement

Tegenvaller op alle vlak! De mooie foto’s op de site maken de realiteit niet waar. Het verrassingsmenu van 35,- pp is het geld niet waard en het ontbijt is echt belachelijk: alles uit potjes en kuipjes, koffie uit kantoorapparaat en afbakbroodjes ( er zit een prachtige bakkerij om de hoek!). Kortom: weinig gastmanschap en geld niet waard

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Stefan02-05-2018

Aanrader in de Voerstreek

Vriendelijke ontvangst, grote kamers die goed onderhouden zijn. Lekker ontbijt, probeer zeker éénmaal het diner, zeer lekker.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

10Twan Paar25-11-2016

Fantastisch mooie Auberge!!

Op het moment dat je het terrein van Auberge 's Gravenhof oprijdt, wordt al zichtbaar wat een mooi hotel dit is. Bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen door gastvrouw Christiana Appel. Christiana heeft altijd tijd voor een praatje wat wij erg prettig vinden. Mijn vrouw en ik komen al vele jaren hier en genieten iedere keer weer van de rust. Ik zeg zelfs tegen mijn vrouw als we "onze" witte suite betreden....."we zijn weer thuis"! De witte suite (maar ook de andere kamers...we kennen ze allemaal) ademt een geweldige sfeer uit en is voorzien van een heerlijk "en suite" ligbad en separate toilet/wastafel/doucheruimte. Heerlijk relaxen! Omstreeks 19.00 uur gaan we naar beneden en maken we altijd gebruik van het verrassingsdiner. Harrie, de (meester)kok, verdient wat ons betreft een Michelin ster(ren) status! Wat kan die man koken! Daarnaast denkt hij ook erg goed mee met de klant, geeft goed wijnadvies en nogmaals.....zijn afwisselende diners zijn keer op keer weer van hoogstaand niveau. Nadat we hebben overnacht in de heerlijke witte suite (al jaren onze vaste kamer) 's morgensvroeg genieten van een lekker ontbijt verzorgd door José. Ook José weet wat gastvrijheid betekent, altijd tijd voor een praatje, gezellig!. Wij komen meestal voor twee en soms drie nachten en willen eigenlijk nooit naar huis. Dit keer waren we met een goede vriend gegaan (overigens voor de 2e keer) en hij heeft ook zijn "eigen kamer" (Magenta kamer 21). Wij blijven terugkomen, dat staat op zeker!!

Gereisd met partner in november 2016

• 8Van Looveren Kris29-05-2015

Alles was prima, vooral het diner s'avonds.

Kamers heel netjes, personeel heel vriendelijk. Spijtig van mevrouw Appel zelf, we zagen haar enkel 's morgens bij het afrekenen. Ze deed heel koel tegenover ons, betalen en dat was het. Heel spijtig, hierdoor zal ik volgende keer toch naar iets anders op zoek gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Beernaert02-12-2014

Prachtige kamer, uitstekend diner!

De kamer was meer dan uitstekend: heel ruim, prima matras, grote badkamer met douche en ligbad. Het verrassingsmenu 's avonds was uitzonderlijk lekker, je kon het bijna als gastronomisch omschrijven. De aangepaste wijnen bij het menu zorgden voor de perfecte aanvulling. Het hotel is prima gelegen in een heel mooie wandelstreek.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Stefan14-04-2014

zo goed als perfect...

zeer mooie kamer (nr15, de suite). Héél lekker gegeten (diner).

Gereisd met partner in januari 2014

• 7aarle-rixtel25-09-2013

Mooie accommodatie, geweldig eten

Deze Auberge is gelegen in een prachtige omgeving, van daaruit kunnen mooie wandelingen gemaakt worden in de streek. De kamers zijn netjes verzorgd en hebben een gemoedelijke uitstraling. Het eten is geweldig, we werden verrast door heerlijke gerechten!

Gereisd met partner in september 2013

• 8jos 10-09-2013

goed hotel

hotel s'Gravenhof in voeren heeft propere kamers lekker diner matig ontbijt weinig parkeerplaats

Gereisd met partner in september 2013

• 92peeters04-08-2013

Een aanrader

Niet twijfelen zou ik zeggen. Enorm rustig, alleen spijtig van de koeling van de zaak er recht tegenover. Die draait met dit warme weer altijd en dit hoor je dan de ganse nacht. Maar hier kan uiteraard niemand iets aan doen. Mooie kamers, lekker eten. Ontbijt zou wat uitgebreider mogen. Zeker op zondag mag een eitje niet ontbreken vinden wij.

Gereisd met partner in augustus 2013

Hotel Auberge 's Gravenhof info