Bed and Breakfast De Aventurijn

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

8 reviews over Bed and Breakfast De Aventurijn

• 9Pascal01-10-2012

Prima adres voor een weekendje-weg !

Wij verbleven met 6 personen in een van de twee (grote) vakantiewoningen. Onthaal is prima. Grote ruime plaatsen. Heel proper. Het enige minpuntje was dat er nogal weinig verlichting was in woonkamer, en vooral in de keuken. Beide plaatsen zouden door wat feller licht beter tot hun recht komen. Wij namen ter plaatse ontbijt en dat was heel goed en uitgebreid. Ligging: prima om de mooie omgeving te verkennen. Mooie wandelingen gemaakt op aanraden van de eigenaar tussen Jeker en Maas. Als je uit eten wilt, dan is D&B eetcafé in Riemst een aanrader. Je eet er lekker voor een eerlijke prijs.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

• 10Albert en Ans11-08-2011

Fantastische bed en breakfast

Dit is echt een top bed en breakfast, met een zeer goede gastvrouw- en heer, die je met raad en daad (kaarten) bijstaan wanneer je ergens heen wilt gaan. Ook goede adviezen waar je gezellig én lekker kunt eten. De Aventurijn is een vierkanthoeve die met veel liefde en met originele details is verbouwd (te zien in het fotoboek) Mooie ruime kamer (zonnesteen), prima badkamer. Geweldig gevarieerd ontbijt, iedere ochtend was het nét even weer anders. PERFECT.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Frank Osseel28-04-2010

Fantastisch !!!

B&B De Aventurijn top ! , zeer vriendelijke en behulpzame mensen , mooie en met liefde gerenoveerde hoeve , rustige ligging in de bloesemstreek . Zeer verzorgd onbijt , graag terug !!!!

Gereisd met partner in april 2010

• 9annvanhemelrijk24-08-2009

geweldige service

Deze B&B is fijn omdat het zo een lieve mensen zijn ,lekker ontbijt ,goede bedden,en rustige omgeving.Wij hadden een vakantiewoning met ruimte alom. Wij willen zeker nog es terug want hier was alles in orde voor een weekend ,of langer in een omgevig niet ver van Maastricht ,Luik en de mooie voerstreek . Een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 9jajo16-10-2008

Prima locatie!

Wij zijn 4 nachten te gast geweest bij dit B+B. Prima bedden, goede kamer met schone badkamer, heerlijk ontbijt en vriendelijke mensen. Wat wil je nog meer? Over de prijs hadden wij ook niets te klagen.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9linda10-07-2008

wat zijn we daar verwend

Vriendelijk onthaal, zeer goede bedden, uitgebreid ontbijt en ga zo maar verder....

Gereisd met partner in juli 2007

• 9smeta gielen08-07-2008

prachtige vakantie

zeer vriendelijk onthaal, goede service, mooie kamers, rustige omgeving, veel bezienswaardigheden

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 10Hilda20-03-2008

Mooie ruime kamers met alle nodige voorzieningen. Ruime parking, terras en tuin. Prachtige accomodatie, met alle mogelijkheden om van een rustige vakantie te genieten.

Gereisd met partner in maart 2008

Bed and Breakfast De Aventurijn info