Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Aventurijn

BelgiëLimburg (België)Riemst / Heukelom

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Aventurijn voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 8 reviews

9.4FenomenaalScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

8 Reviews over De Aventurijn

• 9Pascal01-10-2012

Prima adres voor een weekendje-weg !

Wij verbleven met 6 personen in een van de twee (grote) vakantiewoningen. Onthaal is prima. Grote ruime plaatsen. Heel proper. Het enige minpuntje was dat er nogal weinig verlichting was in woonkamer, en vooral in de keuken. Beide plaatsen zouden door wat feller licht beter tot hun recht komen. Wij namen ter plaatse ontbijt en dat was heel goed en uitgebreid. Ligging: prima om de mooie omgeving te verkennen. Mooie wandelingen gemaakt op aanraden van de eigenaar tussen Jeker en Maas. Als je uit eten wilt, dan is D&B eetcafé in Riemst een aanrader. Je eet er lekker voor een eerlijke prijs.

• 10Albert en Ans11-08-2011

Fantastische bed en breakfast

Dit is echt een top bed en breakfast, met een zeer goede gastvrouw- en heer, die je met raad en daad (kaarten) bijstaan wanneer je ergens heen wilt gaan. Ook goede adviezen waar je gezellig én lekker kunt eten. De Aventurijn is een vierkanthoeve die met veel liefde en met originele details is verbouwd (te zien in het fotoboek) Mooie ruime kamer (zonnesteen), prima badkamer. Geweldig gevarieerd ontbijt, iedere ochtend was het nét even weer anders. PERFECT.

• 10Frank Osseel28-04-2010

Fantastisch !!!

B&B De Aventurijn top ! , zeer vriendelijke en behulpzame mensen , mooie en met liefde gerenoveerde hoeve , rustige ligging in de bloesemstreek . Zeer verzorgd onbijt , graag terug !!!!

• 9annvanhemelrijk24-08-2009

geweldige service

Deze B&B is fijn omdat het zo een lieve mensen zijn ,lekker ontbijt ,goede bedden,en rustige omgeving.Wij hadden een vakantiewoning met ruimte alom. Wij willen zeker nog es terug want hier was alles in orde voor een weekend ,of langer in een omgevig niet ver van Maastricht ,Luik en de mooie voerstreek . Een aanrader!

• 9jajo16-10-2008

Prima locatie!

Wij zijn 4 nachten te gast geweest bij dit B+B. Prima bedden, goede kamer met schone badkamer, heerlijk ontbijt en vriendelijke mensen. Wat wil je nog meer? Over de prijs hadden wij ook niets te klagen.

• 9linda10-07-2008

wat zijn we daar verwend

Vriendelijk onthaal, zeer goede bedden, uitgebreid ontbijt en ga zo maar verder....

• 9smeta gielen08-07-2008

prachtige vakantie

zeer vriendelijk onthaal, goede service, mooie kamers, rustige omgeving, veel bezienswaardigheden

• 10Hilda20-03-2008

Mooie ruime kamers met alle nodige voorzieningen. Ruime parking, terras en tuin. Prachtige accomodatie, met alle mogelijkheden om van een rustige vakantie te genieten.

Bed & Breakfast De Aventurijn info