Bed and Breakfast 4 Seasons

10Fenomenaal

België, Limburg (België), Riemst / Heukelom

Op vakantie geweest naar 4 Seasons?

10Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

3 reviews over Bed and Breakfast 4 Seasons

• 2018
    10Ellen van den noort18-11-2018

Fantastisch verblijf!

Super leuke b en b! Zeer gastvrij, mooie schone kamer! Heerlijk genoten! Nicole bedankt!

Gereisd met partner in november 2018

• Oude reviews

10Debbie en Roland21-02-2015

heerlijk!

Wat een heerlijk verblijf bij deze B&B! Kom er zeker nog terug! Mooi complex. We hebben genoten! Nicole bedankt voor de hele goeie service en het heerlijke ontbijt.

Gereisd met partner in februari 2015

• 10r_van_kasbergen04-08-2013

Een aanradar

Bijzonder vriendelijke en attente eigenaresse. Zeer ruime mooie kamers. Terras om wat te drinken, zelf lekkere koffie pakken. Ontbijt buitengewoon goed en smakelijk. Kortom allemaal top, het beste wat ik ben tegen gekomen.

Gereisd met partner in augustus 2013

1 tip over Bed and Breakfast 4 Seasons

• r_van_kasbergen, 04-08-2013

Blijf een paar nachten. De omgeving is mooi om te fietsen en Maastricht 10 minuten rijden.

0 vragen over Bed and Breakfast 4 Seasons

Bed and Breakfast info