Vakantiepark De Sonnevijver

59 reviews over Vakantiepark De Sonnevijver

• 2019
    2Peter19-07-2019

Niet weer

Heengegaan mede om de vis mogelijkheden. Waardeloos..... Grote water verboden te vissen, kleine vijvers nagenoeg geen vis.... Had ik van te voren moeten weten, dan waren we elders hem gegaan....

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Arthur05-08-2018

Sfeervol, rustig park met kwalitatieve huisjes

We troffen huisje Z16, huisje voor 4 personen (in de hoek van het park, hoek weg/fietspad) heel netjes en schoon aan. Het was zeer warm tijdens ons verblijf. Prima keuken met gevarieerde verzameling maar uitgebreide voorziening aan gerei en servies. Terras met fijne grote buitentafel en voldoende stoelen. Terras met veel schaduw, tijdens de hitte heel fijn; andere huurders vonden het ook donker. Het is een rustig park, geen lawaai gehoord. Helemaal top was het zwemmeer met zeer schoon en helder water. Aardige receptie (alleen 2x kort contact bij aankomst en vertrek). Spar supermarkt vlak bij aan de hoofdweg. Restaurantjes in de buurt enz Hele fijne week gehad.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Margreet van Haren15-01-2017

Huisje 33 was in 1 woord geweldig!

Bij aankomst was de lokatie perfect schoon en aan kant. Nummer 33 is bijzonder ruim en van alle gemakken voorzien. Een zeer goed geoutilleerde keuken (voldoende pannen, snijplanken, goede messen, koelkast met vriesvak, oven, magnetron maar vooral een heel goed volautomatisch koffiezetapparaat!), beneden gezellige eet- en zithoek met een open haard (pluspunt: uitgebreide voorraad hout!) en voor de kinderen een PX3. Badkamer met ligbad en losse inloopdouche. Separate toiletruimte. Boven 3 grote slaapkamers met in de master bedroom een fijne infraroodruimte.

Het park is prettig en ruim opgezet. Mooie bosrijke omgeving. Voldoende supermarktjes / horeca in de omgeving.

Contact met de verhuurder (Ellen en Richard Miltenburg) verliep uitstekend, snelle en vriendelijke reactie. Zelfs geen klachten of naheffing gekregen omdat wij nagenoeg de hele houtvoorraad opgestookt hadden :D.

• 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 4Paulien14-06-2016

Niet bijzonder

In de omschrijving stond dat er een groot vismeer was op ca 150 meter. Helaas is het daar verboden te vissen. 2 kleine vismeren verderop waren amper bereikbaar en slecht onderhouden. Als je hier naar toe gaat voor het vismeer kom je zeer bedrogen uit.

• 6Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2016

• 3nancy06-02-2016

waardeloos,saai,zeer onvriendelijk park beheer.

Het park is zwaar gedateerd, er is niks voor de kinderen te doen. De twee visvijvers zwemt haast geen vis in, hier is mijn zoontje na enkele dagen vissen achter gekomen.

• 5Onderkomen
    • 1Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 3Wampie en Willem31-12-2015

Troosteloos en sfeerloos

Het enige goede dat we kunnen benoemen is dat het huisje (B10) schoon was. Het lag tegenover een container. Voor wifi moesten we drie maal betalen (2 smartphones en een laptop). Pas bij de slagboom kom je erachter dat je je meterstanden moet doorgeven. Minimalistische sfeerloze inrichting. Het park zelf is ook troosteloos en zonder enige sfeer, slordig en niet opgeruimd. We zijn drie uur na aankomst weer vertrokken. De receptie is slechts twee keer twee uur open per dag (9.00-11.00 en 15.00-17.00) dus fatsoenlijk afscheid nemen of reden van vertrek aangeven kon niet. Dit park Nooit meer!!!

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met partner in december 2015

• 9Ton Bos09-06-2014

Waterlelie 61

Met 6 volwassenen hebben we in het luxe vakantiehuis van Patrick een heerlijk pinksterweekend doorgebracht. Alles in huis wordt door hem piekfijn onderhouden en de ligging van het huis is geweldig. Overdags Maastricht verkennen en 's avonds genieten op het terras met uitzicht op de zwemvijver. Het huis is echt van alle gemakken voorzien, dus mocht het geen buitenzitweer zijn, dan kun je je binnen ook uitstekend vermaken. Als ik het in 1 woord zou moeten omschrijven, dan kies ik voor: paradijsje.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 10Kasper Kapel Sittard06-12-2013

Prachtig

Waarom nog ver weg? hier voel je als een god in Frankrijk. Alle voorzieningen binnen handbereik.

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Maddy26-07-2013

je moet er van houden

Groot park, in natuurrijke omgeving,je moet de moeite nemen om verder te kijken dan alleen de huisjes type Waterlelie, er staan +- 500 huisjes aan de andere kant van het park, deze zal ik jullie niet aanraden te huren (gedateerd / Polen/prive gebruik)

Water uitstekend geschikt om te zwemmen/vissen/duiken en snorkelen.

• 3 natuurlijk bronnen zorgen voor schoon water, anderhalve meter bodem zichtbaar, daarna loopt het snel af de diepte in.

• bepaalde punten is het 30 m diep en er zijn koude stromingen op ongeveer 3 meter diepte, blauw algen hebben daar geen kans.

• kinderen en beperkt zwemmers die te water gaan, neem AUB een drijf hulp middel mee, water ziet er aanlokkelijk uit maar door mijn eerdere overmoedige ervaringen spreek ik uit ervaring, probeer niet de overkant te halen, halverwege kom je jezelf tegen.

• voor de ervaren visser kan men daar goed karper ( 8/ 20 kg) en snoek (30/1,40 cm) vissen, stekken moet je zoeken door de verschillende dieptes en begroeien.

• 8Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Eelco20-07-2013

Waterlelie 34: heerlijke vakantie

Zojuist 5 dagen verbleven in huisje de Waterlelie 34. Heerlijke vakantie gehad. Park is relatief klein en beperkt qua faciliteiten maar voor een (mid)week is het goed vertoeven. Een mooi zwem/visvijver met een strand en speeltuin, dus zeer geschikt voor kinderen. Het huisje was van alle gemakken voorzien en ideaal voor jonge kinderen en/of baby's. Tevens prima bedden en badkamer. Kortom, zeer geslaagd en zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

4 tips over Vakantiepark De Sonnevijver

• Erna Barkhuis, 30-01-2012

Maastricht is aan te fietsen , aanrader !!

• Maddy, 26-07-2013
    • klamboe/ muggen spray/ let op teken, vooral na boswandeling met huisdier in bossen.
    • prima fiets omgeving door de natuur, park uit en links aanhouden, fiets verhuur is aanwezig 1e hoofdingang.
    • Maastricht/valkenburg en de bekende toeristische plekken.
    • Restaurant 't Vijverke
    • wandelen in bossen.
    • Zwemmen, vissen.
    • kinderen die zich zelf kunnen bedruipen, prima omgeving.
    • bioscoop (euroscoop)
    • karting, indoor speeltuin 400m van park

• oriënteren wat er te doen is in de omgeving,

• H&J, 11-06-2012

Voor mensen die zichzelf kunnen vermaken (is nr. 68 incl. uitstekend werkend internet) een prima plek. Geniet ook in restaurant 't Vijverke, op loopafstand, met zeer gastvrije en gepassioneerde medewerkers.

2 vragen over Vakantiepark De Sonnevijver

• Marianne. Verbruggen , 23-11-2017

Huren voor een aantal maanden

Hallo dames /Heren .

Wij hebben ons huis verkocht en moeten voor een aantal maanden 3tot 5 maanden iets huren evt .bij jullie een vakantie huisje .Is dit mogenlijk ? Wat zijn de kosten voor een huisje met 2 slaapkamers per maand . We komen met 3 personen hebben geen huisdieren . En is het mogen.ijk om gebruik te maken van een wasmachine ? Het gaat om de periode 12/13 februari 2018. Groetjes Marianne Verbruggen

• lars, 21-10-2013

of je internet hebt

ik zou graag internet willen hebben jullie dat ??

Vakantiepark info

• BBQToegestaan