Vakantiepark De Sonnevijver

• Activiteiten5,7
  • Onderkomen7,6

58 reviews over Vakantiepark De Sonnevijver in het Nederlands

• Onderkomen9

We troffen huisje Z16, huisje voor 4 personen (in de hoek van het park, hoek weg/fietspad) heel netjes en schoon aan. Het was zeer warm tijdens ons verblijf. Prima keuken met gevarieerde verzameling maar uitgebreide voorziening aan gerei en servies. Terras met fijne grote buitentafel en voldoende stoelen. Terras met veel schaduw, tijdens de hitte heel fijn; andere huurders vonden het ook donker.

Het is een rustig park, geen lawaai gehoord. Helemaal top was het zwemmeer met zeer schoon en helder water.

Aardige receptie (alleen 2x kort contact bij aankomst en vertrek). Spar supermarkt vlak bij aan de hoofdweg. Restaurantjes in de buurt enz

Hele fijne week gehad.

Huisje 33 was in 1 woord geweldig!

Margreet van Haren
15-1-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Bij aankomst was de lokatie perfect schoon en aan kant. Nummer 33 is bijzonder ruim en van alle gemakken voorzien. Een zeer goed geoutilleerde keuken (voldoende pannen, snijplanken, goede messen, koelkast met vriesvak, oven, magnetron maar vooral een heel goed volautomatisch koffiezetapparaat!), beneden gezellige eet- en zithoek met een open haard (pluspunt: uitgebreide voorraad hout!) en voor de kinderen een PX3.

Badkamer met ligbad en losse inloopdouche. Separate toiletruimte.

Boven 3 grote slaapkamers met in de master bedroom een fijne infraroodruimte.

Het park is prettig en ruim opgezet. Mooie bosrijke omgeving. Voldoende supermarktjes / horeca in de omgeving.

Contact met de verhuurder (Ellen en Richard Miltenburg) verliep uitstekend, snelle en vriendelijke reactie.

Zelfs geen klachten of naheffing gekregen omdat wij nagenoeg de hele houtvoorraad opgestookt hadden :D.

Niet bijzonder

Paulien
14-6-2016
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

In de omschrijving stond dat er een groot vismeer was op ca 150 meter.

Helaas is het daar verboden te vissen.

2 kleine vismeren verderop waren amper bereikbaar en slecht onderhouden.

Als je hier naar toe gaat voor het vismeer kom je zeer bedrogen uit.

• Activiteiten1
  • Onderkomen5

Het park is zwaar gedateerd, er is niks voor de kinderen te doen. De twee visvijvers zwemt haast geen vis in, hier is mijn zoontje na enkele dagen vissen achter gekomen.

Troosteloos en sfeerloos

Wampie en Willem
31-12-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen4

Het enige goede dat we kunnen benoemen is dat het huisje (B10) schoon was.

Het lag tegenover een container. Voor wifi moesten we drie maal betalen (2 smartphones en een laptop).

Pas bij de slagboom kom je erachter dat je je meterstanden moet doorgeven.

Minimalistische sfeerloze inrichting. Het park zelf is ook troosteloos en zonder enige sfeer, slordig en niet opgeruimd.

We zijn drie uur na aankomst weer vertrokken. De receptie is slechts twee keer twee uur open per dag (9.00-11.00 en 15.00-17.00) dus fatsoenlijk afscheid nemen of reden van vertrek aangeven kon niet.

Dit park Nooit meer!!!

Waterlelie 61

Ton Bos
9-6-2014
  • Onderkomen9

Met 6 volwassenen hebben we in het luxe vakantiehuis van Patrick een heerlijk pinksterweekend doorgebracht. Alles in huis wordt door hem piekfijn onderhouden en de ligging van het huis is geweldig. Overdags Maastricht verkennen en 's avonds genieten op het terras met uitzicht op de zwemvijver.

Het huis is echt van alle gemakken voorzien, dus mocht het geen buitenzitweer zijn, dan kun je je binnen ook uitstekend vermaken.

Als ik het in 1 woord zou moeten omschrijven, dan kies ik voor: paradijsje.

Prachtig

Kasper Kapel Sittard
6-12-2013
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Waarom nog ver weg? hier voel je als een god in Frankrijk. Alle voorzieningen binnen handbereik.

je moet er van houden

Maddy
26-7-2013
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Groot park, in natuurrijke omgeving,je moet de moeite nemen om verder te kijken dan alleen de huisjes type Waterlelie, er staan +- 500 huisjes aan de andere kant van het park, deze zal ik jullie niet aanraden te huren (gedateerd / Polen/prive gebruik)

Water uitstekend geschikt om te zwemmen/vissen/duiken en snorkelen.

- 3 natuurlijk bronnen zorgen voor schoon water, anderhalve meter bodem zichtbaar, daarna loopt het snel af de diepte in.

- bepaalde punten is het 30 m diep en er zijn koude stromingen op ongeveer 3 meter diepte, blauw algen hebben daar geen kans.

- kinderen en beperkt zwemmers die te water gaan, neem AUB een drijf hulp middel mee, water ziet er aanlokkelijk uit maar door mijn eerdere overmoedige ervaringen spreek ik uit ervaring, probeer niet de overkant te halen, halverwege kom je jezelf tegen.

- voor de ervaren visser kan men daar goed karper ( 8/ 20 kg) en snoek (30/1,40 cm) vissen, stekken moet je zoeken door de verschillende dieptes en begroeien.

Waterlelie 34: heerlijke vakantie

Eelco
20-7-2013
  • Onderkomen9

Zojuist 5 dagen verbleven in huisje de Waterlelie 34. Heerlijke vakantie gehad. Park is relatief klein en beperkt qua faciliteiten maar voor een (mid)week is het goed vertoeven. Een mooi zwem/visvijver met een strand en speeltuin, dus zeer geschikt voor kinderen. Het huisje was van alle gemakken voorzien en ideaal voor jonge kinderen en/of baby's. Tevens prima bedden en badkamer. Kortom, zeer geslaagd en zeker een aanrader.

Waterlelie 34

dortwegt
2-11-2012
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Heerlijk vakantiehuisje! Slaapkamers erg klein, maar grote badkamer met heerlijk ligbad! Ligging van het huisje lekker rustig. Mooie bosrijke omgeving! We zijn echt de omgeving in getrokken, want op het park is niets, alleen een visvijver zonder vis! 2 dagen wezen vissen nog geen voorntje gevangen!

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Sonnevijver in Rekem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Sonnevijver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Sonnevijver scoort een 7.04 uit 10 op basis van 58 reviews.