We hebben een aantal aanbieders voor Rekem voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rekem voor je op een rij gezet:

Reviews over Rekem

Leuk voor uitstapjes en fietsen.

Rika70
    15-8-2018

Rekem is een dorp in Lanaken. Het is een dorp waar zelf niet veel te doen is. Wel heerlijk zwemmen in de zwemvijver bij het bungalowpark. Is alleen voor campinggasten. In augustus was er Kermis. Mooie uitvalsbasis om steden als Lanaken en Maasmechelen en Maastricht te bezoeken. Fijne wandelroutes op de fiets maar een goede tip: Neem navigatie mee op reis. Bewegwijzering in België is niet zoals in Nederland. Je verdwaald gauw.

Oud Rekem is leuk om te bezichtigen. Restaurant tips:de Griek.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Tamelijk verlaten

rainbow
    29-5-2015

Over dit dorp wordt gezegd dat het tot de mooiste van Vlaanderen behoort. Toegegeven, er zijn enkele mooie plekjes, o.a. naar het water toe, maar het leek wel uitgestorven... Er was bijna geen mens op straat; dus uiteindelijk waren we er snel uitgekeken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een verrassing

ton
    17-12-2013

In Rekem terecht gekomen vanwege een B&B nabij Maastricht. Blijkt hier in Oud-Rekem een pareltje te liggen. Op het formaat van een postzegel is er kasteel, een kerk, een stadspoort, diverse leuke en mooie restaurantjes een VVV, en diverse andere historische gebouwen. Men zegt zelf het mooiste dorpje van West-Vlaanderen: helemaal mee eens. Uiteraard is het in de zomer wat gezelliger op straat.

Gereisd Met partner in januari 2013

Cultuur, wandelen en eten bij 't Vijverke

ElsAerts
    2-8-2013

Rekem is een mooi dorp met veel historie in het oude deel, wij waren aan het wandelen en kwamen terecht bij Restaurant 't Vijverke, waar we welkom werden ontvangen. Wat een rust hier, heerlijk, mooie menukaart met lekkere lunchgerechten, wij komen hier zeker terug als we weer aan het wandelen zijn om te lunchen of dineren!

Gereisd Met partner in juli 2013

Prachtige locatie!

N. Geurten
    6-1-2012

Prachtige locatie. Mooi centraal gelegen. Je kunt echt alle kanten uit. Shoppen in Maasmechelen village, cultuur in Maastricht, sportieve mogelijkheden onbegrensd.Het park is mooi rustig waar je lekker kunt relaxen in de zeer luxe ingerichte vakantiewoning (Waterlelie 61).

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Dec 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Rekem scoort een 6,4 uit 10, op basis van 19 reviews