Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Factorij 10

BelgiëLimburg (België)Peer

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Factorij 10 voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 8 reviews

9.8FenomenaalScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

8 Reviews over Factorij 10

• 10arno wapenaar09-01-2018

Super mooie B&B, alles klopt tot in het detail

prachtig met aandacht gerestaureerde sigarenfabriek mooie kamer heerlijke wellness heerlijk ontbijt met lokale specialiteiten van goede kwaliteit schoon aandacht voor detail gastvrij

• 9Ann12-08-2017

Dit was volledig ons ding :)

Wie houdt van hoge plafonds en veel ruimte komt hier absoluut aan bod! Het fietsen knooppunt passeerter voor de deur! niets negatiefs te melden.

• 10Hilde & luc21-05-2017

Super bnb

Zeer mooi gebouw,superligging,zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters, mooie kamers en een luxueuze wellness. Mooie fietsroutes.

• 10Steven07-01-2017

Zalig genieten

Mooie inrichting, vriendelijke uitbaters, ruimen mooie kamer, lekker ontbijt, zalige welness (in de sneeuw!). We komen terug!

• 9van de Geer13-01-2016

Genoten! van de rust, kamers en gastvrijheid.

Wij werden zeer vriendelijk opgewacht door de eigenaresse met een drankje. Volledig tot rust gekomen in een heerlijke kamer en gastvrije vriendelijke omgeving.

• 10Frank en Kim05-10-2015

Zalig!

Onze eerste B&B ervaring en ze gaat zeer moeilijk te overtreffen zijn. We hadden een echt thuisgevoel! Zeer warm onthaal, heel behulpzaam. T is een prachtige locatie. Je merkt dat Martine en Dirk dit project met veel passie doen.

gewoon Perfect!

• 10Henri23-09-2014

Zeer mooie B&B in voormalige sigarenfabriek.

B&B Factorij 10 te Wijchmaal (Peer) is een geweldige B&B waar comfort en rust vooraan staan. De ligging aan de vroegere spoorwegbedding, nu omgevormd tot fietspad (Limburgs Fietsroutenetwerk) zorgt voor de ideale uitvalsbasis voor fietsers. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn zeer mooi en landelijk ingericht. Ontbijt is heerlijk, ruim voldoende en bestaat vooral uit streekproducten en zelfs heerlijke huisgemaakte confituur. Ons zien ze hier zeker nog terug.

• 10Henri20-09-2014

Top locatie !

Deze gerestaureerde sigarenfabriek is echt een geweldige B&B ! De zeer rustige ligging aan de vroegere spoorwegbedding, nu omgevormd tot fietspad (Limburgs Fietsroutenetwerk) zorgt voor de ideale uitvalsbasis voor fietsers. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De 6 kamers met een warme inrichting zijn veeleer industrieel dan landelijk ingericht. 's Morgens wacht u een heerlijk ontbijt aangevuld met streekproducten. De B&B heeft een wellness ruimte bestaande uit Finse sauna, Physiotherm infraroodcabine, buitenterras met jacuzzi, relaxruimte en regendouche. Prijs/kwaliteit een aanrader.

Bed & Breakfast Factorij 10 info

Soort hotel