Hotel De Boskar 1773

Hotel De Boskar 1773sterstersterster

8.3Fantastisch

België, Limburg (België), Peer

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar De Boskar 1773?

8.3Fantastisch

• Sauna
Tonen op kaart

7 reviews over Hotel De Boskar 1773

• 10Martine28-09-2016

Nog steeds een glimlach op mijn gezicht!

Heel lieve, hulpvaardige mensen, vooral de hotelbaas! Hij stond altijd voor ons klaar en ik voelde me er meteen echt thuis.Ook voor het personeel was niets te veel. De dagen vlogen voorbij en afscheid nemen was dan ook helemaal niet leuk. Ik wist wel dat Limburgers hartelijke mensen zijn, maar deze ontmoetingen overtroffen alles. Hopelijk zien we mekaar nog eens terug. Ik weet niet of dit wordt gelezen door De Boskar, maar toch sowieso dankjewel voor alles!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10John-Linda16-09-2016

schitterend hotel op elk gebied-kamer-service-eten

De Boskar ligt in het centrum van Peer -uitvalsbasis voor vele uitstappen. De kamers zijn ruim en gerieflijk - voorzien van alle comfort Het ganse team is jong, dynamisch, behulpzaam en vooral heel vriendelijk. Het wordt geleid door 2 vennoten die bestendig aanwezig zijn, vriendelijkheid en jovialiteit uitstralen èn leiding geven. Het restaurant serveert lekkere gerechten die ruim voldoende zijn en kunstig gedresseerd zijn, aan een schappelijke prijs. Een pluspunt is het in het gebouw geïntegreerde toerismebureau waar je steeds terecht kunt voor fietstochten en/of uitleg over de streek of keuze tot ontspanningsmogelijkheden krijgt. We vertoefden in de Boskar met vrienden voor een fietsvakantie en keren er zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10sander27-10-2015

wat een parel

alles is hier heel erg mooi, super schoon en een toplocatie, vriendelijk personeel en heel erg lekker eten, aanrader !

Gereisd met partner in september 2015

• 6Peeters Dirk07-12-2014

Mooi Hotel maar....

ligging en kamers zijn mooi maar...

jammer dat er na 15u niemand meer is aan de receptie, mensen die in het restaurant werken moeten hun werk laten vallen als er iemand belt aan de receptie.

Wifi is ook niet echt goed meestal geen ontvangst.

We hebben ook in het restaurant gegeten en moeten spijtig genoeg zeggen dat het tegenviel. Ik bestelde een Ricard en wat krijg ik, een pastis gekocht in de colruyt!

Vis is allemaal diepvries, en je verwacht ook bij een 4 sterren hotel dat het restaurant toch iets meer verfijnder is.

tafels werden ingedekt met papieren placemats en servetten alsof je in een brasserie zit, terwijl sommige tafels ingedekt met stoffen lopers en stoffen servetten. Dit waren blijkbaar voor tafels die gereserveerd hadden. snap de logica hier eigenlijk niet van. In het restaurant is een mindervalide toilet maar deze is al een hele tijd buiten gebruik omdat er leidingen stuk zijn en het een verzekeringskwestie is. ????

Geen tweede keer voor mij dit hotel

Gereisd met partner in januari 2014

• 6mireille06-01-2014

Zeer goed maar jammer!

Ons verblijf was zeer goed. zeer mooie kamer , heel goed gegeten, super ontbijt, heel vriendelijk personeel. Ik zou dit beoordelen met 5 sterren "geweldig" maar.... Groot minpunt....het kamermeisje....dat onze kamer kwam opruimen voordat we uitgecheckt waren! Handdoeken weg, beddengoed weg enz om 10u! Ik vermoed dat ze op tijd wou stoppen met werken ! Het ergste was dat ze belangrijke papieren van ons had weggesmeten????? Dankzij de receptioniste hebben wij die terug gekregen, zij is die uit de afvalcontainer moeten gaan halen! Nog nooit meegemaakt, het is niet logisch dat als je de kamer pas moet verlaten tegen 11u dat die om half tien door een kamermeisje wordt opgeruimd en ontruimd! Wij voelden ons niet langer welkom!Dit heeft op het afsluiten van dit prachtige weekend even een domper gezet! Zo een kamermeisje is niet bekwaam om in zulk hotel te werken. Heel jammer. Dit haalt het niveau van dit prachtige hotel omlaag. mvg Mireille

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Frank 30-09-2012

Spijtig van de stankhinder

Dagje naar dit hotel gekomen om de dag erna te gaan zwemmen met de kids in Centerparcs. Op eerste zicht prima hotel: oa. goede kamerindeling met stapelbed voor de kinderen mooi weggewerkt achter de muur. Spijtig genoeg stonk de badkamer naar een mengeling tussen 'putjes' en chemicaliën. Zou niet mogen verhuurd worden. Eerste oplossing van de receptie: een geurkaars die niets uithaalde. Uit een nota op de kamer bleek het hotel pas overgenomen te zijn en verontschuldigde men zich voor eventuele ongemakken. Of dit ook voor de badkamergeur van toepassing was ?? Voor de rest een hotel met potentieel maar toch allerlei details die niet juist zaten (kapotte kapstok, slepende deur, nachtlamp niet aangesloten in stopcontact, tv-posten die door elkaar stonden, geen boter maar becel bij ontbijt, ...). Ook veel goede zaken: ontbijt was zeker OK, netheid ook, ligging prima in centrum van Peer, ... Maar ja, die geur heeft veel verpest.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 9*****14-08-2011

ideaal hotel

goede service en top kamers ze waren voorzien van goede bedden en een prima ontbijt . Met eigen parkeerkelder

Gereisd met partner in juni 2011

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, VIP area
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service

• SaunaAanwezig
      • Wellness behandelingenMassages