Vakantiepark Center Parcs Erperheide

• 8.6Activiteiten
  • 8.2Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Erperheide voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Net over de grens in België vind je Center Parcs Erperheide. Een paradijs voor kinderen. Die zijn niet weg te slaan uit indoor speelparadijs BALUBA of maak een tour met de kids jeep. In het subtropisch zwemparadijs op dit vakantiepark vind je zelfs een snorkelbad. Juist op zoek naar rust en ruimte? Wandel door de bossen van de Limburgse Kempen.

2699 reviews over Vakantiepark Center Parcs Erperheide

• 2019
    8Hermans04-11-2019

Zalig niks doen

Onze bungalow was mooi gepoetst maar volgens mij was er met een spuitbus gespoten voor een lekkere geur en daar kreeg ik migraine van😢 Het zwemcomplex is super alleen dat kleine kinderen denken dat het brubbelbad ook een speelbad is en springen erop los meer controle zou beter zijn. We gaan elke avond eten bij het buffet en vond dat dit echt wel verminderd was tegenover het voorjaar en andere jaren,wat er maandag aan de hand was weet ik niet maar in niks zaten kruiden in.De enige dag dat we lekker gegeten was dinsdag. Het ontbijt is super. Personeel is heel vriendelijk. Volgend jaar gaan we zeker terug en hopen dat het eten dan terug beter is🤣

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 5Ester04-11-2019

Als minder valide kom ik hier nooit meer!

Jos, Vol enthousiasme vertrokken naar uw park afgelopen weekend met mijn man en zoon van 9 jaar. Bij aankomst bij de receptie werden we heel vervelend behandeld vanwege de vraag of onze auto bij het huisje mocht blijven staan, omdat ik mindervalide ben en niet ver kan stappen. Er kwam een hele discussie op gang of dat ik de chauffeur van de auto was en dat mijn man maar moest rijden. Ons plan was dat ik de zaterdag weg kon met de auto, aangezien het zwemmen en omkleden voor mij een zware lichamelijke belasting is en dan konden de mannen gaan zwemmen. Daarbij kreeg ik dan ook nog de opmerking dat ons huisje niet ver van de parking lag. Door nog eens te benadrukken dat ik echt niet ver kan stappen mochten we mijn invalide parkeerkaart gaan halen en kregen we met een ongezellige uitdrukking alsnog de toestemming om te mogen parkeren. Niet fijn! Ook niet fijn dat je al mindervalide bent en zo moet discussiëren voor hulp.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Beste Ester,

Center Parcs hecht erg veel waarde aan gastvrijheid en klantvriendelijkheid . Wij vinden het daarom jammer dat u dit niet zo heeft ervaren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten Jos Kruiter General Manager Center Parcs Erperheide

• 9Vanluchene Dorine02-11-2019

Ik was met mijn familie (17p) in het Parc in Erperheide een weekend om mijn 60j te vieren . Het was super!! 4 mooie verzorgde bungalow’s met een groot terras in een bos. Heel rustig waar kndr zich kunnen uitleven , er is voor elke leeftijd iets te doen .... maar het tropisch zwembad had het meeste succes . Jammer dat tijd zo vlug gaat ...maar we komen zeker terug !

• 9Activiteiten

Beste Dorine Vanluchene,

Bedankt voor uw positieve review ! Het verheugt me te vernemen dat u zich goed heeft vermaakt, mede dankzij onze Aqua Mundo. Hopelijk mogen wij u snel weer terug zien om lekker te onthaasten op ons park.

• 9Marja01-11-2019

Heerlijk genieten met het gezin!

Wij zijn tijdens de herfstvakantie naar Erperheide geweest. Want een super leuk park! Ruim opgezet, leuke activiteiten en vriendelijk personeel. We hadden ook super heerlijk weer...Zoals vanouds weer ontzettend genoten bij centerparcs!

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Beste Marja,

wat leuk om te horen dat Erperheide uw favoriete park is ! Bedankt voor deze mooie recensie, wij vinden het erg fijn dat u en uw gezin heerlijk genoten hebben bij ons op het park. Tot weerziens op Erperheide !

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Nele01-11-2019

Fantastisch, ontspannend en verbindend

Een echt zwemparadijs waar je de hele dag kan verblijven, de baluba waar kinderen zich kunnen uitleven, vriendelijke personeel en veel activiteiten. Gezellige cottage die wel aan vernieuwing toe is maar dit weegt niet op tegen het plezier dat je beleeft tijdens de vakantie.

• 10Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Beste Nele,

Fijn om te lezen dat u een fantastisch en ontspannend verblijf heeft gehad bij ons op het park, wij hopen u dan ook nog vele malen te mogen begroeten.

• 9Nanda30-10-2019

Heerlijke midweek!!

Heerlijk park! Genoeg te doen voor de kinderen en erg vriendelijk personeel. Zwembad ook mooi! Huisje was gezellig en schoon. Heerlijke midweek gehad

• 10Bossuyt Jelle23-10-2019

Fantastich ieder jaar 2 maal komen wij af !!!!!!!!

Om alles te vermelden wat goed is en was, hier heb ik geen plaats genoeg om alles neer te schrijven, kortweg alles maar dan ook alles is super. Huisjes, ontspanningsmogelijkheden, eetgelegenheden, bars, alles supergoed, en het personeel TOP. Nen dikke proficiat aan iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Jos Kruiter, General Manager, 30-10-2019

Beste Bossuyt Jelle

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en fijn om te lezen dat Erperheide uw favoriete park is. Tot weerziens op Erperheide !

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 6Elly21-10-2019

Beste Jos plan die renovatie toch eens snel in

Voor de derde keer in korte tijd midweek op Erperheide geweest. Voor ons met 2 kleine kinderen het ideale park van Centerparcs! Deze keer eens een kindercottage gehuurd. Wat erg! Alles vergane glorie. 9 brandplekken van een sigaret in het bad. Mensen! Waarom? Het park was volzet en de dames van de schoonmaak kwamen terug voor een grondige schoonmaak. Dankjewel dames! Wat oud is kan je niet nieuw maken en een nieuw bad plaatsen kan ook niet in korte tijd. Maar beste Jos (u gaat toch een bericht terugsturen met daarin u excuses) als wij een half maandloon betalen voor u bungalows dan kan die geplande renovatie toch veel sneller! En een poppenkast (speelhuisje) is zo duur voor u dan toch ook niet meer? Heel jammer dit Zelf ben ik werkzaam geweest als controleuse dus heel veel kan je me niet wijs maken...wel dat deze bungalow niet verhuurd had mogen worden

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen

Jos Kruiter, General Manager, 30-10-2019

Beste Elly,

Spijtig te lezen dat het verblijf niet naar wens is geweest, zeker niet onze bedoeling. In de media is de afgelopen tijd uitvoerig bericht dat Center Parcs fors gaat investeren in diverse parken. Uiteraard vraagt dit enige tijd in de voorbereiding maar op Erperheide begint fase 1 concreet in maart 2020. We hopen jullie uiteraard terug te zien om de ontwikkelingen te volgen.

• 9Tamara15-10-2019

Een geslaagd verblijf

We zijn een weekend met de kids (8 jaar en 10 jaar) naar Centerparcs Erperheide geweest, er waren enkele nieuwe dingen. Een overdekte loopbrug over het meertje en een mooie speeltoren gebouwd rond een boom met een schuif af. De kinderboerderij is ook vernieuwd en het is altijd fijn om de diertjes te zien. Verder was alles zoals we verwacht hadden, we gaan namelijk bijna ieder jaar naar Erperheide. Leuke activiteiten gedaan, bowling, boogschieten, tafeltennis, poolen, zwemmen, low adventure experience,... We hopen volgend jaar terug te kunnen gaan. Een geslaagd verblijf!!!

• 8Activiteiten

• 9Van Benthem14-10-2019

Voor herhaling vatbaat

Zojuist terug van een weekendje erperheide. We hebben ons weer enorm vermaakt en genoten en hadden ditmaal een vip cottage. Cottage was goed schoon en van alle gemakken voorzien. Baluba en zwembad blijven geweldig ook al zijn we er al zo n 35 a 40x geweest. Wat wel erg vervelend en storend is dat de kinderen in de fuego steakhouse rond liepen en rennen om de nummers te zoeken van het spel, ondanks dat we zelf kinderen hebben was dit erg vervelend en storend.

• 9Activiteiten

186 tips over Vakantiepark Center Parcs Erperheide

• MX, 12-09-2019

Vermijdt huisjes 301 tot 307 als je een beetje rust zoekt. Het terrein van het laser gamen ligt namelijk achter in de tuinen en als ze bezig zijn kan dat misschien storend zijn.

• I-en-J, 13-06-2014

Haal je boodschappen bij de Lidl in het dorp en 's ochtends je broodjes in de supermarkt op het park.

• Mallie, 23-04-2014

Zeker de VIP cottage, deze is helemaal gerenoveerd en daarom echt een aanrader!

114 vragen over Vakantiepark Center Parcs Erperheide

• E. , 02-09-2019

activiteiten omgeving

Zijn er in de omgeving van het park leuke dingen te doen voor kleine kinderen?

• DLC De Mik, 30-05-2019

Fiets

Kan ik mijn eigen fiets meenemen?

M, 21-07-2019

Ja, dat kan gewoon. Zolang je ze zelf daarheen kan krijgen is er geen probleem.

• R , 26-04-2019

Zwemmen

Is er een zwemvijver, strandje of meertje aanwezig?

Vakantiepark Center Parcs Erperheide info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand5 km, > 20 minuten met de auto

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer