186 tips over Vakantiepark Center Parcs Erperheide

• MX, 12-09-2019

Vermijdt huisjes 301 tot 307 als je een beetje rust zoekt. Het terrein van het laser gamen ligt namelijk achter in de tuinen en als ze bezig zijn kan dat misschien storend zijn.

• I-en-J, 13-06-2014

Haal je boodschappen bij de Lidl in het dorp en 's ochtends je broodjes in de supermarkt op het park.

• Mallie, 23-04-2014

Zeker de VIP cottage, deze is helemaal gerenoveerd en daarom echt een aanrader!

• Marco, 25-04-2014

Goed lekker en goedkoop eten kan je in Peer bij bijv. http://www.bijlutjeenrob.be/ en vooral bij http://www.baskent-peer.be/

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Erperheide voor je op een rij gezet:

• Stella, 02-04-2012

veel fietsmogelijkheden in de nabije of iets verdere omgeving.

• Astrid, 29-03-2014

boek geen buffet restaurant bij je verblijf want het eten wordt law tot koud geserveerd!

probeer eens de XXL flikandel bij Snacks! heerlijk ''aanrader''

't pannenkoeken huisje is weg! is door be bezuiniging verandert in een vergaderruimte..

rij met de auto naar BREE, genoeg supermarkten en een snackbar 't Pistoleeke ''aanrader"

• Nele, 06-04-2014

Met kindjes eens fietsen naar de Breugelhoeve en iets eten of drinken bij het Seizoenshof daar. Heel kindvriendelijk, mooie speelhoek binnen. VIP cottage zeker de moeite.

• sandra, 15-06-2014

De markt op maandag is erg leuk. En haal je boodschappen bij Lidl en Aldi, in het centrum zit de Aldi en voor het centrum Lidl.

• Drijfhout, 10-01-2014

leuk speelparadijs voor de kleintjes

• Mazzel, 27-09-2013

de macho steak in Grills.....

• Christian, 08-07-2012

Ik zou niet naar de food store gaan maar naar de Lidl in peer (veel goedkoper!)

• CC, 19-10-2013

plopsa indoor en neem zelf heel veel boodschappen mee want het is heel erg duur en het brood is niet te eten.

• kim, 02-07-2012

hasselt is erg leuk! half uurtje rijden vanaf het park!

• Monique, 06-10-2013

Dagje Hasselt en outlet Maasmechelen

• Edwin, 24-10-2013

Aquamundo en Baluba zijn echt een feest voor de kinderen.

• fam. Noé, 25-10-2013

TIP 1: Bestel eens grillplaat of Gourmet ! Ongelooflijk compleet : Vlees, groentjes, sla'tje, sausjes, boter en kruidenboter, aardappelsla, stokbrood, gemengd kruidenmolentje etc.... Voor amper 22.5€ per persoon, aan huis gebracht en de grill wordt 's anderendaags terug opgehaald ! Wij vonder dit absoluut voor herhaling vatbaar ! TIP 2 : als je in een VIP cottage zit voor 4 + baby/kind neem dan een reisbedje mee, want hun bedje kan niet naast het bed staan !!!!!!

• Ernst-Jan, 09-09-2013

Plops Indoor Hasselt is leuk voor kleinere kinderen. Verder zou ik gaan voor de gerenoveerde cottages (aangegeven op website). Cottages 401 t/m 404 zijn rustig gelegen (doodlopend stukje), maar liggen dichtbij de market dome, kinderboerderij en speeltuin.

• Mello, 13-09-2013

Olmense Zoo voor een dagje uit.

• Sabryna, 27-12-2011

Maak de huisjes wat beter schoon en zorg dat alles in orde is dat voorkomt erngenis

• Davy en Daniella, 02-08-2013

Op maandag is er een grote markt in het centrum van Peer leuk om naar toe te gaan erg veel kraampjes. Boodschappen doen in de parkshop is erg prijzig op 2,5 km afstand van het park bevind zich het centrum van Peer met net voor het centrum een Lidl en in het centrum een Aldi en Delhais supermarkt.

• Webaron, 18-07-2013

Het maïsdoolhof in Peer (Lindebosstraat), is erg leuk om met (jonge) kinderen heen te gaan. In het doolhof zijn bordjes met info over de dieren en je krijg een blaadje met vragen. Er zijn kleine dieren om te aaien en te knuffelen (konijnen, cavia's en kuikentjes). Maar ook kalfjes, pony's, geitjes en kippen. Verder een trampoline, zandbak, fietsjes en een slingertouw. Je kunt er wat drinken en een ijsje eten. Wij vonden het erg leuk! Van begin juli tot begin september geopend, €3 entree p.p.

• J.Donker, 27-07-2013

wij zijn een dagje naar toverland geweest, ook een echte aanrader! Super voor kleine kids. Vanaf 1.20 m mogen de kinderen in elke attractie, alleen de motorachtbaan niet.

Houd wel rekening op centerparcs dat je de activiteiten ruim van tevoren boekt, anders kan je fluiten naar je leuke activiteit.

Nadeel: als je 'n redelijke plek wil hebben bij bingo's en shows, moet je echt RUIM van tevoren een plekje zoeken, als je ook maar even opstaat schieten er meteen 10 mensen richting je tafel, jammer

• Katleen, 23-07-2013
    • genoeg handdoeken mee nemen
    • er zitten géén washandjes in het handdoekenpakket
    • er is geen afwasmiddel voorzien, wel tabletten voor vaatwas
    • vliegenmepper meenemen
    • ga je inkopen doen buiten het park. er is een Delhaize op een paar minuten rijden van het park (vlak bij het centrum van Peer).
    • er is geen oven, wel microgolfoven. Hou hier rekening mee als je pizza of broodjes wil afbakken :)

• Nijn_81, 08-09-2013

Dagje Plopsaland Hasselt gedaan, ligt op een half uurtje rijden van Erperheide. Was leuk, maar zorg dat je kortingskaarten hebt via een spaaractie of via vakantieveilingen. Want het is de volle entreeprijs niet waard.... Maar met korting erg leuk!

• suzanne, 06-09-2013

Een dag naar Lommel vonden wij ook erg leuk

• brigitwente, 18-08-2013

Gewinkeld in het plaatsje Peer er is een Liddle en Aldi plus een plaatselijke supermarkt, en elke maandagmorgen is er een markt.

• S., 22-08-2013

Haal je boodschappen bij de Lidl, op het park betaal je het 3 dubbele!!!

• Patricia, 12-03-2013

Boek geen buffet. Neem je eigen kussen mee. Neem zoveel mogelijk eten/drinken zelf mee, supermarkt is erg duur.

• kristeldujardin, 25-03-2014

Ga niet eten in het Grand Café. Het is eten is wel lekker maar je dient uw frieten apart te betalen. € 3.75 voor een klein puntzakje frieten! Dat maakt dat een kip met frietjes en sla € 19.70 kost! Voor grote eters is dit ook veel te weinig. De lazy breakfast is dan weer zeer goed en uitgebreid.

• Steven, 28-03-2014

Cottage 253 is volledig vernieuwd.

• L.C., 09-12-2013

De wildwaterbanen in Aqua Mundo zijn top! Vergeet je duikbril niet en kijk naar de vissen in het themabad.

• Kaatje81, 01-11-2012

Het Park ligt op 5min Rijden van het Dorp Peer zelf, hier vind je leuke winkeltjes. Een dikke uur rijden ben je in Antwerpen, hier hebben wij de Zoo bezocht..

• timo, 27-05-2013

Big Swing is echt een tip om keer te doen erg leuk en spannend

• petra, 18-05-2013

wil je lekker uit eten in buffet vorm maar toch ieder avond anders dan raden wij aan om te eten bij het market restaurant. dit is in het overdekte centrum. er is iedere avond een ander thema. b.v oosters of italiaans met veel keus en voor ieder wat wils.

• Fam. Vorstenbosch, 23-04-2013

We hadden een premium huisje geboekt en die was echt prachtig. Het was een 4 persoons huisje waarin 2 slaapkamers aanwezig waren en daarnaast nog een apart kamertje waar je het campingbedje voor de kleine neer kon zetten. Dan heb je dus echt een volwaardig 4-persoons slaaphuisje.

• Angeline , 22-04-2013

Ga in Peer of in Leopoldsburg eten , veel goedkoper en veel lekkerder !!! Buiten het park zijn er echt wel goede eetgelegenheden .

• Sandrien Vandenberghen, 11-04-2013

Het is de moeite waard om half pension bij te boeken: 's ochtends lekker en gevarieerd ontbijt en 's avonds lekker buffet met voldoende variatie in de thema's.

• Steven, 12-04-2013

de toppings zijn best wel top

• Danielle, 19-03-2013

controleer wat bij je boeking is inbegrepen (en ga er niet vanuit dat dat ongewijzigd is tov verleden jaar

• Mar, 26-02-2013

Ontbijten bij Heylen, de beroemde meubelwinkel. Zit vlakbij het park. Voor 2,50 euro een vers gemaakt ontbijt en daarna meubels kijken. Ideaal voor de vertrekdag.

• Sharona, 28-02-2013

Als je met z'n 2 gaat is een appartement echt ruim genoeg en véél goedkoper dan de grotere cottages! Je zit altijd dichtbij de Market Dome dus je hoeft ook geen geld uit te geven aan een dure voorkeursligging.

Appartement 429 kost 70€ bovenop de gewone prijs die op de website te vinden is (ongeacht of er een actie loopt of niet) en heeft een grotere badkamer met bubbelbad en sauna, dubbele lavabo, keuken met afwasmachine en je hebt een gewone tafel met stoelen ipv de eetbar.

• Carla, 11-02-2013

Het park is heel erg kindvriendelijk

• Erik, 29-01-2013

Grill restaurant Joseph in Bree (http://www.josephgrill.be/) is zeer de moeite waard: heel goed vlees, heerlijk bereid, kleinschalig, gezellig en gastvrij. Reserveren is aan te raden, we hadden mazzel dat er nog één tafeltje vrij was.

• YvePL, 07-07-2014

Tip: Eten bij het steakhouse op het park of voor een pizza of broodje hamburger bij het Grand Cafe. Vooral die laatste is wat voordeliger dan de rest. Kwaliteit van het eten vonden wij overigens overal goed.

Boodschappen kunnen dus ook in Peer, 5 minuutjes rijden en een prima gesorteerde Delhaize.

• Tamara, 28-12-2012

Grill restaurant is perfect.

• Jeanette, 23-11-2012

Als je niet op het park wilt eten ga dan naar De Potter in Bree.

• Fam de Bock, 13-08-2012

Ga zeker een kijkje nemen op het spot plekje van de F 16's En de weg naar Plosa Coo is echt een toppertje!!! (ookal valt het park best wel tegen!!! is erg klein en je betaald er een hoop geld voor!!!)

• Riëtte, 06-11-2012

de binnen speeltuin was erg leuk wij als ouders lekker rustig krantje lezen en onze dochter lekker aan het uitleven

• Liza, 23-10-2012

Voor kinderen is dit een geweldig park! Er wordt super veel voor ze georganiseerd en de Baluba en Aqua Mundo zijn erg leuk!

• Melissa_vo, 05-10-2012

Aankopen doen buiten het park, want zoals algemeen geweten is het in de winkels redelijk prijzig! Boek een VIP cottage, deze zijn echt mooi vernieuwd!

• Brenda, 27-09-2013

Dagje Antwerpen! en de grote supermarkt Colruyt in Bree

• Van de Velde, 01-10-2012

Ga uit eten van het park af ... Beter voor je buik en portomonee en beter voor de lokale economie .

Aqua mundo is leuk en verslavend dus neem je zwembroek mee .

Wandelen op het park is goed te doen als je van natuur houd ook de moeite zeer waard.

• W. Myny, 15-09-2012

Neem niet teveel mee, dat moet je allemaal van je auto naar je cottage en terug zeulen en meer dan de helft gebruik je nooit! Beperk de hoeveelheid kleren, je zit toch meestal in je bikini/short te dobberen in het zwembad ;o)

• Verver, 01-09-2012

Eten in het marketrestaurant is een echte aanrader. Veel keuze iedere dag en geen lange wachtrijen bij het buffet. Echt super.

• Fam Evers, 21-09-2012

echt heel kindvriendelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Wonny, 08-09-2012

Baluba en het zwembad waren voor ons de hoofdactiviteiten.

• Gunter, 13-08-2012

Neem eigen koffieapparatuur mee !!! De koffiezetjes in de cottages zijn van het goedkoopste materiaal en je kunt er geen deftige tas koffie mee zetten. Omwille van de goedkoop plastieke buisjes in het apparaat krijgt uw koffie een pure plastieksmaak-en geur = NIET te drinken!

Voor de rest: bij enige twijfel omtrent al of niet boeken ... niet twijfelen en doen!

• Roger mol, 05-10-2012

Openingstijden zwembad 9:00uur tot21:00uur, en Balaban ook

• Robin deHaan, 03-05-2013

Breugelwandeling rond het park, met een Belgisch biertje bij de Hoogermolen!

• Sander, 02-04-2013

railbike limburg (wel reserveren) if shoppen in Hasselt

• carla-van-esch, 19-03-2013

ideaal voor jonge gezinnen de baluba is voor hen ook een aanrader

• p.l., 26-02-2013

joseph grill in bree restaurant markt op maandag in peer kijk uit op p plaatsen in peer. blauwe zone heeft geen blauwe omlijning!

• mir2405, 15-07-2012

's Avonds leuke entertainment. Voor mij was dit het leukste park ooit van Center Parcs. Wij komen graag terug. Wel duur voor 5 dagen €545.

• schuybroek-vangheem, 14-12-2012

Plopsa indoor. Stoomtrein in Valkenburg (NL) Maasmechelen Village

• Dominique, 25-06-2012

Ik zou wel Stavelot (kajakken/Plopsa Coo) of het cicuit op Spa bezoeken, erg interessant en mooie omgeving.

• Pieter, 11-06-2012

Ga vooral NIET naar de Olmense Zoo. Deze dierentuin is het woord dierentuin niet waardig!!

• Jessica, 27-10-2012

neem muggenspul mee, zelfs in oktober wordt je nog lekgeprikt! neem zelf van die houtblokken mee die je met papier en al kunt aansteken voor € 0.99 bij de supermarkt tegen € 5.29 in de CP supermarkt... *

• fam b, 28-05-2012

De prijzen in de supermarkt zijn erg hoog (dit is in alle cp zo) je betaald zo 0,50 tot bijna 3 euro!!! meer voor een product dus handig om zelf je boodschappen mee te nemen.

• fam Kokkelkorn, 31-05-2012

Zwembad is super voor de kids en ook de indoor baluba is echt geweldig

• Mylène Malagride-Mascini, 22-08-2012

-Plopsa Indoor Hasselt: erg leuk voor de kleintjes en voor de oudere kinderen is er een playstation ruimte. -Het stadje Peer is erg mooi met o.a De St. Trudokerk en het Bruegelhuis.

• Dave_D, 06-08-2013

Als je naar de market restaurant gaat (buffet) kies dan voor de oosterse dag. De gerechten waren heerlijk deze dag.

• Familie van G, 02-03-2012

Het was niet allemaal kommer en kwel. We hebben lekker gezwommen, gebowld, gespeeld, gegeten (marketrestaurant=aanrader) en geslapen.

• amouwehand_1, 26-10-2011

neem zelf een gourmet stel mee zit je ook lekker te eten en ben je veel goedkoper uit

• Xander Mol, 24-10-2011

Anti-muggen zalf meenemen.

• Familie Boesten, 07-10-2011

Neem muggenspray mee! Buffetrestaurant op park is heel duur en we hoorden veel mensen dat het koud en niet lekker was. Daarom zijn we twee keer bij het familyrestaurant gaan eten en dat was erg lekker! De wildwaterbaan en het visjes snorkelen mag je niet missen en de 5 euro voor de wannabe acitiviteit voor de kids is het absoluut waard! Ouders hebben dan twee uurtjes voor zichzelf en de kids worden goed vermaakt en krijgen ook een hapje/ drankje, verkleedsessie met schmink en optreden!

• Guus, 04-08-2014

Plopsaland Ijsje eten in peer bij leonidas Speelgoedwinkel eurotoys in Bree

• van Rooijen, 08-08-2014

Zelf vaatwasmiddel, borstel, beddengoed, wc rol (!) meenemen... Dat kon er blijkbaar niet meer af.

• FamVerhoeff, 12-09-2014

Leuk uitstapje naar Plopsaland 30 min er vandaan

• Nic74, 13-09-2014

Zoo in Antwerpen en Aquatopia in Antwerpen, je bent wel iets meer dan een uur onderweg. Olmense zoo is af te raden erg aftans! Dieren zitten er smerig en zielig bij.

• Bart, 31-10-2014

Kom hier alleen op kalme momenten in de hoop dat de hygiëne wel op peil is. De activiteiten voor de kinderen zijn wel goed georganiseerd, maar je moet er snel bij zijn.

• edward, 21-11-2014

houd er rekening mee datbij sommige cottages het pad naar de cottage 2 drempels heb en niet gelijk is gemaakt. Ook eten bij grill fuego geweldig super goed eten en veel

• A vd Wilk, 20-11-2014

Aan te raden een wandeling om het park .Daar zie verschillende schilderijen en kan je ook sportoefeningen doen.

• Vanwambeke Bert, 25-11-2014

Fuego Adventure Gril en de Breugel wandeling rond het park

• Annet, 03-12-2014

Wil je dicht bij de plaza zitten en bij kinderboerderij is 319 top plek Achter de kinderboerderij

• D zweverink, 05-12-2014

Het in door speelplaats als ouder lekker rustig zitten terwijl je kinderen zich vermaken.

• Danielle de Blok, 04-12-2014

Het zwembad is erg leuk, ook de dierenwei met de pony's en andere dieren zijn super.

• wouter, 05-12-2014

Heerlijk in de ochtend zwemmen, 's middags wandelen over het park en energie kunnen de kids in de verschillende speelactiviteiten kwijt.

• Fam. De Ridder, 08-12-2014

De adventure grill is zeker de moeite waard.

• Fam.Despeghel, 09-12-2014

Het half- pension arrangment is een echte aanrder voor zij die echt vakantie willen en de beentjes onder tafel willen steken. Geen zorgen voor ontbijt of avondmaal, centerparcs zorgt hiervoor met een heerlijke buffetformule.

• Henk Busman, 15-12-2014

We hebben gegeten bij Evergreenz all you can eat en we hebben gegeten bij Fuego ook hier all you can eat heerlijk gegeten bij beide restaurants, de snack is ook lekker voor een tussendoortje

• Casier Bjorn, 17-12-2014

Koop op voorhand de bonuscheques zo krijg je onmiddellijk 10% korting op alles wat je koopt, eet of drinkt in het park. Maasmechelen village ligt op een boogscheut van het park.

• Guido Walag, 17-12-2014

wij hebben al een cottage van 2 personen gehad maar ook 5 personen en ook van 8 personen. Allemaal gezellig ingericht en super proper , goede matrassen en materiaal genoeg om te koken maar er kan ook zeer lekker gegeten worden in de gezellige restaurantjes in de Market Done waar men ook kan winkelen zowel voeding, kleding als snuisterijen 's avonds even uit is ook mogelijk in de Market Done er word gezongen, maar ook dingen zoals Bingo heel plezant en nog veel meer

• rendier, 29-01-2015

Zorg er voor dat je op de wisseldag gelijk de boodschappen haalt, dan kan je met de auto het park op. Op andere dagen moet je zelf lopen met de tas in de hand.

• Mireille, 30-01-2015

De Crazy Bingo is erg leuk om te doen.

• Deesje, 17-02-2015

De baby-omkleedcabines in het zwembad zijn ruim genoeg en heel fijn/veilig om met een baby en/of kleine kinderen in om te kleden. De gratis zwemvestjes voor de kinderen zijn erg handig. Zwemvliesjes, enz meeslepen is eigenlijk niet nodig. Een paar strandspeeltjes (schepje, gietertje en emmertje) is wel leuk om mee te spelen in het zandbakje in het kinderbadje.

• Martijn, 24-02-2015
    • Ga buiten de vakanties om. Scheelt een hoop drukte en vooral veel geld. Als je ziet wat centerparcs vraagt voor de zomervakantie € 1400,- voor 4 personen voor 7 dagen!!

• Lidl op geen 5 minuten afstand.
    • Je hebt een aparte stekker in de huisjes nodig omdat belgie met een rare pin in het stopcontact werkt.
    • Wifi alleen tegen betaling in de huisjes

• Amber, 25-02-2015

Meer informatie in de cottage over de activiteiten zou welkom zijn, daar ik een snelboeking on-line had gemaakt kreeg ik de sleutel overhandigt bij het binnenrijden en moest dus niet langs de receptie gaan. Ik

• van noten ellen, 24-03-2015

2 keer gedineerd in het marketrestaurant. Wel duur, maar 's zondags overheerlijke ijstaart ! Elk uur een nieuwe ijstaart, we waren er om 18.00 uur en zijn speciaal blijven wachten tot 19.00 uur tot de volgende ijstaart eraan kwam. Mmmm dat was smullen.

• anastasi, 10-04-2015

Breng zeker een bezoek aan de mijn in Blegny, je daalt af in de mijn en kunt ook het museum bezoeken, tevens kun je een rondrit maken met een soort treintje. Waarschijnlijk is het openluchtmuseum in Bokrijk ook een leuk uitje ( bij droog weer )

• karen , 15-05-2015

aanbeveling : appartement met huisdier. je zit recht op de vijjver bij de eenden. dicht bij winkel, acomodaties,en zwembad !

• m damen, 03-06-2015

dit is een park dat je vooral moet ervaren als gezin met grootouders en kinderen erbij.

• De Bruyn René , 05-06-2015

De huisjes zeker blijven renoveren Alle huisjes zijn goed en hebben hun karakter 2 of 5 of 8 personen dat is naargelang met hoeveel persoon er zijn die mee op verlof komen

• Patty, 20-08-2014

Boek het via bungalowspecials.nl scheelt enorm

• MichaelV, 26-09-2014

Wij hadden Vapona anti-mug toestelletjes meegebracht. Overdag lekker verluchten en toch mugloos de nacht in. Het beste wat we hebben kunnen meebrengen! Breng voor kleinere kindjes ook een (loop)fietsje mee, ideale omgeving als men het verkeersvrije karakter respecteert (vaak auto's langs de kant). Voor langere periodes: kwalitatieve Delhaize in Peer-centrum (op amper 5 min.), lekkere bakkerij Broodboetiek ernaast. In CP zelf: Limburg Stoofpotje (= stoofvlees) en hamburger in Grand Café. Lekker!

• [email protected], 28-05-2015

De huisjes zijn allemaal super in orde en maandag is er markt in Peer

• Sabine, 03-06-2015
    • Er is 30 min gratis internet beschikbaar (in het overdekte market dome gedeelte) maar dat duurt even voordat dat lukt op je telefoon. Anders moet je internet kopen per dag of voor meerdere dagen. (duur)

• Er is een Aldi&Lidl buiten het park aanwezig. Ong 15 min rijden.(auto mag tussendoor niet op park, let op met zware tassen.
    • Neem zelf wc papier mee, wij hadden 1 rol hangen voor 5 personen....
    • Zelf afwasborstel + middel, theedoeken etc meenemen als je daar niet voor wilt betalen.

• lietje50, 13-06-2015

Als je gebruik wilt maken van de speciale 'baby kleedkamers' in de Aqua Mundo (erg handig door de grootte en het aankleedkussen), check dan de deuren van de betreffende hokjes aan BEIDE zijden.. Vaak werd een van de deuren (per ongeluk) niet van slot gehaald, waardoor een hokje bezet leek, maar eigenlijk dus gewoon leeg was.

• Mieke, 01-11-2014

zeker je e-ticket afdrukken dan krijg je de sleutels al bij het binnen rijden en al je papieren.

• vervecken jozef, 17-11-2014

Ontbijtbuffet zeker doen.

• familie mareen, 17-11-2014

Zeker gaan zwemmen en de zoektocht bij aankomst doen.

• scoeymans, 19-11-2014

Grand café : pas vernieuwd en super kindvriendelijk.

• monique roos-hendriks, 20-11-2014

mensen die van skien of snowboarden houden kunnen bij erperheide ook terecht ze hebben snow valley dicht bij het park liggen en als je bij de receptie boekt dan kun je goedkoper aan een van deze 2 activiteiten mee doen. ik ben bij alle parken al geweest van centerparcs, bij sommige meer dan een keer, tot nu toe is me dat altijd goed bevallen, ik ga graag naar centerparcs, ik ben van mening dat als je kinderen hebt, dat je dan beter naar erperheide kan gaan omdat dit echt een park is voor kids

• Danny Rottiers, 03-12-2014

Ook al kom je laat toe, eens je uitgepakt bent is het nog de moeite waard om iets te gaan drinken in "dome" Gezelligheid troef

• depaepe mireille, 06-12-2014

je kan eigenlijk van alles doen zowel inde zomer als inde winter

• Peter Wijnen, 06-12-2014

Met Kinderen zijn de minder cottage's zeker een aanrader.

• Arjan, 02-04-2015

Bestel je boodschappen online, dan heb je gelijk echt een vakantie gevoel.

• Sven & Celine, 13-04-2015

1 Uurtje rijden van de Efteling & De Beekse Bergen.

• viki Mertens, 06-05-2015
    • ponyrijden: heel leuk en niet duur

• Mieke, 11-05-2015

Nog een dagje naar Bobbejaanland geweest, uurtje rijden.

• Landman, 14-05-2015

Dagje Bobbejaanland. Restaurant Saloon Rodeo leuk voor kinderen

• Fam. De Ridder, 16-12-2014

de adventure grill is zeker een aanrader

• Koen Rabaeys, 19-12-2014

Met kleine kindjes zijn de kindercottages zeker aan te raden en een bezoek aan de kinderboerderij mag zeker niet vergeten worden!

• Sandy, 13-01-2015

Kies best op voorhand je cottage. Premium-cottage aan te raden!

• Sanne, 18-01-2015

Fietsen huren en omgeving verkennen, wandelroutes ophalen bij plaatselijke VVV en boswandeling maken (wel oppassen voor vliegen! Goed insmeren met anti insecten spul), kanotocht vanuit Belgie naar Valkenswaard is ook echt leuk, ook hiervoor goed insmeren met muggenspul!

• renee simons, 30-01-2015

Je kan er fijne wandelingen en fietstochten maken in bosrijke omgeving

• spirit_spirit, 09-02-2015

Tanken voor je naar huis gaat en de gangbare boodschappen van thuis meenemen.

• heyrman paul, 24-02-2015

het entertainment is ook de moeite waard

• Camille26, 07-09-2014

Als je vroeg boekt bij centerparcs krijg je naast korting ook, 'toppings'. Die kan je inwisselen voor een activiteit. Bv: Fiets huren, pony rit... Anders kunnen deze activiteiten wel wat duur uitvallen.

• Lau, 08-09-2014

Plopsa indoor Hasselt is er 40 min vandaan, zeker een aanrader als je een Plopsa fan thuis hebt. Scoor alleen wel kaartjes met korting, wij vonden het niet de volle pond waard eerlijk gezegd. Een paar uurtjes fun heb je er wel.

• Mark81, 22-09-2014

Leuk voor kinderen, maar daar is alles mee gezegd. De cottage die wij hadden was mooi en ruim, maar heel erg vochtig en rook muf. Bij Baluba en aquamundo moet voor veel attracties nog extra worden betaald.

• Cor En Chantal, 03-10-2014

Ontbijt aan de deur kost 10 euro p.p. maar is echt super lekker wij hebben de eerste 2 dagen zoveel gehad dat we er de rest van de week alleen maar de broodjes hoefde te kopen!

• Ilse Debaere, 01-11-2014

In de buurt kan je veel fietsen en is er een indoor-skipiste.

• laetitia delie, 17-11-2014

Zeker een VIP cottage boeken, zeer luxe en fijne service zoals de broodjesservice.

• familie bas, 18-11-2014

Omwille van het zwembad en de nette cottages zeker een aanrader.

• koen, 18-11-2014

Zeker gaan eten bij de Fuego.

• mark van gossum, 18-11-2014

Het complete zwembad voor alle leeftijden.

• Jordy Declercq, 01-12-2014

Leuk om zien hoe de kinderen zich amuseren in de wannabe's en activiteiten georganiseerd door Center Parcs. Zo kom je als ouder ook eens helemaal tot rust terwijl de kids zich rot amuseren.

• Delait Philip, 03-12-2014

Bekijk zeker de baluba en het zwembad. Ook de hindernissenbaan (fitcourse) is zeer de moeite.

• Sandra Verschoor, 23-01-2015

Fuego! Heerlijk gegeten! Echte aanrader! Nog een extra nachtje bij geboekt!

• Geurts Veronique, 25-02-2015

Als je kinderen van pony's houden laat ze dan zeker eens een voormiddag mee gaan met de pony belevenis. Onze dochter vond het super.

• Tine, 13-03-2015

Heel leuk als je een appartement hebt met uitzicht op de vijver!

• De Beule Theo, 11-03-2015

Een zeer kindvriendelijk parc

• bogaerts karien, 14-03-2015

Prijs-kwaliteit is prima. Wij zijn op maandagmiddag nog op bezoek geweest naar de mijnsite in Beringen. Boeiende en leerrijke uitstap

• catharina, 25-03-2015

boek een premium cottage, net allemaal wat luxer en nog niet zo lang geleden gerenoveerd.

• sjoerd , 03-04-2015

Omgeving is ook heel leuk, zelfs een dagje naar Antwerpen Zoo geweest (iets meer dan een uur rijden) plaatsje Meeuwen zit een zeer goede chocoladewinkel (Vissers)

• Michiel Van den Berghe, 22-04-2015

Vanuit het park kun je ook heel wat doen zoals Maasmechelen met outlet en natuurpark, Park Hoge Kempen met blote voetenpad, Hasselt ...

• Corine, 25-04-2015

De Lidl en Aldi zitten vlakbij.

• De winter Anne-marie, 03-06-2015

Sms gratis WiFi op het ganse park!

• sarah, 30-07-2015

kindercottage is heel handig voor gezinnen met een baby, alles is aanwezig, ook een aanrader is het baby service pakket dat je gratis kunt bij boeken buggy, relax, zelfs baby speelgoed staat klaar, ook de comfort service met opgemaakte bedden is aan te bevelen,je moet bijna niets meer zelf meebrengen

• verschaeve, 29-07-2015

neem vip cottage veel duurger maar heel net

• Diane, 27-09-2014

Wij zijn een dag naar Leuven geweest en een dag naar Maastricht. Heerlijk op de Kempen gewandeld.

• Allemeersch Mathieu, 24-11-2014

Centerparcs ligt niet ver van Hasselt, een leuke bruisende stad. Ook maasmechelen village ligt er maar een half uur van.

• witters, 03-12-2014

Ga zeker met de kinderen naar Baluba. Ze amuseren zich er te pletter.

• Van Dam - Vanaerschot, 17-06-2015

De Olmense zoo is niet zo ver vandaan en we waren aangenaam verrast van de aantallen dieren dat we gezien hebben met veel pick-nicks tafels heel kort bij de dieren. Ons kleinzoon heeft van die dag genoten.

• Gabriëlla, 06-08-2015

ga kwart voor 10 voor het zwembad bivakeren anders zijn alle boxen en stoelen rondom de kinder badjes bezet. dus snel omkleden en rennen.

• SpaargarenSas, 14-10-2015

Indoor speeltuin Baluba zeker de moeite waard! Aqua Mundo is helemaal geweldig! Leuk voor de (kleine) kinderen, pony rijden.

• Sandra, 11-03-2015

Eten bij todays,s erg leuk pannen op tafel en. Vast 3. Gangen menu ook voor de kleine portemonee.

• Dirk Verbocht, 23-04-2015

Op voorhand kijken naar de activiteiten die je wilt doen, en ineens desnoods al reserveren, zeker met de drukke vakantie's.

• marita_nicolaes, 19-12-2014

Mensen met kindjes is dit zeker super

• Attema, 27-01-2015

kies, indien mogelijk, voor een appartement met uizicht op het water!

• Pepijn, 11-02-2015

Zoals gezegd: de vernieuwde Premium-cottages zijn een aanrader!

• Nyssia, 15-02-2015

Of neem een premium huisje. Of doe zoals wij en neem een comfort en neem ontbijt of zelfs half pension erbij. Beetje hotel gevoel in een park.

• Nancy, 01-03-2015

Probeer le fuego op het park zeker uit

• Sandy, 28-09-2014

Plopsaland in Hasselt. Al moet je daar ook niet al te veel van verwachten. 1 van de kinderen durfde bijna nergens in en had zich erg verheugd op de Bumbashow, maar deze ging niet door omdat iemand ziek was. Erg jammer.

• sven, 18-11-2014

Boek een vip cottage zeker voor de extra service en luxe.

• fer, 18-11-2014

Kidsactiviteiten zeker aan deelnemen.

• g.timmer, 22-11-2014

wij hebben het ontbijtbuffet er bij gedaan en hebben dat ook zeer positief ervaren.

• E van wijk, 01-12-2014

Je kunt in de buurt indoor skiën,is ook via centerpark deel nemen

• sonja, 16-12-2014

Geen boodschappen doen op het park maar bij Lidl, is valkbij

• simone2little, 13-01-2015

Deze tip kregen van het personeel van aqua mundo, voor grote kluisje kun je bij de ingang/begin terecht.

• Nicole Geleyns, 27-01-2015

De schoenrekjes in de Baluba afschaffen en kleine kastjes met sleutels plaatsen want mijn kleindochtertjes haar roze winterbotjes werden er gewoon gestolen.Leg dat maar uit aan een kind van 3 dat stoute mensen haar laarsjes ebben gepikt!!

• Kim, 26-01-2015

Vergeet niet te tanken, voordat je weer richting Nederland gaat!

• Kenny De Maertelaere, 11-02-2015

Heel lekkere pizza's in Grand Café!!!

• Willy, 14-02-2015

Bungalow 844 prachtig gelegen. Achteraan plaats genoeg om de kinderen te laten ravotten.

• M., 22-02-2015

Tip....Neem geen half pension.

• MfromBelgium, 29-03-2015

Ponyrijden 4 euro, wel op tijd komen want 't is aanschuiven voor een pony :-)

• Simon, 27-03-2015

Omgeving leent zich niet voor fietstochtjes.. Ongezellige omgeving en weinig fietspaden!

• Betty Hendriks, 18-04-2015

nieuw waren de safari jeeps voor de kids. Super leuk! Ga er op tijd achteraan, want iedereen wil op die auto's!

• Gunter, 27-04-2015

Probeer het restaurant Fuego...

• WillemZwijgers, 05-05-2015

Bestel lekker je ontbijt vooraf. Je supermarkt spullen die je nodig hebt kun je alvast bestellen zoals, Cola, bier, Melk, kaas. Scheelt heel wat tillen.

• Wendy, 05-05-2015

Het zwembad en Baluba gaan pas 10.00 uur open, jammer dat dit niet om 9.00 open is dat zou met kleine kinderen en slaapjes beter uitkomen.

• tommy, 03-06-2015

Baluba indoor speeltuin :)

• desmet, 02-06-2015

De jeepsafari voor kindjes is zeker een aanrader!! En de kinderboerderij is geweldig!

• kelly, 23-06-2015

Huisjes zijn zoals meestal op parken toe aan vernieuwing maar er zit alles op en aan. Wij hadden een fiets gehuurd daar het een autovrij park is zodat je overal makkelijk naar toe kunt.

• B v d Bragt, 29-06-2015

Had ik al gezegd dat daar ook live muziek is ? Ja LOU , o ja huisje 467 balkon boven het water met veel eendjes en verder die muziek op maandag avond , echt VAKANTIE .

• Maarten, 13-07-2015

Neem een VIP cottage en geen Comfort of Premium. Deze zijn zeer sterk verouderd. Het is het geld dubbel en dwars waard.

Neem zelf horren mee van het Kuidvat of de Blokker. Er zijn veel muggen, heel veel. Kies geen plek aan het aan water.

In Peer zitten 2 grote supermarkten. Vijf minuten rijden.