Vakantiepark Center Parcs Erperheide ****

• Onderkomen7
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Leuk park, veel te doen als je wilt. Het zwembad is niet heel groot voor een Centerparcs, maar is wel erg leuk met twee glijbanen, een wildwaterbaan en het vissen kijken onder water. De plaza is gezellig en de openingstijden zijn ruim. Supermarkt vind ik beperkt en duur, maar in de buurt zijn meerdere supermarkten te vinden (paar minuten met de auto).

Personeel is erg vriendelijk.

De premiumhuisjes zijn echt gedateerd. De schoonmaak is vergeleken met sommige parken niet heel slecht, maar je ligt niet lekker ontspannen in bad naast de beschimmelde voegen.

De kinderboerderij is groot, veel dieren om te aaien. Je kunt er ook ponyrijden. Ook zijn er veel vogeltjes en eekhoorntjes in het park.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018