Verschrikkelijk klein 4 persoons viphuisjes

Samantha
28-2-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Telefonisch geboekt alleen helaas werd daar niet bij verteld dat de huisjes zou klein zijn dat een campingbedje er eigenlijk niet bij past. Naar de receptie gegaan om dit te melden. De receptioniste zegt nog ja dan krijgen wijnaltijd zo pop-up in het scherm om het te melden....

Vervolgens nog iemand anders gesproken en er werd aangeboden om iemand te sturen die ons zou helpen het huisje te verbouwen zodat er wel een campingbedje in kon. Ook werd ons later aangeboden naar een ander park te gaan als daar plek was maar ja er hadden al twee kids de balubba gezien dus die zouden in tranen zijn als we dat deden.

Verder kwam er totaal geen andere tegemoetkoming of iets. Heb dit nog nooit meegemaakt op center parcs en wij zijn toch al behoorlijk vaak naar center parcs geweest!

Voel mij gewoon opgelicht voor dit bedrag en dan zo’n huisje voorgeschoteld krijgen!!!!

Kortom nooit met een baby met campingbedje in een 4 persoons vip gaan op de erperheide!!