Vakantiepark Center Parcs Erperheide

Zot er in de huisje 2 persoons comfort een oven
1 reactie

Gourmet

Ellen, 23-4-2018
Hoe bestel je een gourmet pakket? Wat is hier inbegrepen? Toestel? Vlees, groenten, ... ? Wat is de prijs voor dit pakket?

foto's cottage 159

Bieke , 15-3-2018

Hallo,wij hebben een huisje geboekt voor de komende zomr.Nu is mijn vraag heeft misschien iemand foto's van deze cottage.

Cottage 159

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Erperheide voor je op een rij gezet:

Kindercottage 230

Suzanne, 10-12-2017

Heeft iemand misschien foto's van de kindercottage 230 aan de binnenkant en van de 'tuin'?

gemoderniseerd

Nicole, 22-9-2017
Zijn de huisjes inmiddels al een beetje gemoderniseerd? Het park spreekt ons enorm aan maar de revieuw over de huisjes houd ons toch echt erg terughoudend. Iemand recente ervaringen in een premium huisje?

Nrs. appartementen ?

Sabine, 11-7-2017

Weet iemand de nrs. van de appartementen aan het water op het gelijksvloers ?

Ik zou er graag eentje boeken tegen het water.

Center parcs vossemeren

Bosmans mia , 21-4-2017
Hoeveel kost een E bike voor te huren ?

keuken

Eline, 20-4-2017
Zit er een oven in de keuken van een premium huisje op erperheide?

Baby Service Pakket

ElsVanLangendonck, 17-4-2017
Ik zou graag het Baby Service Pakket willen ontlenen, maar ik vraag mij af wat voor een buggy hierbij geleverd wordt? Ik vind hier namelijk nergens iets van op de website. Iemand hier ervaring mee, is het een degelijke buggy?

Vissen

Wim , 19-2-2017
Kan men op erperheide vissen, of is er een forelvijver in de buurt