114 vragen over Vakantiepark Center Parcs Erperheide

• E. , 02-09-2019

activiteiten omgeving

Zijn er in de omgeving van het park leuke dingen te doen voor kleine kinderen?

• DLC De Mik, 30-05-2019

Fiets

Kan ik mijn eigen fiets meenemen?

M, 21-07-2019

Ja, dat kan gewoon. Zolang je ze zelf daarheen kan krijgen is er geen probleem.

• R , 26-04-2019

Zwemmen

Is er een zwemvijver, strandje of meertje aanwezig?

• MX, 03-04-2019

Brievenbus

Is er een brievenbus aanwezig op het park?

Mxx, 12-09-2019

Nee, helaas ñiet. Maar als je een fiets heb/huur kan je oversteken bij het tankstation en langs die winkels rijden en dan heb je er wel een staan en wordt van maandan tot vrijdag opgehaald om 13 uur.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Erperheide voor je op een rij gezet:

Center Parcs
    Center Parcs
    Voordeeluitjes.nl
    Voordeeluitjes.nl

• Ang, 27-03-2019

Dolce Gusto

Goedemiddag; Op de site staat vermeld dat er in de 5 pers premium huisjes een Dolce Gusto aanwezig is, echter hoor ik verschillende verhalen hierover. Klopt het dat deze er is?

C, 05-05-2019

Dolce gusto is aanwezig .

• Esther De Haan, 09-11-2018

Oven

Zot er in de huisje 2 persoons comfort een oven

Miranda, 13-11-2018

Er zit alleen een magnetron in.

• Ellen, 23-04-2018

Gourmet

Hoe bestel je een gourmet pakket? Wat is hier inbegrepen? Toestel? Vlees, groenten, ... ? Wat is de prijs voor dit pakket?

• Bieke , 15-03-2018

foto's cottage 159

Hallo,wij hebben een huisje geboekt voor de komende zomr.Nu is mijn vraag heeft misschien iemand foto's van deze cottage. Cottage 159

• Suzanne, 10-12-2017

Kindercottage 230

Heeft iemand misschien foto's van de kindercottage 230 aan de binnenkant en van de 'tuin'?

• Nicole, 22-09-2017

gemoderniseerd

Zijn de huisjes inmiddels al een beetje gemoderniseerd? Het park spreekt ons enorm aan maar de revieuw over de huisjes houd ons toch echt erg terughoudend. Iemand recente ervaringen in een premium huisje?

Laster, 15-09-2019

Ik heb recent in een premium huisje gezeten. En ik kan vertellen dat het zo 2 jaar later niet veel was gebeurt. Het huisje was niet het schoonst ooit maar ook niet zo goor zoals sommige hier beweren. Ik heb wel vernomen dat men in 2020 gaat renoveren. Dus wie weet.