Hotel Casa Ciolina

25 reviews over Hotel Casa Ciolina

• 2018
    9Anja Lauf15-08-2018

super fantastisch onvergetelijk

Jeetje wat was het een topverblijf. Patricia en Wim geweldige gastvrouw en gastheer. Zorgen dat je niets te kort komt. Kamer was gezellig ingericht en giga groot. Huis zelf ook zo gezellig je voelt je daar direct thuis. Zwembad sauna mooie locatie en een aanrader om deze een uurtje voor jezelf te reserveren. Daar staat ook van alles voor je klaar. Avondmaal is normaal maar eetgedeelte ook weer heel gezellig ingericht. Niet uitgebreid maar dat is al van tevoren vermeld. Maar wij waren tevreden. Ontbijt ook super de luxe. Patricia en Wim bedankt voor dit verblijf wij hebben echt genoten en komen zeker een keer terug. Er wordt zelfs geregeld dat er een heerlijke zoete witte wijn aanwezig is

Gereisd met partner in april 2018

• 10Dhr en mevr kok14-07-2018

Super super super!

Echt dit cijfer is niet overdreven, wij hebben een geweldig verblijf gehad in casa ciolina! Een fantastische wellness, heerlijk geslapen en sfeervolle kamer ('t loft' hadden wij) ruime keuze en vers ontbijt, met aandacht van de gastvrouw voor lekkere extra's (eitjes geserveerd naar keuze) de hele inrichting vonden wij sfeervol, (de binnentuin WAUW heerlijke plek om tot rust te komen) maar nog belangrijke.. De mensen zijn het die het maken. Patricia en Wim zijn heel gastvrij maar voelen ook goed aan of gasten aandacht willen of liever wat op zichzelf verblijven. De algehele sfeer typeerd zich volgens ons als 'gemoedelijk' met een luxe randje!!

(Voor de kindvriendelijkheid en het eten moest ik een cijfer geven. Wij hadden geen kinderen bij ons, en hebben er niet gedineerd (wel ontbeten) maar op basis van de andere gegevens, gaan we er echt van uit dat ze hier op dezelfde wijze invulling aan zouden gegeven hebben!)

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Vincent20-04-2017

Fantastische plek!

De nieuwe eigenaars van Casa Ciolina doen dit super! Wij zijn heel warm & aangenaam onthaald door de eigenaars Wim & Patricia. Doe zo verder! Ons zie je heel zeker terug!

Gereisd met partner in april 2017

• 9tine30-11-2015

gewoonweg fantastisch!

Zeer hartelijke uitbaters voor wie niks teveel is. Je voelt je onmiddellijk welkom en bijkomend blijken het nog uitstekende koks te zijn.

Kamers zijn mooi en authentiek ingericht.

Heel lekker en uitgebreid ontbijt!

Wij keren zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in november 2015

• 9steven22-03-2015

fantastich weekend dd 21/3/15

Bb net 3 maanden geleden overgenomen ! Vorige commentaren waren blijkbaar effectief waar doch door de overname kan ik melden dat dit zeker niet meer het geval is ! Ontvangst door de gastheren is uitmuntend. De welness is super inorde en hygenisch driesterren waard.. relax, rust en luxe horen hier zeker thuis . Een echte aanrader..iets duurder doch voor de kwaliteit zeker doenbaar.. binnenkort zou het blijkbaar mogelijk zijn om s avonds te eten. Hoewel er in de buurt vele lekkere restaurantjes zijn. I'll be back in de zomer omde omgeving te verkennen want ik had geen goesting om die relax omgeving te verlaten

Gereisd met partner in maart 2015

• 6Rik Janssen14-07-2014

Mij zie je hier niet meer terug!

Wat mij tegenviel waren de eigenaars vd B&B... rasechte hollanders. Nu heb ik op zich niks tegen Nederlanders, maar bij hun was het wel storend. Veel blablabla... en ze waren helemaal vol van hun eigen B&B.

Een andere tegenvaller tijdens ons verblijf was dat ik met mijn hoofd gestoten had tegen een van de balken. Het is namelijk een oud gebouw en dat heeft als gevolg dat de balken op ooghoogte hangen. Levensgevaarlijk als je het mij vraagt!

Het gevolg was dat ik hoofdsnede van 4 a 5 cm had, die gehecht is moeten worden. De eigenaars probeerden het te minimaliseren... het was maar een schrammetje :-) Bij het uitchecken deden ze een geste om het goed te maken... ze lieten namelijk 2 cola's (4 euro) die we op kamer genuttigd hadden wegvallen. Doe dan niks he! :-)

De welness is mooi... maar het wordt heel veel prive verhuurd waardoor je er als hotelgast bijna geen gebruik van kan maken. En al zeker niet op de uren die je graag zou willen, midden op de dag is er meestal wel plaats.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Familie De Groot21-01-2014

Prachtige B&B met kanttekening

Landelijke ingerichte B&B.Verbleven in mooie Loft,groot bed,luxe bad,helaas geen douche.Waterkoker op kamer zou prettig zijn.Hadden 2 uur privéwelness, mooi zwembad (temperatuur mag iets hoger),sauna,Turks stoombad.Jammer dat jacuzzi stuk was. Na lekker relaxen terug naar de kamer,waar we beiden vaag maar aanwezig sigarettengeur roken.NB er mag niet worden gerookt op de kamers,een B&B dient rookvrij te zijn.Voor uit eten wilden we iets drinken in de bar (faciliteit voor de gasten),stond blauw van de rook afkomstig van de eigenaren.Zijn maar met drankje in de huiskamer gaan zitten.De eigenaar nodigde ons uit voor personeelsfeestje dat ’s avonds in de bar zou plaatsvinden,zagen wij gezien de enorme rooklucht natuurlijk niet zitten.Hebben bij terugkomst van etentje nog maar drankje op de kamer gedronken.Rooklucht trekt in dit oude huis overal doorheen,ook naar boven.Op eerste verdieping staan de deuren naar de kamers open als deze niet in gebruik zijn,beter deuren dicht en ramen open.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Wout en Sarina30-08-2013

Prachtige en stijlvolle B & B !!

We hebben genoten in Casa Ciolina ! Deze verbouwde boerenhoeve is met veel gevoel voor stijl ingericht, waarbij oude details intact zijn gebleven. Zwembad, sauna, Turks stoombad en jacuzzi zijn ook aanwezig. De ontvangst door gastheer Enrico was prima (hij reserveerde meteen een tafeltje in restaurant in Neerpelt) en het ontbijt was zelfs topklasse, met o.a. zelfgemaakte jam.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 6Hannaahtje11-02-2013

Teleurstelling

In de omgeving is niet zo heel veel te beleven, tenzij je natuurlijk van het platteland houdt. De kamers zien er op het eerste zicht net zo mooi uit als op de foto's, maar al snel stel je vast dat er redelijk wat achterstallig onderhoud is.... klemmende deuren, lampjes die het niet meer doen, amateuristische afwerking.

De welness faciliteiten op zich zijn prima... maar als hotelgast kan je er niet veel gebruik van maken, tenzij je het natuurlijk prive afhuurd maar dan moet er wel nog plaats zijn aangezien het ook aan niet hotelgasten wordt verhuurd.

Wat ik het meest storende vind aan deze B&B is dat er binnenshuis gewoon gerookt mag worden en als niet roker wordt je daar natuurlijk niet blij van. De eigenaar vroeg ons zelfs of dat we rookten... en toen we nee zeiden, stak hij gewoon doodleuk een sigaret voor onze neus op. Het schuifraam staat wel op een kiertje, maar dat is puur om in orde te zijn met de wet.

Conclusie: Voor dit geld heb ik zeker al betere B&B's/Hotels gehad.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Marcella Lupescu10-09-2012

Geweldig! Ongekende gastvrijheid

Niets is te veel voor het echtpaar Maria en Enrico. De casa is geweldig, ambiance, inrichting en wellness, alles met veel aandacht voor detail. Super ontbijt. Het is gewoon even uit de gewone wereld stappen.

Gereisd met vrienden in september 2012

0 tips over Hotel Casa Ciolina

0 vragen over Hotel Casa Ciolina

Hotel Casa Ciolina info

• Aantal sterrenstersterstersterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages