Bed and Breakfast Alloggio Sogni D'Oro

Bed and Breakfast Alloggio Sogni D'Oro

8.8Fantastisch

België, Limburg (België), Peer

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Alloggio Sogni D'Oro voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

9 reviews over Bed and Breakfast Alloggio Sogni D'Oro

• 9Marc21-08-2013

Origineel en verrassend

Deze B&B (4 kamers) is heel bijzonder niet in het minst door het interieur van zowel kamers als het aangrenzende restaurant. De kamers zijn best gezellig, hier en daar wat bijzonder door aanwezigheid van allerlei wat excentrieke meubilaria. Wij hadden bv een 'Louis ik weet hoeveel'-zetel op de badkamer. Maar alles netjes, aangenaam om te overnachten. Klein terrasje voor de kamer. Enige negatieve detail op onze kamer (Luce) was het onophoudelijk gezoem van de electriciteitskas op de kamer, iets wat storend kan zijn, zeker als je weet dat het geheel aan een zeer rustige baan gelegen is (en er dus verder niets te horen is). Het ontbijt is een absoluut origineel hoogtepunt. Alles is er, de tafels heerlijk ouderwets gedekt en de bediening uiterst vriendelijk en attent. Ook uiterst vriendelijk onthaal in het restaurant. Lekker Italiaans eten en aangenaam buiten dineren. Interieur restaurant ook zeer origineel. Kortom je hebt er een aangenaam origineel verblijf: een beetje Italië in Limburg.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8jan meulders04-03-2013

originele b&b

lekker diner propere kamer heerlijk ontbijt vriendelijk personeel ideaal voor een weekendje met 2

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Katrien19-12-2011

Fantastisch!!!

Box Romantisch overnachten met 4 gangendiner en ontbijtbuffet bij Alloggio Sogni D'Oro in Peer is een echte aanrader. Super vriendelijke mensen, heel lekker eten, zalig bed, prachtige kamer, lekker ontbijt. Alles erop en eraan. Wij zouden zo terug gaan!!! AANRADER!!!!

Gereisd met vrienden in december 2011

• 8L.19-01-2011

Italiaanse warmte op Belgisch platteland.

Bijzonder pand opgetrokken uit mooie materialen uit belle epoque tijdperk. Een lust voor het oog. Alles is te koop. Prachtig! Gastvrije hartelijke bediening. Heerlijke keuken! Prima en verrassend adres om meerdere dagen te verblijven. Ondanks dat het aan de rand van een wat sfeerloos dorp ligt. Prima uitvalbasis voor wandelen en verblijf met de hond.

Gereisd met partner in november 2010

• 8Raymond17-04-2009

Helemaal leuk romantisch

Top B&B, leuke inrichting.Geweldig eten in de avond (wel reserveren)en in de ochtend. SUPER vriendelijk personeel. Kamer was ook in nostalgische sfeer. Al met al zeer romantisch.

Gereisd met partner in april 2009

• 8fam. De Roose17-02-2009

SUPER!!!

enorm leuk hotelletje, personeel was supervriendelijk Toffe inrichting, helemaal onze smaak Eten was om je vingers bij af te likken, was superlekker Voelde ons koning en koningin echt een aanrader voor een romantisch weekendje

Gereisd met partner in februari 2009

• 9libra18-11-2008

heel goed

we hebben er slechts één nacht geweest, maar het was echt heel geslaagd. de kamers zijn heel verzorgd, de mensen uiterst vriendelijk. het ontbijt is super, avondeten heel goed

Gereisd met partner in december 2007

• 9Annemie en John23-08-2008

Uiterst aangenaam

Het eten is er uitstekend; onvergetelijk is vooral het ontbijt, met in het bijzonder de vriendelijkheid van de bediening. ook het algemeen decor heeft iets speciaals

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 10mari-ann clement25-02-2008

een aanrader .... zeer gezellige BB. Zeer origineel ingericht. Mooie, ruime kamers en uitmuntend restaurant. Alle personeelsleden zijn uiterst vriendelijk.

Gereisd met partner in februari 2008

Bed and Breakfast Alloggio Sogni D'Oro info