Hotel Villa Nostra

Hotel Info

3 reviews over Hotel Villa Nostra in het Nederlands

• 10Geert Borms14-02-2014

Sublieme B&B

Onze eerste ontmoeting met Villa Nostra....: Ontvangst : 10/10 Vriendelijkheid : 10/10 Gezelligheid : 10/10 Netheid : 10/10 Ontbijt : 10/10

Gewoon SUBLIEM!

Peggy, Bedankt voor de toffe dagen! En...alle attenties.

Hier komen we zeker terug.

Geert en Carine 11-13/02/2014

10Ligging

• 10garcia26-08-2012

Topper!

Bij aankomst zeer vriendelijk onthaald door gastvrouw Sandra. we kregen een duidelijke uitleg over de B&B en voelden ons direct 'thuis'. De B&B is zeer rustig en mooi gelegen. Fantastisch mooie tuin met trampoline, verwarmd zwembad met mooi poolhouse waar je kan relaxen. tuin kijkt uit over het nabijgelegen golfterrein. wij verbleven in het appartement Emocion : 2 slaapkamers en 2 badkamers een mooie living , keukenhoek met mini-bar, gratis koffie (nespresso!) of thee , chocolaadjes... Alle kamers en ontbijtruimte zijn zeer stijlvol en luxueus ingericht en alles is er kraaknet! het ontbijt was heerlijk, niets ontbrak : vers sinaassap, eitje, vers fruit, yoghurt, ontbijtgranen, mini-koekjes, verse broodjes, kaas en charcuterie, confituur, choco.... Je voelt echt dat gastvrouw Sandra deze B&B met hart en ziel runt!

10Ligging

Met vrienden

• 10Heidi25-08-2011

Meer dan fantastisch!

B&B gelegen in een rustige straat in Paal, nabij fietsknooppunten 330 en 345, dus ideaal voor fietsers en wandelaars. De uitbaatster heeft de B&B heel smaakvol ingericht met oog voor detail, als gast voel je meteen welkom. Het ontbijt is top, je kunt niets bedenken wat niet aanwezig is, de kamers zijn uiterst verzorgd en comfortabel!

9Ligging

0 tips over Hotel Villa Nostra