Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 Reviews over Paalse hoeve

• 10Groenen04-10-2012

Een sfeervolle vakantiewoning !

Een sfeervolle ruime en zéér schone vakantiewoning met een prachtig uitzicht. We waren verrast zo'n woning aan te treffen! Gezellig interieur mooi op elkaar afgestemd. Alles aanwezig!!! We hebben genoten van het huis en de omgeving. Alle complimenten aan de vriendelijke eigenaars en we hopen zeker nog eens terug te komen.

• 10katia van den broeck18-10-2011

een leuk weekend

wij zijn juist terug van een zonnig herfstweekend in de paalse hoeve. aangezien het een leuk weekend was vinden wij het maar een kleintje om even te beoordelen... in het huis is echt ALLES aanwezig, de keuken VOLLEDIG ingericht, de badkamers TOP, de slaapkamers homy... enkel de eerste dag zaten deze vol met muggen, met dank aan het muggen apparaatje was dit meteen opgelost... een grote tuin waar we met de kinderen konden in ravotten en een gezellig terras om even op uit te blazen... in dit huis is aan alles gedacht, we hebben ervan genoten en willen het aan iedereen aanraden!

• 10Sasja & John15-09-2011

Deze vakantiewoning is een echte aanrader!

We hebben met de familie een heerlijk weekendje achter de rug in de Paalse Hoeve. Alles was gloednieuw, verzorgd en mooi ingericht, aangezien deze vakantiewoning in zijn geheel recentelijk is gerenoveerd. We hebben erg genoten van de rustige ligging, de ruime tuin en de mooie omgeving, met veel leuke bezienswaardigheden. We komen zeker en vast een keertje terug!

Vakantiehuis Paalse hoeve info

• SpeelplaatsBeschikbaar