Hotel De Floreffe

13 reviews over Hotel De Floreffe in het Nederlands

steengoed

ivette & freddy
6-4-2017

alles was top, van ons krijgt Heidi een 10+ daar kan niets aan verbeterd worden,

perfect ontbijt heel lekker diner de kamers zijn spic en span, heerlijke nachtrust, wij gaan er zeker terug om mooie fietstochten te maken, nog eens een grote proficiat aan Heidi

komen zeker terug

Pieters Johan
13-3-2016

Alles was top zeer lekker het eten savonds alsook het ontbijt doe zo verder Heidi

Alleen maar lof!

Quinta
13-11-2015

Keurige B&B, zeer schoon (!), behulpzame gastvrouw, goede bedden, heerlijk ontbijt, schitterende moderne en schone badkamer met keurige shampoo en zeepjes die zelfs keurig parallel uitgestald liggen voor de gast.

Parkeerplaats achter het B&B is handig, aan de voorzijde is naast de voordeur een parkeerplaats gereserveerd voor gehandicapten.

Top!

Ann Michiels
15-6-2015

Wij hebben alleen maar lof voor Heidi en het vele werk dat ze doet!

Van de eerste tot de laatste minuut is ze in de weer om alles perfect voor je te regelen.

Alles is er kraaknet, het eten is Top, uitleg met de nodige plannetjes voor uitstapjes met de fiets liggen klaar.

Bij Heidi gaan is genieten en dat gaan we in de toekomst nog doen.

Tot ziens Heidi en bedankt voor het fantastisch verblijf.

Ann

B&B De Floreffe is Top

Johan Meulenbergs
25-4-2015

Zijn voor de 2° maal enkele dagen daar geweest en Heidi de gastvrouw heeft er weer voor gezorgd dat alles Top was. Lekker eten, zowel het ontbijt als 's avonds. Alles netjes onderhouden en ga zo maar door.

nooit meegemaakt enorm goeder

vanmoeseke bordui
16-11-2011

wij zijn er geweest met een cadeaubon maar gaan zeker terug

eten heel lekker

gastvrouw formidabel

kamers kraaknet

een aanrader

aanrader

Pjotr
14-11-2011

Prima hoteletje, lekker ontbijt, 3 gangen menu (geen keuze eten wat de pot schaft, maar wel lekker met verse producten).

zeer nette kamers met douche.

in de buurt is weinig te beleven maar wel prima uitvalbasis voor wandelen en fietsen.

Zeer goede ontvangst.

aangenaam verblijf

De Bruyne Nora
4-7-2011

Hebben genoten van ons verblijf, vriendelijke ontvangst, goede service, mooi ingericht, gezellig, smakelijke maaltijd en uitgebreid ontbijt. Een ding spijtig, weinig mogelijkheid om klederen op te hangen.

prima hotel.

ruud kerkhof
22-5-2011

zeer goed hotel met een prima ontbijt en een zeer goede service, aanrader.

Geweldig, gemoedelijk en gastvrij

Frans van Griensven
5-3-2011

Vriendelijkheid lijkt hier wel te zijn uitgevonden!

Het diner, voor alle gasten hetzelfde, is voortreffelijk lekker gemaakt met producten uit de regio. Ideale uitvalbasis voor een fietstocht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Floreffe in Overpelt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Floreffe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.