Géén boekingskosten

Hotel Botel Ophoven

BelgiëLimburg (België)Ophoven

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Botel Ophoven voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 7 reviews

7.9GoedScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten

7 Reviews over Botel Ophoven

• 8Greet20-06-2018

Ervaring rijker

Vriendelijke ontvangst , nette hutten , goed ontbijtbuffet. Jammer dat de barbeque prijs duur is voor het aanbod dat inbegrepen was

• 7Ann11-06-2018

te duur voor wat je krijgt

Heel goede uitvalsbasis voor fietsroutes in de prachtige streek. Ook tochtje met stilsloep is een echte aanrader. Uitbater is wel heel vriendelijk.

Maar kamerprijs en prijs voor diner is echt te hoog voor wat je krijgt. Ook ontbijt was heel gewoon. En er werd niet aangevuld zoals zou moeten.

• 8Guido en Marijke19-05-2017

Fantastisch, geweldig

Wat er niet goed was is moeilijk neer te schrijven. De logeerplaats is uniek: logeren op een boot. Het kamertje was wat te klein. Vorige keer hadden we een luxekamer, die de meerprijs wel meer dan waard is. Dat weten we nu weer. Het ontbijt was lekker, alles erop en eraan. Kathy en Leo , de eigenaars, zijn heel vriendelijk, behulpzaam, ....De stilsloepen(elektrisch aangedreven bootjes)zijn een echte belevenis. Zeker doen .De omgeving is zeer fietsvriendelijk. Nooit een moment van verveling gekend.

Ietwat minpuntJE is misschien dat er bijna geen WIFI was.

WIj gaan Zeker nog terug. Tot later, Kathy en Leo, groetjes

• 9Marcel18-09-2012

Bedankt Leo & Katy !

Wij zijn een aantal dagen geweest en hebben erg genoten. Zowel van de boot zelf, de omgeving, het ontbijt, diner, en jullie!

De kamers zijn perfect in orde, proper en ruim genoeg; daar kwamen we toch alleen maar om te slapen.

Doe zo voort, wij komen zeker nog eens terug!

• 7Vincent23-07-2012

Leuke ervaring. maar geen wauw gevoel

Leuke ervaring. Zeer gastvrije ontvangst. Ligging is iets unieks. Rustig. Mooi uitzicht van op het zonneterras. Je moet weten dat je op een Boot logeert en dat de Kamers zeer klein zijn. De gewone kamers lig je ook hoofd aan hoofd in een L. De luxe kamers zijn iets ruimer. Ontbijt mocht iets uitgebreider zijn. Had we meer van voorgesteld dan we kregen. Het diner was ok. Prijs kwaliteit was het iets te duur voor wat je kreeg.

• 7Anoniem27-08-2011

Eenmalig bezoek

De foto's op de website zien er veelbelovend uit, maar de realiteit is helaas anders. Standaardhutten zijn klein en men mist er "licht en lucht". Ook de netheid kan veel beter. In onze hut van 6 à 7 vierkante meter troffen we 3 spinnen aan... Het ontbijt was ook karig, niks speciaals. Ons zien ze er niet meer terug!

• 9Luyten19-01-2011

Fantastische ligging aan de Maas

Wij hebben een prachtig weekend gehad in Hotel Botel in Ophoven. Wij werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw en waren betoverd door de inrichting op de boot. De 2-persoons kajuiten zijn mooi en zeer netjes met eigen badkamer met douche, de luxe kajuiten zijn ruim en zeer mooi, en hebben een badkamer met bad. Het eten is "eten wat de pot schaft" en was heel lekker. Ook het ontbijt was ruim voldoende en het smaakte heerlijk. Een aanrader is een boottocht op de Maas en een uitstapje naar Thorn (het witte dorp). Kortom Hotel Botel is een echte aanrader.

Hotel Botel Ophoven info

Het complex