Vakantiehuis Aen de Lossing

Vakantiehuis Aen de Lossingstersterster

9.5Fenomenaal

België, Limburg (België), Ophoven

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Aen de Lossing?

9.5Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Aen de Lossing

• 10Debeer Fabian22-01-2009

Fantasties

Aen de lossing is zeer mooi gelegen rustig en landelijk, maar toch een zeer goede uitvalbasis om er op uit te trekken met de fiets of om met de auto naar Genk, Maastricht, Valkenburg, ... De gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijke en bezorgzaame mensen, die altijd klaar staan voor hun gasten. Het verblijf is in de zolderverdieping van een boerderijtje. Het is ZEER smaakvol ingericht met alle comfort: frigo, borden, messen, ... Men moet aan niets denken, want het is toch aanwezig, zodat men optimaal van de vakantie kan genieten en moet sleuren aan verschillende benodigdheden. Verder wil ik nog een ding kwijt: Je moet er echt eens geweest zijn!!!

Het verblijf omvat:

• 2 ruime slaapkamers: 1 x 2pers. + kind, 2 x 1pers
      • badkamer met douche en toilet
      • eigen keuken elek. vuur, magnetron en koelkast, bestek
      • zithoek met tv
      • eigen tuin met BBQ en tuinmeubels
      • fietsen en internet gratis ter beschikking
      • Carport
      • ....

Alleen gereisd in januari 2009

• 9De Wekker20-07-2007

met twee kleine kinderen een top vakantie gehad. zeer vriendelijke eigenaren. inrichting keurig. dagelijks stond er wel een mandje met verse groente uit de tuin of een andere verrassing. kinderen konden heerlijk in ons gedeelte van de tuin spelen of paard rijden!

Gereisd met familie in juli 2006

0 tips over Vakantiehuis Aen de Lossing