Reviews over Ophoven

Ervaring rijker

Greet,
    20-6-2018

Vriendelijke ontvangst , nette hutten , goed ontbijtbuffet.

Jammer dat de barbeque prijs duur is voor het aanbod dat inbegrepen was

te duur voor wat je krijgt

Ann,
    11-6-2018

Heel goede uitvalsbasis voor fietsroutes in de prachtige streek. Ook tochtje met stilsloep is een echte aanrader. Uitbater is wel heel vriendelijk.

Maar kamerprijs en prijs voor diner is echt te hoog voor wat je krijgt. Ook ontbijt was heel gewoon. En er werd niet aangevuld zoals zou moeten.

Fantastisch, geweldig

Guido en Marijke,
    19-5-2017

Wat er niet goed was is moeilijk neer te schrijven.

De logeerplaats is uniek: logeren op een boot. Het kamertje was wat te klein. Vorige keer hadden we een luxekamer, die de meerprijs wel meer dan waard is. Dat weten we nu weer. Het ontbijt was lekker, alles erop en eraan. Kathy en Leo , de eigenaars, zijn heel vriendelijk, behulpzaam, ....De stilsloepen(elektrisch aangedreven bootjes)zijn een echte belevenis. Zeker doen

.De omgeving is zeer fietsvriendelijk.

Nooit een moment van verveling gekend.

Ietwat minpuntJE is misschien dat er bijna geen WIFI was.

WIj gaan Zeker nog terug. Tot later, Kathy en Leo, groetjes

Bedankt Leo & Katy !

Marcel,
    18-9-2012

Wij zijn een aantal dagen geweest en hebben erg genoten.

Zowel van de boot zelf, de omgeving, het ontbijt, diner, en jullie!

De kamers zijn perfect in orde, proper en ruim genoeg; daar kwamen we toch alleen maar om te slapen.

Doe zo voort, wij komen zeker nog eens terug!

Leuke ervaring. maar geen wauw gevoel

Vincent,
    23-7-2012

Leuke ervaring. Zeer gastvrije ontvangst. Ligging is iets unieks. Rustig. Mooi uitzicht van op het zonneterras. Je moet weten dat je op een Boot logeert en dat de Kamers zeer klein zijn. De gewone kamers lig je ook hoofd aan hoofd in een L. De luxe kamers zijn iets ruimer. Ontbijt mocht iets uitgebreider zijn. Had we meer van voorgesteld dan we kregen. Het diner was ok. Prijs kwaliteit was het iets te duur voor wat je kreeg.