Hotel Kasteelhoeve de Kerckhem

Hotel Kasteelhoeve de Kerckhem

9.9Fenomenaal

België, Limburg (België), Nieuwerkerken

Op vakantie geweest naar Kasteelhoeve de Kerckhem?

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteelhoeve de Kerckhem voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Kasteelhoeve de Kerckhem

• 10Chris24-06-2019

Geweldig!!

Hou je van rust, natuur, heerlijk eten en gezelligheid . In een geweldige historische omgeving. Dan is dit je plek. Je wil hier altijd wel zijn. De geweldige entourage, de hartelijke eigenaars Tessa en Erik en hun zoon met vriendin, ze koken de sterren van de hemel. Je moet hier geweest zijn!

Zakelijk gereisd in juni 2019

• 9Fam Perier23-11-2010

Geweldig!!

Een heerlijke plek, om helemaal tot rust te komen!! De gastvrijheid, de inspirerende omgeving, de warme en gezellige inrichting en het heerlijke ontbijt en vers bereide avondeten, geven het een gevoel van thuiskomen!!

Gereisd met partner in november 2010

• 10Annemiek11-08-2010

Uitstekend en gastvrij

Het hotel Kasteelhoeve de Kerckhem ligt net buiten Wijer. Je voelt je gauw thuis. Geen t.v. op de kamer. Handdoeken van Walra (Uitstekende kwaliteit.

Gereisd met partner in juni 2010

0 tips over Hotel Kasteelhoeve de Kerckhem