Bed and Breakfast Beuk & Bos

Bed and Breakfast Beuk & Bos

9.1Fenomenaal

België, Limburg (België), Nieuwerkerken

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Beuk & Bos?

9.1Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

7 reviews over Bed and Breakfast Beuk & Bos

• 2018
    9Maria en Ivo Vanhamme09-11-2018

Een b&b om nog eens terug te komen

Zeer fijne ontvangst, het is er werkelijk thuis komen. Uiterst verzorgd ontbijt, fijne kamer.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Peirlinck François30-04-2018

Hier komen wij terug!

Ligt een beetje afgelegen,maar dit vonden wij juist fijn. Degelijke en uitertst nette kamers. Gastvrijheid is top en bij het ontbijt is alles voorzien. Geweldig gastvrij en vriendelijk koppel.

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Eliane De Troch28-04-2018

Zeer warm, gastvrij onthaal, rustige locatie!

Er wacht je een zeer warm onthaal in Beukenbos20. Gastvrouw Siny doet er alles aan om je "thuis" te laten komen. Lekker ontbijt met streekproducten en alles er op en eraan. 2 mooie, ruime kamers, moderne badkamers, zeer rustig gelegen met enkele terrasjes voor de liefhebbers of een roker. Gelegen tussen de bloesems en dichtbij Wilderen (Brouwerij-Brasserie zeker bezoeken). Ook buiten het seizoen van de bloesems, de moeite waard, want gelegen aan fietsknooppunten netwerk. 6 km van Sint-Truiden met vele restauants. Ook in de buurt zelf kan je lekker eten.

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

10Leonie04-09-2016

Geweldig!

Supermooie kamer hadden we, gewoon super schoon en heel ruim, de paarse kamer! Erg vriendelijke ontvangst en heel goed uitgebreid ontbijt met heerlijke eigen gemaakte producten. Erg lekker allemaal! Je voelt je er ECHT THUIS! Rustig gelegen. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2016

• 10dominique vanhoutte07-08-2016

super ,echte aanrader.

ontbijt was af ,kamer idem. geen enkel negatief woord ,enkel super ook de mensen waren super ,

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Erna09-07-2015

5 sterren B & B

Landelijk gelegen gastenverblijf uitgebaat door fantastische mensen! De kamers zijn kraaknet met de beste bedden die je je maar kan inbeelden, zalig! Het ontbijt is uitgebreid en alles dagvers met zelfgemaakte confituren en streekproducten.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Meertens Danny15-06-2015

supergezellige b&b, geweldige gastheer en gastvrouw, zeer propere kamers, kort samengevat: toppie

Gereisd met partner in mei 2015

0 tips over Bed and Breakfast Beuk & Bos