Bed and Breakfast Venneheide

BedAndBreakfastWeer vandaag26°14°
Bed and Breakfast Venneheide
9,3

3 reviews over Bed and Breakfast Venneheide in het Nederlands

Gastvrij en perfect tot in de details

jan en mieke
6-8-2011

We werden zeer gastvrij onthaald door Chantal. De kamers zijn mooi, het ontbijt uitgebreid en lekker. Chantal zorgt dat alles tot in de puntjes voor elkaar is en heeft daarvoor ook wat leuke verrassingen in petto.

Het is een hele mooie B&B! We konden daar opzich goed slapen en alles is aanwezig. Naast het reguliere zoals een TV, goed bed en een nette, complete badkamer, was er ook een senseo met koffie, minibar, een hor aan het raam (wij haten muggen!!) en zelfs een ventilator! En 's ochtends een ruim uitgebreid goed onbijt met verse broodjes, verse sinasappelsap en natuurlijk een gekookt eitje.

Kortom, in de regio van Neerpelt één of meerdere nachtjes overnachten? Hier een aanrader!!

Gezellig, gastvrij, comfortabel

Stephan
18-5-2010

Bed & Breakfast Venneheide is een hele gezellige en comfortabele verblijfplaats in een prachtige omgeving. De kamer en badkamer zagen er heel netjes uit en ook het ontbijt was prima verzorgd! De gastheer een gastvrouw waren ook erg gastvrij, er hing een hele vriendelijke en ongedwongen sfeer. Zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Venneheide in Neerpelt , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Venneheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Venneheide scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.