Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis La Villalonga in het Nederlands

Ons Vakantiehuis

Harm Hoekman,
12-10-2018

Een prachtig huis, netjes. We zijn er totaal 4x geweest en komen er steeds weer op uit. Vriendelijke eigenaars, met duidelijke afspraken. Eigenlijk wil ik geen review maken, zo maken we meer kans om de vakantietijden uit te zoeken.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

zeer mooie woning

buren uit Dadizele
16-5-2016

Mooie zeer ruime woning. In de woning is echt alles aanwezig van keukengerief over gezelschapspelen tot informatiefolders. Een pluspunt is het zwembad, maar ook de pingpongtafel en de ruime tuin. De woning is ideaal gelegen, dichtbij het fietsroutenetwerk. Mooie fietsroutes die je tot in Nederland brengen op zeer mooie plekjes. De woning is wel niet echt in de natuur gelegen, maar eerder aan een doorgangsweg naar een klein centrum. Je wordt er vriendelijk ontvangen!!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Villalonga in Neerpelt , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Villalonga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.