Appartement Het Weidehof

2 reviews over Appartement Het Weidehof in het Nederlands

Super boerderij vakantie!

CM
1-3-2017

Wij verbleven een weekend bij deze lieve en gastvrije familie. De kinderen hebben de tijd van hun leven gehad. De vakantiewoning is prima ingericht. Wij verbleven in de benedenwoning met heerlijke zonnige erker van waar je de kinderen heel goed in de gaten kunt houden bij de schommel/glijbaan. Die ligt Nl aan de overzijde van de oprit. De hooiberg is fantastisch om in te spelen, maar ook de vele dieren maken een verblijf onvergetelijk. De boer (vader en zoon) vertellen graag over hun bedrijf en de kinderen mogen meehelpen in de melkstraat. Ik kan geen minpunt bedenken behalve dat een weekend te kort is.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super gezellige boerderij, en mooie kamers.

Evert van Deursen
9-8-2012

Hoevetoerisme het Weidehof in Neerpelt is echt een super mooie, kindvriendelijke locatie. Wij hebben super genoten van ons verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Het Weidehof in Neerpelt , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Het Weidehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.