Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Dommelvallei

1 review over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Dommelvallei in het Nederlands

Nooit meer

Iris,
    15-4-2018

Het stonk er heel erg naar dode kippen. De eigenaar deed erg moeilijk over het teruggeven van de borg. De meubels waren niet om over naar huis te schrijven. Er werd heel moeilijk gedaan over dingen terwijl het maar een vrij primitieve locatie is. Neerpelt is wel een gezellig dorpje.

Gereisd met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Dommelvallei

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Dommelvallei in Neerpelt , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Dommelvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.