Bed and Breakfast
9,7

3 reviews over Bed and Breakfast Franciscushof in het Nederlands

De B&B is ondergebracht in een smaakvol gerenoveerde boerderij. De gezinskamer was ruim en had alle faciliteiten die je met jonge kinderen kunt gebruiken. Er zijn heel wat hoevedieren op het domein, tot groot plezier van onze kinderen, waar de zeer gastvrije eigenaars je met plezier mee naar toe nemen en iets over vertellen. Het ontbijt was uitgebreid, lekker en met veel zorg samengesteld. Je kunt er vanaf de namiddag heerlijk zelfgemaakt ijs en ook andere gerechten krijgen op de gezellige binnenkoer. De rustige en groene omgeving is ideaal om te wandelen en fietsen. Voor ons was dit verblijf een onvergetelijk topweekend!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

prachtig!!!!

dorus
9-7-2014

Zeer mooie, ligging, super vriendelijk en zeer lekker ijs en ontbijt. Zeker doen!!!!

Gereisd met partner in januari 2014

zalig, genieten van de rust.

anoniem
9-9-2011

Echt kindvriendelijk, met kinderboerderij een hele leuke ervaring voor de kinderen om met de diertjes te spelen. Zeer vriendelijke mensen

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Franciscushof in Neerpelt , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Franciscushof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.