We hebben een aantal aanbieders voor Neerpelt voor je op een rij gezet:

Reviews over Neerpelt

vriendelijk dorp

Arija,
    26-9-2011

De routes van het bekende fietsroutenetwerk lopen door Neerpelt. Vaak langs het Kanaal Bocholt-Herentals. De omgeving is echt Vlaanderenland, rustig, ruimtelijk en ideaal voor fietsroutes. Even stoppen in Neerpelt: vriendelijk dorp. We zagen een mooi kapelleke in Herent (is een dorp in de gemeente Neerpelt). Hier zou Willibrordus in de 8e eeuw al een kapel hebben gebouwd.

Gereisd met partner in juli 2011

the place to b

liesje,
    14-8-2009

het is echt geweldig in neerpelt, al vanaf mijn geboorte daar ois dat zo. zo een mooi park waar we lekker onze jointjes kunnen oproken. en een bos waar we al veel magische tripjes hebben beleefd. dan nog het kanaal waar we al oneindig veel met onze kano zijn geweest. vroeger de drempel enal, ma das nu verkloot.

Gereisd met vrienden in mei 2009
Neerpelt scoort een 8,6 uit 10, op basis van 7 reviews