Géén boekingskosten

Bed & Breakfast B&B Lux

BelgiëLimburg (België)Neeroeteren

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast B&B Lux voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 13 reviews

8.2FantastischScore uit 13 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

13 Reviews over B&B Lux

• 5Eric VZ20-08-2016

Een leerrijke ervaring!

Een leerrijke ervaring! De ligging: we tikten het adres van de website in, en we stonden aan de ingang van een garage. De kelner van het restaurant op de hoek van de straat zegde ons dat B&B Lux om de hoek was. Parkeren met auto en aanhangwagen voor de fietsen? Geen mogelijkheid, maar de kelner hielp ons uit de nood door ons een ongebruikt grasplein aan te wijzen op 50 m afstand. De B&B ligt aan een vrij drukke straat, vlak boven het restaurant met terras. Voor het huis is een plaats voor een vijftal fietsen. Het onthaal: er lag een briefje met volgende tekst: Goeienmiddag familie VZ, mijn excuses voor mijn afwezigheid. U had 2 kamers zonder ontbijt geboekt, u heeft kamer 4 en 5, allebei gelegen op de eerste etage. Gelieve mij te contacteren voor meer informatie en i.v.m. de betaling. B&B Lux. In het telefoongesprek legde iemand ons uit waar de sleutels lagen en kwam het ontbijt toch in orde. Kamer 5: om er te geraken eerst een steile trap op met 19 treden. Een hele opgave voor iemand van +70. De kamer was netjes en er was een minibar (€2 per drankje) Eerst gezocht naar een stopcontact om de batterijen van de fiets op te laden. Gevonden achter een spiegel. Het uurwerk op de kamer is koppig blijven staan op hetzelfde uur. Er zat immers geen batterij in. Op het tweepersoonsbed lag een tweepersoonsmatras. De matras was voorzien van 2 kuilen ( om niet uit het bed te rollen?) en ze was best te vergelijken met een trampoline. Er was een TV waarop je VRT1 en 2 kon nemen. Wat een luxe! Er lag ook een wifi code, maar die was zo ingewikkeld dat inloggen niet lukte. Op de badkamer was het licht boven de lavabo defect (’s anderendaags brandde het wel na een telefoontje). Elektrisch scheren lukte niet bij gebrek aan een stopcontact op de badkamer. De douche was in orde. Ook de handdoeken waren aanwezig. Het ontbijt: de eetzaal ligt een verdieping hoger: dus nog eens 17 treden. Dan eventjes tegen het schuine plafond gebotst, maar dat was stevig. We ontmoetten daar de gastvrouw. Ze begroette ons vriendelijk. Het ontbijt was basic, maar goed, met voldoende koffiekoeken en toespijs, fruitsap, thee en koffie. Tijdens het ontbijt werd ons bed dan opgemaakt. Fietsen: de B&B ligt vlak bij een knooppunt. We wilden graag onze elektrische fietsen veilig opbergen. De mensen van het restaurant dat de garage-ingang van de B&B was. Na een telefoontje zijn we er in geraakt met een sleuteltje, maar het ging erg steil naar beneden met een betonbalk waar iemand van 1,87 m (zoals ik) zich serieus moet bukken om zich niet te kwetsen. En dan nog: in de B&B is nergens een mogelijkheid om gezellig met vrienden samen te zitten. Dus dan maar naar buiten op restaurant of café. En daar hoorden we dan leerrijke verhalen over B&B Lux en kregen we adviezen over andere en veel betere mogelijkheden in de omgeving. Besluit: dit is volgens mij een B&B die een voorbeeld is van hoe het niet moet. En dat allemaal voor €98 per nacht!!! Waar is de ‘LUX’? 3 sterren? 3 teveel! En wat ik geleerd heb? Nog veel beter uitkijken en rechtstreeks bij de uitbater boeken!

• 9Caspar23-09-2015

19september

Lastminute nog een kamer kunnen boeken ivm werkzaamheden in de buurt. Gezellige sfeer en een super ontbijtbuffet. De gastvrouw verstaat haar job en doet het met veel enthiousiasme. Aanrader!

• 10Evi02-03-2015

Heerlijk om te genieten

Wij hebben uitstekend genoten van ons weekend. Voldoende in de watten gelegd met de mooie ingerichte kamer, lekker ontbijt en mooie wandelomgeving. De kleine extra's hebben ons weekend compleet gemaakt. minibar, snoepje op de kamer, pepermuntje op de badkamer, fruitsap en uitgebreid ontbijt in de ochtend. Als je iets bijvraagt brengen ze het je zonder enige moeite graag bij. Vraag en de gastvrouw staat steeds bereid voor een woordje uitleg te geven over de omgeving. Niets is haar teveel.

• 4Marcel18-12-2014

Nooit meer geen 3 sterren waardig

B&B met 3 steren het zal bijna perfect zijn. Helaas geen ontvangst een briefje met telefoon er op. Geen verwarming aan op de kamer en in de eetplaats.Wc papier niet in een houder (afwezig)maar op de lavabo. Geen enkel stopcontact op de kamer .Geen welkoms drink. De kamer werd niet gepoest na de tweede dag papiertjes als test op de grond gelegd nog aanwezig.Een prima ontbijt !!!! Helaas niemand aanwezig. De thermos koffie stond klaar hard brood en twee heerlijke droge boterkoeken (?) met voor elke dag het zelfde een snede kaas pathé en een schel gebraden kipfilet met bislook uit AH die reeds twee dagen vervallen was aangekocht met 35% korting. Hebben daar per toeval foto's kunnen van nemen. Als dessert een potje met wat gesneden fruit en daar over wat yoghourt echt smakelijk???? Vers fruit bv appel peer banaan druiven waren totaal afwezig ook geen potjes yoghourt.

• 7baeyens martine01-06-2014

prijs kwaliteit goed,mooie kamers

de b&b ligt aan een hoofdbaan,het is ideaal gelegen; om via knooppunten en andere fietsroutes te fietsen in de buurt is er weinig te zien .Ester de gastvrouw ik heel vriendelijk,en zorgt voor de kamer en het ontbijt Het ontbijt word als luxe ontbijt beschreven,doch moeten we jullie melden dat dit niet het geval is,je kan wel een eitje krijgen,maar buiten wat kaas,hesp,boterhamworst,en drie soorten confituur,een beetje cornflakes is het dat ook.Geen vers fruit,geen cava(dat luxe is)en als je vroeg bent kan je nog een koffiekoek en croissant nemen,maar op tijd zijn dan hoor de b&b heeft geen restaurant,maar beneden de b&b is een restaurant d'olivio heel lekker maar reserveren in het weekend is de boodschap De kamers zijn mooi,wij sliepen op de derde verdieping,romantische kamer met een groot hoekbad,zalig toch wat weinig licht de spot werkte niet(moet ze even nakijken he)t in de badkamer.Geen lawaaihinder gehad,na een stevige fietstocht slaap je zalig in een goed bed;

• 7Anja Goossens17-04-2014

tegenvaller

De ligging viel ons tegen. Je bent er ten eerste zo voorbij, want het staat niet aangegeven en de naam staat buiten niet vermeld. Het was ook aan een drukke baan en zelfs op het derde verdiep heb je lawaaihinder van de voorbijrijdende auto 's. De kamers waren mooi en ruim, maar er was te weinig licht om je te scheren of te schminken in de badkamer. Wat ons echter het meest tegenviel was het ontbijt. De zaterdag was dat tip top in orde, de zondag echter kregen we oude boterkoeken en brood! Hier zijn we niet over te spreken en de drie andere aanwezige koppels ook niet. Jammer, ze zijn nochtans heel vriendelijk en behulpzaam.

• 10Philemon en Elvire12-06-2013

Zeker doen !!!

Afgelopen weekend in B&B Lux geweest, inderdaad het is geen hotel meer maar nog steeds dezelfde service van vroeger. Mooie kamer, royaal ontbijt. Proficiat Esther en Martine doe zo verder, komen zeker terug!

• 9Christine Degruyter31-03-2010

Uitermate leuk en gezellig hotel.

Leuk, klein engezellig hotel. Een onovertroffen ontbijtbuffet geserveerd door een charmante en vriendelijke gastvrouw.

• 9Philemon&Elvire25-08-2009

Prachtig top week-end

Absoluut een meevaller zowel de kamer als het restaurant. Fietsen worden s'avonds door mevrouw in de garage gezet en 's morgens weer naar buiten.Ontbijt zeer uitgebreid en s'avonds 5 gangenmenu zeer lekker.Iedereen zeer vriendelijk en altijd staan ze klaar om tips te geven. Omgeving is interessant om te fietsen.Voor herhaling vatbaar.

• 10ron11-06-2007

Super alles word voor jou geregeld.niks is hun teveel. Ga zeker terug!!!!! van smorgen tot savond word je letterlijk in de watten gelegd. Dus waag het een keer,weet zeker dat je geen spijt zal hebben.

Bed & Breakfast B&B Lux info

Het complex