Géén boekingskosten

Hotel Orshof

BelgiëLimburg (België)Neerglabbeek

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Orshof voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 6 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 6 reviews

6 Reviews over Orshof

• 2helena17-08-2014

Super

Orshof is echt supper ik ben al 5 keer gekomen en ik vertrek weer op18 augustus en ben weg op 20 augustus :)

Frank Van Orshoven, zaakvoerder, 18-03-2017

Dag Helena, ik lees met interesse je beoordeling van augustus 2014. Ik lees dat je Orshof super vindt. Maar de punten die je geeft zijn erg laag. 2/10, 3/10, ... Zou het kunnen dat je dacht dat de punten op 5 waren? Als dat zo is, zou die dan willen aanpassen?

• 7kristof16-10-2013

hotel was goed paardvriendelijkheid heel slecht

het hotel heeft leuke kamers alleen jammer van geen wc op kamer te hebben en vriendelijke bediening het ontbijt was ook heel goed en de 3gangens'avond heel lekker. over het hotel geen wlecht woord. maar dan we zijn met groep geweest met paarden. 1 persoon ging paard huren dit was al maanden vastgelegt. we krijgen een paard mee met 3 hoefijzers??? vragen of dit normaal is en het kon geen kwaad ging de andere 3 zeker niet verliezen.8km verder had paard kapotte hoeven en nog 1 ijzer. baas gebeld en paard laten ophalen. dag daarna krijgen we ander paard mee met rarara 1ijzer??? zeer paardonvriendelijk voor 75euro verwacht je toch een paard met 4 degelijke schoenen niet?

• 6SandraVC17-12-2012

Misschien leuk in de zomer...

Onthaal en bediening zeer hartelijk. Super lekker eten, ook in arrangement aanrader. Kamer(s) vielen tegen. Hoofdkussens niet fris (geur van vorige logé kwam door overtrek), toch wel paar kussens die in dezelfde staat waren. Hele kleine kamers en geen deur tussen toilet & douche en slaapgedeelte, dus op de gang het toilet gebruikt. Er is geen lees of ontspanningsruimte, dus na het eten enkel mogelijkheid om op de kleine kamer te vertoeven, spijtig. In de zomer zal het wel lukken om in de patio nog na te kaarten, maar deze is niet verwarmd. Brasserie en restaurant kamers zijn heel gezellig om te eten bij de open haard.

• 10claeys_martine18-11-2011

prachtig Hotel

zeer goed hotel alleen bedden niet comfortable anders zeker niets op te merken

• 10Frank19-12-2007

Super wandelroutes voor ruiter en menner. Heel lekker gegeten.

• 8Hans23-10-2007

Om echt een weekendje te genieten en volledig tot rust te komen in het hart van Belgisch Limburg. Prachtige accomodatie met veel aandacht voor de inrichting, Schitterende omgeving om te wandelen, fietsen en te paardrijden. Het restaurant is zeker aan te raden, zeer schappelijke prijzen voor de prima kwaliteit. Bediening is uiterst vriendelijk. Maar vooral de bijzondere architectuur, oud met veel staal en glas, heel bijzonder.

Hotel Orshof info

Het complex