Bed and Breakfast Laken & Servet

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

6 reviews over Bed and Breakfast Laken & Servet

• 9G.Saelmans en W.Brouwers04-02-2017

Prachtige plek met hele gastvrije ontvangst.

Met veel liefde gerestaureerde pastorie met prachtige kamers. Hartelijke ontvangst met heerlijke biertjes en/of wijntjes en tapas. Fijne tips voor restaurants en bezienswaardigheden.

Gereisd met vrienden in december 2016

• 10Ronnie28-02-2016

Hartelijk ontvangen door de gastheer en ook gedurende ons verblijf perfect geholpen, geen vraag was te veel. Prachtig opgeknapt pand dat direct warm aanvoelt. Zowel de kamers als de gezamenlijke ruimte ademt sfeer uit (ook de binnenplaats ziet er gezellig uit, helaas te koud in februari). De bedden zijn uitstekend en het sanitair is brandschoon. Ook het ontbijt liet weinig te wensen over. Perfect gelegen voor een bezoekje aan Maastricht of Tongeren. Daarnaast is de Voerstreek een ongekend mooi wandelgebied, naast de bronnenwandeling hebben we ook natuurgebied Altembrouck ontdekt. Fantastisch!

Gereisd met partner in februari 2016

• 5Ingrid22-10-2015

Matig

De b en b is mooi verbouwd. De ruimtes zien er mooi uit en de badkamer in kamer 1 is mooi. We voelden ons echter niet gastvrij onthaald. Het ontbijt wordt voor je neus gezet en de eigenaresse verdwijnt vliegensvlug. Het komt prettiger over als er tussendoor gevraagd wordt of alles voldoende is. Nu moesten we een aangekoekte jampot leegschrapen en de nespresso in de huiskamer werd gedurende ons verblijf niet aangevuld. In kamer 1 hoor je de bovenburen lopen en de verlichting is matig. Er is bijvoorbeeld geen leeslampje. Ook in de huiskamer is de verlichting heel ongezellig en onvoldoende om bijvoorbeeld in de koelkast iets te zien. De b en b ligt vlak naast een doorgaande weg. Met open ramen hoor je verkeersgeluiden. Grootste bezwaar was voor ons de onpersoonlijke ontvangst, waardoor we ons te veel voelden. Ook bij vertrek kon er geen persoonlijk woord van af.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Gevaert Guy23-04-2013

fantastische B&B

Bij Laken en Servet wordt je onthaald door 2 heel vriendelijke en warme mensen. Geen vraag is te veel en alles is perfect in orde.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Roelof31-03-2013

Heerlijk verblijf bij vriendelijke familie

Voor mijn werk in het Mecc Maastricht heb ik hier 2 weken overnacht. Een prachtig gerenoveerd oud pand. De loft / zolderkamer is erg ruim en luxe ingericht. Bij ontvangst een lekker koud biertje gekregen waarna ik uitleg in de kamer kreeg. De badkamer is modern en zeer ruim, het bed slaapt heerlijk. Het ontbijt 's ochtends in de zit / ontbijtkamer is erg smakelijk. De eigenaar rijdt elke ochtend naar de bakker voor verse broodjes. Naast Laken en Sevet is een kleine brasserie. ze serveren hier heerlijke maaltijden. Een ideale basis om Maastricht en omgeving te verkennen. door de goede ligging geen last van files gehad. Helaas door werk weinig van de omgeving kunnen zien maar ik kom hier zeker nog eens terug.

Alleen gereisd in maart 2013

• 9Virginie Adang19-08-2012

Een B&B met dat tikkeltje meer ...

De B&B Laken en Servet in Moelingen noemen we graag een pareltje id Limburgse Voerstreek. Een "coup de foudre" kreeg je meteen bij het zien van het pand. Het ademt geschiedenis: het romantisch kraken vd houten trap in de centrale hal, de ontmoeting met oma's beste kast in de slaapkamer, het oude kiekjes foto-album op de antieke dressoir op de overloop. Het plaatje bij Laken en Servet klopt. Maar een mooi kader is niks zonder goede gastheren, of in dit geval de gastvrouw Shanta en haar man Jorg. Een weekend lang lieten ze ons meegenieten van de metamorfose van het gebouw en de streek. Gezien hun origines in de streek liggen, doopten ze zich ook om als de beste "office de tourisme". Een puur genieten Vesparoute, een prima eetadresje met uniek zicht en gerechtjes, een overgezellig streekmarktje in de buurt … met als start een heerlijk ontbijt en als einde een goede nachtrust. Want dààr draait het nu net om: bed and breakfast. Alleen is het bij B&B Laken en Servet net dat tikkeltje meer!

Gereisd met partner in augustus 2012

0 tips over Bed and Breakfast Laken & Servet