Géén boekingskosten

Hotel Terhills

BelgiëLimburg (België)Maasmechelen Opgrimbie

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Terhills voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 9 reviews
+30/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

9 Reviews over Terhills

• 9Remmert van tijen11-03-2019

Geweldige service en ontbijt

Prachtig hotel in voormalig directie kantoor

• 10Christel09-09-2018

Fantastisch hotel, echte aanrader!

Het hotel ligt aan de rand van het Nationaal Park Hoge Kempen, waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. De kamer is mooi, ruim en schoon. Het ontbijt was perfect, de medewerkers allervriendelijkst. We hadden een geslaagd weekend!

• 9m&m09-06-2018

goed gelegen luxe voor wandelaars.

De standaardkamer waar we logeerden voor 2 nachtjes was luxueus, dat het uitzicht minder was, telde voor ons niet zo zeer omdat we er vaak op uit waren. We misten zitjes buiten in een tuin of op een terras om na het wandelen en voor het diner nog even 'thuis' uit te blazen. Dit ontbrak wat ons betreft als service. Dit gemis is min of meer te compenseren door terrasjes in the Village - tijdens de openingsuren. Wandelgebied connectera is perfect voor kortere of langere tochten. Goede uitvalsbasis voor fietsen in de omgeving.

• 10Nathalie02-12-2017

Zeer mooi hotel, uitstekende bediening

Heel mooi hotel met zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. De ligging is super! Het hotel ligt 5 minuutjes stappen van Maasmechelen village, ligt vlak naast een brasserie en cinema.

Het hotel heeft zeker een bepaalde klasse, het ontbijt was uitstekend verzorgd.

• 9Marion19-03-2017

Zeer mooi en bijzonder hotel

Het is een prachtig hotel met een mooie geschiedenis. Het ligt namelijk in het vroegere hoofdgebouw van de Eisden mijn . De kamers zijn riant en van alle luxe en comfort voorzien en de prachtige badkamer met ligbad is geweldig. Met uitzicht op de mijnen en outlet Maasmechelen om de hoek is er genoeg te doen. We hebben ons culinair laten verrassen bij Restaurant Danny en ook het ontbijt was zeer luxe en uitgebreid. Vriendelijk personeel en een prachtig gebouw, kortom een aanrader

• 10sandra_vp20-09-2016

Indrukwekkend weekendverblijf in Hotel Terhills

Wat een geweldig hotel. Echt een prachtige omgeving. Ook de oude mijnschachtbokken geven een leuke uitstraling. We zijn echt in de watten gelegd. Het personeel is zo warm, hartelijk en gastvrij. Geen vraag is te veel. We hebben genoten van onze suite met uitzicht op de prachtige tuin. Alles is aanwezig in de ruime suite; een bad, airco, minibar, nespresso machine, badjas en slippers. Zo fantastisch dat we nog een Late Checkout hebben genomen. Het ontbijt is overweldigend; wat een keuze! Alles vers en gekoeld. Alle accessoires in het hotel zijn van Dôme Deco en zijn ook te koop. Alles klopt tot in de details, kunst is zelfs afgestemd op het verleden van het oude pand. Het enige dat ik miste was een wijntje in de minibar, maar die werd op verzoek naar de kamer gebracht. Het is maar een paar minuten lopen van Maasmechelen Outlet Village, een bioscoop en 2 restaurants (Giuliano & Ellis Burger). Dit hotel is absoluut een aanrader en wij komen heel zeker terug! Wat een fantastisch verblijf!

Uw Guest Loving Host, Linda, Guest Loving Leisure & Marketing Coördinator, 09-10-2016

Beste Sandra,

Bedankt om de tijd te nemen deze review te plaatsen! Heerlijk om te lezen dat ALLES naar wens is geweest :-)

Graag tot een volgende keer!

• 10Diana29-06-2016

Top hotel met relaxte sfeer

Een hotel met fantastische locatie t.o.v. outlet shopping centre Maasmechelen en nationaal park Hoge Kempen.

Incheck procedure ongedwongen in de lounge met een glaasje bubbels. Mooie ruimte suite van alle gemakken voorzien.

Personeel zeer behulpzaam, correct en relaxed.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Tip: diner bij restaurant Danny (1 ster)

Guset Loving Host, Linda, Guest Loving Leisure & Marketing Coördinator, 25-07-2016

Beste Diana,

Bedankt voor deze vriendelijke woorden! Graag verwelkomen wij jullie nogmaals in de toekomst!

• 10Fam . Bonaldo13-05-2016

Super hotel met fantastisch personeel

In één woord alles was fantastisch,hotel kamers personeel het ontbijt(ongekend goed en lekker) alsmede de omgeving . Laatste dag hadden we zelf privé bediening aan het ontbijt door een zeer aardige medewerkster Maasmechelen Village achter het hotel op loopafstand.Nationaal park naast het hotel. Je waant je in een heel andere wereld door de entourage en de aankleding. Als je ooit dit hotel wil bezoeken dan zou ik zeker indien de mogelijkheid zich voordoet een kamer boeken met tuinzicht. Wellicht een tip voor different hotels is om de tv zenders voor Nederlandse gasten uit te breiden met rtl4 sbs6 etc...

Guest Loving Host, Linda, Guest Loving Leisure & Marketing Coördinator, 25-07-2016

Beste Familie Bonaldo,

Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf in ons hotel! Graag verwelkomen wij jullie snel weer in ons verrassende hotel!

• 10ellen saelens10-06-2015

Super hotel!

Het is een zeer prachtig hotel. De ligging is perfect en zeer rustig. Prachtige, moderne kamers met een mooie badkamer. Op de kamer is alles aanwezig wat je nodig hebt (airco, mini bar, kluisje, tv, gratis wifi, zelfs een gratis fles water en een expresso machine). Ontbijt is met lekkere verse producten!

één minpuntje is mss het lichtje van de rookmelder die boven je bed hangt! Wanneer de kamer volledig donker is zie je telkes een lichtflits van dit lichtje!

Tessa Frenguellotti, Guest Loving Leisure & Marketing Coördinator, 07-04-2016

Beste Ellen, hartelijk bedankt voor jouw review op Zoover! Heel graag tot een volgende keer in het Terhills Hotel. Guest Loving Relations Manager, Tessa.

Hotel Terhills info

• AirconditioningBeschikbaar