Hotel Terhills

Hotel Terhills
9,7

7 reviews over Hotel Terhills in het Nederlands

goed gelegen luxe voor wandelaars.

m&m
9-6-2018

De standaardkamer waar we logeerden voor 2 nachtjes was luxueus, dat het uitzicht minder was, telde voor ons niet zo zeer omdat we er vaak op uit waren.

We misten zitjes buiten in een tuin of op een terras om na het wandelen en voor het diner nog even 'thuis' uit te blazen. Dit ontbrak wat ons betreft als service.

Dit gemis is min of meer te compenseren door terrasjes in the Village - tijdens de openingsuren.

Wandelgebied connectera is perfect voor kortere of langere tochten. Goede uitvalsbasis voor fietsen in de omgeving.

Zeer mooi hotel, uitstekende bediening

Nathalie
2-12-2017

Heel mooi hotel met zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. De ligging is super! Het hotel ligt 5 minuutjes stappen van Maasmechelen village, ligt vlak naast een brasserie en cinema.

Het hotel heeft zeker een bepaalde klasse, het ontbijt was uitstekend verzorgd.

Zeer mooi en bijzonder hotel

Marion
19-3-2017

Het is een prachtig hotel met een mooie geschiedenis. Het ligt namelijk in het vroegere hoofdgebouw van de Eisden mijn . De kamers zijn riant en van alle luxe en comfort voorzien en de prachtige badkamer met ligbad is geweldig. Met uitzicht op de mijnen en outlet Maasmechelen om de hoek is er genoeg te doen. We hebben ons culinair laten verrassen bij Restaurant Danny en ook het ontbijt was zeer luxe en uitgebreid. Vriendelijk personeel en een prachtig gebouw, kortom een aanrader

Indrukwekkend weekendverblijf in Hotel Terhills

sandra_vp
20-9-2016

Wat een geweldig hotel. Echt een prachtige omgeving. Ook de oude mijnschachtbokken geven een leuke uitstraling. We zijn echt in de watten gelegd. Het personeel is zo warm, hartelijk en gastvrij. Geen vraag is te veel. We hebben genoten van onze suite met uitzicht op de prachtige tuin. Alles is aanwezig in de ruime suite; een bad, airco, minibar, nespresso machine, badjas en slippers. Zo fantastisch dat we nog een Late Checkout hebben genomen. Het ontbijt is overweldigend; wat een keuze! Alles vers en gekoeld. Alle accessoires in het hotel zijn van Dôme Deco en zijn ook te koop. Alles klopt tot in de details, kunst is zelfs afgestemd op het verleden van het oude pand. Het enige dat ik miste was een wijntje in de minibar, maar die werd op verzoek naar de kamer gebracht. Het is maar een paar minuten lopen van Maasmechelen Outlet Village, een bioscoop en 2 restaurants (Giuliano & Ellis Burger). Dit hotel is absoluut een aanrader en wij komen heel zeker terug! Wat een fantastisch verblijf!

Uw Guest Loving Host, Linda, Guest Loving Leisure & Marketing Coördinator, 9-10-2016

Beste Sandra,

Bedankt om de tijd te nemen deze review te plaatsen!

Heerlijk om te lezen dat ALLES naar wens is geweest :-)

Graag tot een volgende keer!

Top hotel met relaxte sfeer

Diana
29-6-2016

Een hotel met fantastische locatie t.o.v. outlet shopping centre Maasmechelen en nationaal park Hoge Kempen.

Incheck procedure ongedwongen in de lounge met een glaasje bubbels. Mooie ruimte suite van alle gemakken voorzien.

Personeel zeer behulpzaam, correct en relaxed.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Tip: diner bij restaurant Danny (1 ster)

Guset Loving Host, Linda, Guest Loving Leisure & Marketing Coördinator, 25-7-2016

Beste Diana,

Bedankt voor deze vriendelijke woorden!

Graag verwelkomen wij jullie nogmaals in de toekomst!

Super hotel met fantastisch personeel

Fam . Bonaldo
13-5-2016

In één woord alles was fantastisch,hotel kamers personeel het ontbijt(ongekend goed en lekker) alsmede de omgeving .

Laatste dag hadden we zelf privé bediening aan het ontbijt door een zeer aardige medewerkster

Maasmechelen Village achter het hotel op loopafstand.Nationaal park naast het hotel.

Je waant je in een heel andere wereld door de entourage en de aankleding.

Als je ooit dit hotel wil bezoeken dan zou ik zeker indien de mogelijkheid zich voordoet een kamer boeken met tuinzicht.

Wellicht een tip voor different hotels is om de tv zenders voor Nederlandse gasten uit te breiden met rtl4 sbs6 etc...

Guest Loving Host, Linda, Guest Loving Leisure & Marketing Coördinator, 25-7-2016

Beste Familie Bonaldo,

Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf in ons hotel!

Graag verwelkomen wij jullie snel weer in ons verrassende hotel!

Super hotel!

ellen saelens
10-6-2015

Het is een zeer prachtig hotel.

De ligging is perfect en zeer rustig.

Prachtige, moderne kamers met een mooie badkamer.

Op de kamer is alles aanwezig wat je nodig hebt (airco, mini bar, kluisje, tv, gratis wifi, zelfs een gratis fles water en een expresso machine).

Ontbijt is met lekkere verse producten!

één minpuntje is mss het lichtje van de rookmelder die boven je bed hangt! Wanneer de kamer volledig donker is zie je telkes een lichtflits van dit lichtje!

Tessa Frenguellotti, Guest Loving Leisure & Marketing Coördinator, 7-4-2016
Beste Ellen, hartelijk bedankt voor jouw review op Zoover! Heel graag tot een volgende keer in het Terhills Hotel. Guest Loving Relations Manager, Tessa.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terhills in Maasmechelen Opgrimbie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terhills zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Terhills scoort een 9.69 uit 10 op basis van 7 reviews.