Géén boekingskosten

Vakantiepark Kikmolen

BelgiëLimburg (België)Maasmechelen Opgrimbie

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Kikmolen voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 62 reviews

Meer vakantiepark info

62 Reviews over Kikmolen

• 6Martin19-09-2022

Geen fijne camping

Wij waren hier van 15 tm 21 september en het leek wel uitgestorven. Geen restaurant open, geen winkel open, geen cafetaria open ,geen bar open, overal voor warm water betalen. Ik vind dat als een camping open is dat ook alles dan open moet zijn of op de site vermelden dat alles dicht is.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Ger en Toos20-08-2022

Geweldig..

Als 70+ echtpaar, midden in de vakantietijd een supervakantie van 2 weken gehad op de Kikmolen. Veel kids aanwezig en gezellige drukte. Er was rekening gehouden met een schaduwplek in deze hele warme tijd. Toiletgebouw werd netjes bijgehouden. Leuk terras met fijne bediening en het restaurant vooraan is een meerwaarde met goede kwaliteit eten en heel betaalbare prijzen. Het grote zwembad met glijbaan was erg in trek en..... Schitterend fietsgebied over vele kilometers rondom de camping... Voor ons is de Kikmolen een aanrader en we gaan zeker daarheen terug in de komende jaren.

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Patrick de Ruijter12-08-2022

Geweldige camping

Wij zijn er geweest met de tent. De plek waar ik stond was gigantisch.

De toiletten zijn verouderd dat klopt. Maar het is er schoon en er zijn genoeg toiletten en douches.

De omgeving rondom de camping is prachtig. Het enige wat de pret bederft is de snelweg.

Dus geloof niet alle negatieve dingen die gezegd worden over deze camping het is heel erg overdreven wat er allemaal op internet staat.

• 6Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 8Patrick de Ruijter12-08-2022

Geweldige camping

Ik ben hier 2 weken geweest met mijn gezin, 23 juli tot 6 augustus. Bij de balie werd ik vriendelijk ontvangen. En niet door een boze oude man, zoals iedereen beschreef. Dus dat is al niet waar. Wij zijn er geweest met de tent. En ik heb het prima naar mijn zin gehad. De plek waar ik stond was gigantisch, niet zomaar groot. Het ligt er wel aan hoe lang je verblijft. Campers en mensen die 1 nachtje blijven krijgen over het algemeen een kleinere plaats. Caravans en tenten hebben alle ruimte van de wereld. Ja en er zijn heel veel vaste plekken maar dat bederft de pret niet, merk je niks van want je staat op je eigen veld. Er is een grote plas er bij waar je kan zwemmen. Wel jammer dat het op het diepst maar 1.50 diep is ofzo. Er zijn leuke glijbanen erbij en een speeltuin voor de kleine kinderen. Voor pubers 14+ is er jammer niet zo zoveel te doen dat is jammer. Aan het water zitten 2 terrassen waar je wat kan drinken. In het weekend is er

• 6Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 7Ellen06-06-2022

Leuke camping

We zijn net terug van de camping. Ja, er zijn veel vaste staplaatsen, ja en staan genoeg tuinkabouters buiten maar ach dat heeft ook zo zijn charme!!! Sanitair wordt super goed schoon gehouden minimaal 2 keer per dag zijn de schoonmakers hun best aan het doen. Het sanitair is dan ook gewoon schoon. Er hangt inderdaad wel een vleug riool omheen maar dat is eerder een probleem buiten het gebouw dan er binnen. Zwemmeertje is prima voor lekkere dagen wat af te koelen. Winkeltje is minimaal maar ach er zijn genoeg winkels op wandel en fiets afstand! Dus al met al een prima camping met echte campingsfeer. De autobaan hoor je op de achtergrond maar is absoluut niet storend!

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Heidi Ragas28-05-2022

Prima Camping!

Met Hemelvaart paar dagen hier met de caravan verbleven. Aanvankelijk wat afgeschrikt door de slechte reviews op Google. Maar niks van dit was waar. Grote camping met idd veel vaste staanplaatsen met bijbehorende uitbouwen en tuinkabouters, maar alles keurig onderhouden en zeker niet vervallen. Wij stonden op een veldje met alleen caravans, mooie grote plek en voldoende privacy doordat de plaatsen ruim zijn. Warm water met een betaalsleutel, maar de staprijs is laag dus dat is niet erg . WiFi betaald, werkt goed, helaas wel omslachtig met elke dag een andere code en maar op 1 apparaat, dit is wel jammer. Grote zwemplas waar ik denk dat het in de zomer heerlijk zwemmen is. Friettent heeft lekkere friet en winkeltje beperkt aanbod maar wel verse broodjes. (Wel duur!) kortom… prima camping, en leuk om een wandeling te maken langs de uitgebouwde stacaravans.

• 3Belle10-05-2022

Horror camping

Alles wat je niet wil van een camping vind je hier: groots, massaal, een friettent, een automaat als supermarkt. In het toilethuis ruikt het naar een open riool, ook in het douchegedeelte. Tijdens het douchen viel de stroom uit en dan is er zelfs geen koud water om je haar uit te spoelen. Zelfs in een hokje met wastafel is er dan geen water want alles gaat via de SEP-key. Er is op een terrein een groot zwembad met waterglijbaan maar dat stond droog. Veel stacaravans. Personeel was vriendelijk maar wij moesten wel betalen voor een slagboomkaart voor de auto, terwijl we op de fiets waren. Dat zat nou eenmaal in het pakket. ‘s nachts waren er wegwerkzaamheden aan een dichtbij gelegen snelweg, waardoor er de hele nacht om de paar seconden een toeter afging. Het publiek hier: getatoeëerd, rokend en in de rij voor de frituur. Echt nooit meer.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 2WB03-05-2022

Nooit meer!

Onvriendelijk aan de receptie, vuil en oud sanitair en we stonden pal tegen de autosnelweg, 's nachts geen oog dichtgedaan door het lawaai. Enkel de horeca was prima maar die wordt blijkbaar niet door de camping uitgebaat. Echt geen aanrader!

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 4Nijenhuis10-08-2021

Zoals geschreven waardeloos

Mochten zelf geen plek zoeken terwijl die er volop aanwezig waren.Konden niet betalen met bankpas heel vreemd voor zo,n grote camping .Mochten geen eigen vuilniszakken gebruiken maar die van de camping 50 euro cent per stuk.En vriendelijkheid door de vrouwen aan het loket die waren ver te zoeken.Honden per dag 3.50 euro veel geld.Al met al ik zou er niet meer naar toe gaan.Het enigste wat goed was was de omgeving .Prachtig fiets lokatie.Ik geef voor de camping een 4Omgeving een 10

• 2Activiteiten
  • 6Yvonne vd Put26-06-2021

Matig kampeerplezier

Camperplaats was netjes en centraal bij een erg leuke speeltuin. Het sanitair was spul en span maar je kon nergens warm water pakken zonder token die ons niet werd aangeboden op de receptie. Je kon alleen cash betalen. Niet handig. Zwembad was dicht en alleen het frietkot was open. Alleen de oudere mevrouw van de supermarkt was bijzonder vriendelijk. Voor mij niet voor hh vatbaar

• 5Activiteiten
    • 6Onderkomen