Vakantiepark Kikmolen

Meer vakantiepark info

53 reviews over Vakantiepark Kikmolen

• 4Vicky Jones07-08-2020

Eens en nooit meer

Zeer verouderd en vuil sanitair! Camping zelf was ook verouderd, verloederd en tamelijk vuil. Nergens bankcontact mogelijkheden en enorm onvriendelijke uitbaters (vooral naar kinderen toe). Zal wel een reden zijn waarom er tijdens het hoogseizoen meerdere velden leeg waren :(
    Ons zien ze er nooit meer. Hebben onze vakantie zelfs ingekort...

Enigste positief puntje was het restaurant dat blijkbaar NIET door de camping familie wordt uitgebaat.

• 3Activiteiten
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Wendy06-08-2020

Prima camping

Wij begrijpen niets van de slechte reviews. Het is een prima camping met een groot ondiep zwemmeer en een mooie speeltuin. Aan het meer heb je aan de ene kant een bar/terras en aan de andere kant een restaurant waar je voor een heel redelijke prijs lekker kunt eten. Wij hebben alleen vriendelijk personeel ervaren! Enige minpuntje is dat je de snelweg wat hoort, maar wij hebben een paar fijne vakantiedagen op de Kikmolen gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Thierry28-07-2020

Prima meegevallen

Heel leuke omgeving, lekkere eettent. Andere reviews klaagden over het personeel maar ik heb ze enkel vriendelijk ervaren. De faciliteiten zijn in orde, maar niets speciaal.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 2019
    1Judith van Heijst02-06-2019

Achterstands gebied

Nooit zal ik hier terug keren. Klantvriendelijkheid is geen enkele optie. Faciliteiten en personeel stammen uit het Oostblok.

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• Oude reviews

9Viviane Volders31-08-2017

Geweldig !

In tegenstelling tot wat ik hier lees, hadden wij helemaal niet te klagen van het personeel. Allemaal heel vriendelijk en behulpzaam, van de dame aan de receptie tot de mensen van het winkeltje en frituur. Een rustige camping met inderdaad veel stacaravans maar dat heeft ook zo zijn voordelen : lekker veel plaats voor tenten, met alle voorzieningen. Het sanitair was zeer schoon. Ook kinderen kunnen hier hun hartje ophalen. Onze kleindochters van vier zijn een dagje op bezoek geweest en hebben zich prima vermaakt in het water en de speeltuin. De camping en ook het natuurwater zijn zo ruim dat je niet op elkaars lip zit. Wij gaan volgend jaar zeker terug! Een eerlijke prijs/kwaliteitverhouding.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Melinda15-08-2017

Leuke camping

Tijdens schoolvakantie is er een animatieteam voor de kids. Douche blokken zijn schoon. Elke zaterdag live muziek bij kantine. Kortom leuke camping!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 3Rob13-07-2017

Waardeloze uitbaters

Leuke camping maar een van die uitbaters, Frank denkt dat hij echt de Gothfather is. Grote mond tegen de kampeerders en geen respect. Af en toe is hij echt door het dolle heen. Belachelijk dat zo iemand een camping kan runnen....

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd in mei 2017

• 7ROLAND09-11-2016

niet slecht !

we zijn er een 4 dagen geweest met onze 2 honden . werden er goed ontvangen . de sanitaireblokken worden inderdaad zeer goed onderhouden . hadden een probleem en die werd na aangeven zo vlug als mogelijk opgelost ( dikke duim ) . je kan er zomaar starten op een fietsknooppunt of wandelpunt . alleen jammer dat vele vaste stacaravans er verloederd bijstaan daar de eigenaars ( van de caravans ) ze niet meer gebruiken en aan het lot overlaten :( . das dan wel gevaarlijk voor jonge spelende kinderen !!!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7md-W.O.24-08-2016

Zeker oor herhaling vatbaar, alles prima.

Waren met 3 caravans op de camping voor 4 dagen. Alles was prima in orde, sanitair was netjes en 2 maal per dag schoongemaakt. Kleine winkel waar je het nodige vindt en dagelijks verse broodjes. Beheer aan de receptie was zeer vriendelijk en gedienstig, niet tegenstaande wat de Nederlands hierover schrijven. Zeker voor herhaling vatbaar, komen hier zeker nog terug, voor de rust en de gezelligheid en voor het lekker eten en pintje op het terras, ook een plus punt. Zal zeker de camping aanraden aan vrienden.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 4Cindy22-08-2016

Camping de kikmolen ligt bij een bijzonder mooi natuurgebied waar je heerlijk kan wandelen. Wij waren er met de hond waardoor we op een speciaal plekje op de camping konden verblijven waar alleen recreanten staan die geen vaste plek hebben met huisdieren. Toen het veld vol stond met honden werd er niks van gezegd als de honden met elkaar speelden en losliepen op het veld. Echter nu iedereen hier weg is komt een van de 3 broers zeiken dat de hond aan de riem moet en hier niet los mag lopen. Ik bedoel dit veld is toch speciaal voor mensen met huisdieren. Ik ga mijn hond dus niet 24 uur aan een lijn leggen. Maar een kans om wat terug te zeggen krijg je niet hij spuit zijn gal en loopt weg. Dit is dus echt de laatste keer dat ik op deze camping geweest ben. Een beetje klantvriendelijkheid door de eigenaren is er absoluut niet bij. Het restaurant is prima deze uitbater is zeer vriendelijk en gelukkig kun je hier ook pinnen want nergens op de hele camping is daar een mogelijkheid voor.

• 1Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden