Hotel Du Pont

1 review over Hotel Du Pont in het Nederlands

nostalgie

Angelico
22-1-2015

Voor die prijs mag er niemand klagen, nette kamers, beetje ouderwets maar dat weet je dan van tevoren. Belangrijkste, alles is kraaknet en hygiënisch. (wc en douche op de gang - ook kraaknet) Ontbijt inbegrepen in kamerprijs (40 euro kamer 2 pers). Is basic ontbijt maar lekker ! Beleefde toffe ontvangst, hotel is boven café waar er altijd wel iemand zit. Toffe mensen. Is op enkele minuten rijden van outlet center Maasmechelen village. Nog dichter een ander shoppingscenter aanwezig. Ik ben uiterst tevreden van de prijs / kwaliteitsverhouding.

Gereisd Met partner in januari 2015

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Pont in Maasmechelen Opgrimbie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Pont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.