Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

2 Reviews over De Taller-Hoeve

• 10Redgy ferier31-08-2014

Prachtige ervaring

Onze eerste B & B ervaring was meteen een schot in de roos. Supervriendelijk onthaal door Chantal en Luc, die hun uiterste best doen voor hun gasten. Esdoornkamer was piekfijn in orde : groot bed, Led tv, mooie douchekamer. Zeer proper.Het ontbijt was geen buffetontbijt, maar meer dan voldoende. Het avondeten was van een prima kwaliteit : Chantal is een zeer goede kokkin en Luc bracht de gerechten steeds met een kwinkslag aan tafel. Wij waren vier dagen te gast en met spijt namen wij afscheid van dit sympathiek koppel.maar wij namen al een optie voor volgend jaar mei.

• 10Nieuwenhuis30-06-2012

Beste hotelovernachting ooit!

De Taller-Hoeve wordt gerund door enthousiaste en gedreven mensen. Het is goed te merken dat zij nog echt een "hart voor de zaak" hebben. De service is hartelijk, professioneel en persoonlijk. Zowel de Hoeve als de kamer waren zeer netjes en mooi ingericht. Onze kamer (de Berkenkamer) had een ruim en comfortabel bed, flatscreen tv en een mooie badkamer. Alles was keurig afgewerkt en werkte perfect. Dat hebben we bij andere hotels nogal eens anders meegemaakt! De locatie is gunstig: rustig gelegen, maar ook dicht bij Maastricht, dus perfect voor een stedentrip. Voor de sportievelingen zijn er mooie fietsroutes in de omgeving. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk! En dat alles voor een scherpe prijs. Kortom: wij hebben hier de beste overnachting ooit gehad! Het enige minpuntje aan ons bezoek was dat we de volgende dag alweer naar huis moesten.

Bed & Breakfast De Taller-Hoeve info

Het complex