We hebben een aantal aanbieders voor Maaseik voor je op een rij gezet:

Reviews over Maaseik

Kan veel beter

Bougondiër
    2-6-2018

Maaseik is een prachtig stadje, erg gezellig en ja kan er goed eten. Echter is het jammer dat ze geen horecatijden hanteren zoals een bormaal iemand gewend is. Voorbeeld hebben een goeie ijssalon ook die maakt open wanneer ze echter zin hebben. Dat is ook een beetje met die cafe's daar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

gezellige stad

rainbow
    29-5-2015

Maaseik is een gezellige stad, waar je heerlijk terrasjes kan doen. Interessant is het standbeeld van Jan Van Eyck, op de Grote Markt, en de beeldengroep in de Bosstraat die de kwaliteiten van de inwoners uitbeeld: "kaal, lui, lekker en hovaardig". Aan de Grote Markt en in de Bosstraat, vind je een groot aantal mooie Maaslandse renaissancegevels!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

Prachtige natuur!

Patricia Vander Schaeven
    29-6-2014

Er valt zoveel te beleven en te doen in het Maasland, van culturele uitstappen, prachtige steden zoals Maastricht, maar ook de kleine dorpjes zoals kessenich en Thorn. Ook watermolens langs fietswegen. En de natuur is zo rustgevend en mensen vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk stadje

Kelly
    28-7-2013

Vele restaurantjes. Leuk in de buurt voor kinderen: recreatiepark Steinerbos, openluchtzwembad met glijbanen en peuterzone. Op een halfuurtje van Bokrijk. Op een kwartiertje rijden van Maasmechelen Village.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk stadje aan de Maas

Chris
    9-9-2012

Maaseik is een klein maar gezellig stadje op de grens tussen Belgisch en Nederlands Limburg. Het stadje heeft een ruime maar gezellige markt, waarop het standbeeld staat van de gebroeders Van Eyck. In de Minderbroederskerk wordne regelmatig mooie tentoonstellingen georganiseerd. In d eomgeving van Maaseil kan je leuke fietstochten maken.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Maaseik scoort een 6,6 uit 10, op basis van 45 reviews