Camping Zavelbos

Camping Info

Meer campinginfo

43 reviews over Camping Zavelbos

• 9Steven10-06-2019

Hele leuke plek om te vertoeven.

Gewoon goed om te kamperen en een paradijs voor onze viervoeters.

• 2017
    8Daniel18-08-2017

nooit meer

de camping op zich is gewoon goed!Maar!!!!! De gerant heeft 2 honden die hij absoluut niet onder controle heeft!!!En ...hij laat ze s'avonds gewoon loslopen,wetende dat ze andere honden aanvallen!Mijn lieve briard is 2 avonden na elkaar aangevallen!!!!Toen ik hem uitliet kwam er een zomaar naar hem toe en viel hem gewoon aan!De volgende avond hetzelfde!Het personeel is hiervan op de hoogte,deze situatie duurt al lang...vaste kampeerders die ik toevallig sprak kennen dit probleem al lang!!Zelfs het personeel vroeg me(ik citeer):"Laat het hier aub niet bij,meldt dit.Ik vindt het onbegrijpelijk dat dit maar doorgaat.Ik heb ondertussen de directie op de hoogte gebracht en ben benieuwd of ze er eindelijk iets aan gaan doen!?Ik wil hiermee alle kampeerders met honden waarschuwen dat het daar niet zo prettig is.Acsi is ondertussen ook op de hoogte gebracht,inspectie volgt!Jammer,want voor de rest geen negatieve opmerkingen,maar ik kom daar nooit meer...of dit moet opgelost zijn!

• Oude reviews

9Hugo26-07-2016

Leuke camping

Leuke camping, mooie plaatsen, prachtig sanitair. Leuke speeltuin voor de kinderen. Als je houdt van wandelen en fietsen en rust is deze camping zeker een aanrader. Leuk animatieteam voor de kinderen.

Met jonge kinderen

• 10Steven en Marleen02-07-2016

Helemaal top !

Mooie camping met prachtig sanitair. Zeer rustig gelegen, direct op het wandel - en fietsroutenetwerk. Zeer vriendelijke personeel. Mooie ruime plaatsen met alle nutsvoorzieningen. Lekker eten het taverne het Zaveltje Zeker voor herhaling vatbaar.

• 5ENSKE28-06-2016

Al bij al niet zo fantastisch

Wij voelden ons niet zo welkom, dit met het onthaal en de plaatsen die voorbehouden zijn voor tijdelijke verblijf. Het bos vlakbij is prachtig maar er is veel verkeersgeluid en als je naar hier komt voor rust komt je bedrogen uit. Het toiletgebouw is netjes maar het is er ongezond warm en geen verluchting. Bijkomend zijn de douches echt heel warm en niet regelbaar. Men zou beter de temperatuur naar beneden brengen, lees liefst regelbaar en het warm water voor af te wassen gratis te maken.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 7Sandra22-07-2015

Geen camping voor tenten

Camping met veel vaste standplaatsen. Meeste plaatsen zijn niet afgebakend met bomen of struiken. Dit maakt een kale indruk. Caravans staan zij aan zij op een rij. Er zijn enkele plekken met groene afbakening aan de vijver. Sanitair is verwarmd en schoon, maar alle kranen werken enkel met een sepkey. Zelfs als je je handen wast na het toilet. Dit is tevens de sleutel om toegang te krijgen tot het sanitair gebouw wat onpraktisch is. Nadeel is tevens de hoge borg die cash betaald moet worden voor de sepkey en de slagboomkaart (75 euro). Vervelend was dat we twee stroomstoringen hadden.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8leo23-06-2015

mooi gelegen camping, uitstekend sanitair

redelijk vriendelijke ontvangst in rommelige receptie, annex saladebar. jammer genoeg waren net de kaarten van de directe omgeving op, dus fietsroutekaart aangeschaft. plaats onder eikenboom, die plakkerig materiaal op de camper achterliet. sanitair is uitstekend: nieuw, schoon en voldoende. jammer dat je via het terras van de horeca naar binnen moet (via sepkey). de deur aan de andere zijde (de campingzijde) is normaal gesloten. via Acsi krijg je op de sepkey punten, die het douche tegoed vormen. borg voor key 25 euro, plus 25 euro voor douche tegoed (in het geval dat je de Acsi punten op maakt). de stacaravan/chalets liggen rondom de vijver, de camping op het aangrenzend gedeelte, zonder beschutting en enigszins ongestructureerd.

• 8Eetgelegenheden

• 9familie Huysmans01-06-2015

Mooie camping

Mooie camping met visvijver, ruime plaatsen met alle nutsvoorziening. Nieuw sanitair. Vriendelijke personeel. Heerlijke snacks verkrijgbaar. Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen Leuk klein speeltuintje voor de kids. Tal val uitstapmogelijkheden zoals Maasmechelen outlet, Hasselt, Genk, Maastricht, ... Zeker een aanrader !

• 9Johan R.31-05-2015

Heerlijk om te wandelen en te fietsen

Rustig gelegen camping, ideaal om te fietsen en te wandelen. Prachtig sanitair. Vriendelijk personeel. Leuk restaurantje met heerlijke maaltijden. Mooi plaatsen gelegen aan de vijver. Kortom niets aan te merken, wij hebben een super verblijf gehad en keren zeker nog eens een keertje terug!

• 9Stofsel20-05-2015

Prachtig sanitair

Deze camping is rustig gelegen, ideaal uitvalbasis om te fietsen en te wandelen. Mooi modern sanitair, nooit eerder gezien. Ruime plaatsen, vriendelijk personeel. Pluspunt: je mag gratis gaan zwemmen op Wilhelm Tell (10 minuutjes met de wagen)

1 tip over Camping Zavelbos

• Leen, 03-11-2012

Zorg dat je bij aankomst genoeg cash geld meebrengt. Aangezien je een waarborg moet betalen voor de sepkey (sanitair) en de slagboombadge ben je toch al snel (tijdelijk) €75 kwijt. Er is namelijk geen bankcontact.

0 vragen over Camping Zavelbos

• Aantal campingplaatsen50 tot 200