Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

52 Reviews over Zavelbos

• 8Nancy Dauwe19-06-2022

Prima, wij komen nog terug

Leuke camping, vriendelijke uitbaters, heel mooi en verzorgd sanitair met sepkey. Goed restaurant, meteen de bossen in voor mooie wandelingen en fietsen. Mooie visvijver op de camping en vlakbij forel visput. De donderdag markt in Genk is zeer groot en goede shopping.wij hadden hier voor 3nachten geboekt, maar zijn er nog 5 extra dagen verbleven.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Patricia21-07-2021

Leuke camping met matig beheer

Mooie camping qua ligging maar beheer trekt op niks. Je reserveert een plaats maar toch krijg je die niet. De broodjes service loopt bij meerdere klanten fout, te weinig of andere zaken in je bestelling. Onvriendelijk onthaal, men snauwt tegen alle klanten. Slagboom open als hij dicht moet zijn en vice versa. Cafetaria gesloten voor sluitingstijd. Je kan dus niks inschatten. Wil je eten dan vraagt men een reservatie ook al zit er geen kat. Sanitair is redelijk proper maar met een betalende sleutel om te openen. Dus kan je enkel om beurt gaan douchen. Geen schaduw voor caravans, enkel op veld voor tenten. Mooie locatie maar dan moet je de rest erbij nemen

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8hilde verstraete13-07-2021

De camping is oke en rustig.

Prachtige ligging, heel goede uitvalbasis om te fietsen, wandelen, paardrijden en andere uitjes. Wc met elektronische sleutel, soms ambetant maar goed omdat er dan enkel door kampeerders gebruik van gemaakt kan worden. Sanitair enorm netjes maar te weinig herentoiletten ( 2) Poetsvrouw heeft jammergenoeg op alles commentaar. Correct onthaal maar eerder afstandelijk. Leuk dat er per unit water, afvoer en stroom 16 ampère was. Grote standplaats maar geen schaduw op de standplaatsen gelegen aan de speeltuin. De camping is heel goed onderhouden en verzorgd. Jammer dat je apart moet betalen voor alle warm water ( afwas, lavabo, douches ) op toch al een redelijk dure camping. We hadden tijdens ons verblijf twee maal stroompanne maar het werd snel opgelost.

• 8hilde verstraete13-07-2021

De camping is oke en rustig.

Camping was oke.

• 9Koen tuts02-10-2020

perfecte camperplaats midden in de natuur

heel mooie rustige camperplaats midden in natuur,sanitair super hygienisch,vriendelijke uitbaters,correcte prijs. Een aanrader, ons zien ze zeker terug

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Diana van Halen19-11-2019

Helaas starre regels ,geen oplossing van probleem.

Mooie camping en omgeving maar helaas geschil over staanplaats betaling. We hebben het contract getekend in rumoerig donkere kantine en het contract zelf niet gekregen , ook geen kopie en kunnen niet opzeggen moeten een jaar lang doorbetalen want staat in het contract.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Harry en Dian17-11-2019

Mooie omgeving om s morgens wakker te worden

Prima camping wij hebben daar enkel goede punten voor, goede sanitair en proper onderhoud camping ook zeer goed , hondvriendelijke camping ook geen loslopende honden . Eten in taverne is zeer lekker en verzorgt vriendelijk personeel ook zijn het daar uitbaters en geen uitbuiters ! De limburgers algemeen krijgen van mij een 10. Voor de rest ga er eens naar toe je zal het ondervinden maar niet allemaal tegelijk want wij willen ook nog terug.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Thierry Dillen25-10-2019

Prima camping

Wij hebben een weekje op deze camping gestaan. Sanitair is prima, aangename temperatuur in het gebouw én van het water. De combinatie van een ideale ligging, een goed onderhouden camping, comfortabel sanitair en staanplaatsen én de aanwezigheid van een goed en betaalbaar restaurant zorgen voor een geslaagd verblijf. Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Steven10-06-2019

Hele leuke plek om te vertoeven.

Gewoon goed om te kamperen en een paradijs voor onze viervoeters.

Camping Zavelbos info

Camping-informatie