Camping Zavelbos

Meer camping info

46 reviews over Camping Zavelbos

• 2019
    8Diana van Halen19-11-2019

Helaas starre regels ,geen oplossing van probleem.

Mooie camping en omgeving maar helaas geschil over staanplaats betaling. We hebben het contract getekend in rumoerig donkere kantine en het contract zelf niet gekregen , ook geen kopie en kunnen niet opzeggen moeten een jaar lang doorbetalen want staat in het contract.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Harry en Dian17-11-2019

Mooie omgeving om s morgens wakker te worden

Prima camping wij hebben daar enkel goede punten voor, goede sanitair en proper onderhoud camping ook zeer goed , hondvriendelijke camping ook geen loslopende honden . Eten in taverne is zeer lekker en verzorgt vriendelijk personeel ook zijn het daar uitbaters en geen uitbuiters ! De limburgers algemeen krijgen van mij een 10. Voor de rest ga er eens naar toe je zal het ondervinden maar niet allemaal tegelijk want wij willen ook nog terug.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Thierry Dillen25-10-2019

Prima camping

Wij hebben een weekje op deze camping gestaan. Sanitair is prima, aangename temperatuur in het gebouw én van het water. De combinatie van een ideale ligging, een goed onderhouden camping, comfortabel sanitair en staanplaatsen én de aanwezigheid van een goed en betaalbaar restaurant zorgen voor een geslaagd verblijf. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Steven10-06-2019

Hele leuke plek om te vertoeven.

Gewoon goed om te kamperen en een paradijs voor onze viervoeters.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• Oude reviews

8Daniel18-08-2017

nooit meer

de camping op zich is gewoon goed!Maar!!!!! De gerant heeft 2 honden die hij absoluut niet onder controle heeft!!!En ...hij laat ze s'avonds gewoon loslopen,wetende dat ze andere honden aanvallen!Mijn lieve briard is 2 avonden na elkaar aangevallen!!!!Toen ik hem uitliet kwam er een zomaar naar hem toe en viel hem gewoon aan!De volgende avond hetzelfde!Het personeel is hiervan op de hoogte,deze situatie duurt al lang...vaste kampeerders die ik toevallig sprak kennen dit probleem al lang!!Zelfs het personeel vroeg me(ik citeer):"Laat het hier aub niet bij,meldt dit.Ik vindt het onbegrijpelijk dat dit maar doorgaat.Ik heb ondertussen de directie op de hoogte gebracht en ben benieuwd of ze er eindelijk iets aan gaan doen!?Ik wil hiermee alle kampeerders met honden waarschuwen dat het daar niet zo prettig is.Acsi is ondertussen ook op de hoogte gebracht,inspectie volgt!Jammer,want voor de rest geen negatieve opmerkingen,maar ik kom daar nooit meer...of dit moet opgelost zijn!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Hugo26-07-2016

Leuke camping

Leuke camping, mooie plaatsen, prachtig sanitair. Leuke speeltuin voor de kinderen. Als je houdt van wandelen en fietsen en rust is deze camping zeker een aanrader. Leuk animatieteam voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Steven en Marleen02-07-2016

Helemaal top !

Mooie camping met prachtig sanitair. Zeer rustig gelegen, direct op het wandel - en fietsroutenetwerk. Zeer vriendelijke personeel. Mooie ruime plaatsen met alle nutsvoorzieningen. Lekker eten het taverne het Zaveltje Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 5ENSKE28-06-2016

Al bij al niet zo fantastisch

Wij voelden ons niet zo welkom, dit met het onthaal en de plaatsen die voorbehouden zijn voor tijdelijke verblijf. Het bos vlakbij is prachtig maar er is veel verkeersgeluid en als je naar hier komt voor rust komt je bedrogen uit. Het toiletgebouw is netjes maar het is er ongezond warm en geen verluchting. Bijkomend zijn de douches echt heel warm en niet regelbaar. Men zou beter de temperatuur naar beneden brengen, lees liefst regelbaar en het warm water voor af te wassen gratis te maken.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Sandra22-07-2015

Geen camping voor tenten

Camping met veel vaste standplaatsen. Meeste plaatsen zijn niet afgebakend met bomen of struiken. Dit maakt een kale indruk. Caravans staan zij aan zij op een rij. Er zijn enkele plekken met groene afbakening aan de vijver. Sanitair is verwarmd en schoon, maar alle kranen werken enkel met een sepkey. Zelfs als je je handen wast na het toilet. Dit is tevens de sleutel om toegang te krijgen tot het sanitair gebouw wat onpraktisch is. Nadeel is tevens de hoge borg die cash betaald moet worden voor de sepkey en de slagboomkaart (75 euro). Vervelend was dat we twee stroomstoringen hadden.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2015

• 8leo23-06-2015

mooi gelegen camping, uitstekend sanitair

redelijk vriendelijke ontvangst in rommelige receptie, annex saladebar. jammer genoeg waren net de kaarten van de directe omgeving op, dus fietsroutekaart aangeschaft. plaats onder eikenboom, die plakkerig materiaal op de camper achterliet. sanitair is uitstekend: nieuw, schoon en voldoende. jammer dat je via het terras van de horeca naar binnen moet (via sepkey). de deur aan de andere zijde (de campingzijde) is normaal gesloten. via Acsi krijg je op de sepkey punten, die het douche tegoed vormen. borg voor key 25 euro, plus 25 euro voor douche tegoed (in het geval dat je de Acsi punten op maakt). de stacaravan/chalets liggen rondom de vijver, de camping op het aangrenzend gedeelte, zonder beschutting en enigszins ongestructureerd.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015